Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
-no fear-

 postitati 05.01.05 20:41
et kas roolivõimu õli võib ka need kaks juhet lühisesse ajada,sest mul on jooksnud latist kõik õli sinna laiali.:(
-no fear-

 postitati 05.01.05 20:35
mul näiteks soovitas elektrik töötava mootori ajal tõmmata lahti kaks pistikut et kui välja sureb siis on määnegi andur läbi.need pistikud asuvad kuskil mootori ja käigukasti juures paremal. sinna kuhu tuleb landa juhe neid on seal kaks ja vähemald v8 on üks neist must ja teine valge juhe vist.pole veel ise jõudnud proovida:D
Ulvar

 postitati 05.01.05 12:58
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Kas midagi sellist?:


Ei, palju rohkem juhtmeid on küljes.


Ulvar
rass

 postitati 05.01.05 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle jäätas, siis tekkis pinge tagasi.
Ulvar


Kas midagi sellist?:
http://orav.terasvara.ee/juhe12.jpg
JohnDoe2200T

 postitati 05.01.05 09:01
Tsitaat:
Algselt postitas: -no fear-
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada:)


sa peaksid siis korra seda varjanti ehk proovima, et külmkäivitus pihustil juhe küljest ära võtta kui siis käima läheb siis viga ilmselt mingis temperatuuri anduris või termoregulaatoris mis sellele pihustile impulsi annab.
Mul oli kunagi sama probleem (A100 Q 101kw)
-no fear-

 postitati 04.01.05 15:48
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada:)
Ulvar

 postitati 03.01.05 12:19
Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast....


Ma seda pistikujuttu mõtlesin siin küll tolle V8 kohta, aga võib-olla on tõesti kuskil midagi analoogset: vesi vales kohas või kehvad ühendused (mootori massijuhe ntx.)


Ulvar
JohnDoe2200T

 postitati 03.01.05 12:09
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast....
Ulvar

 postitati 03.01.05 12:04
Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab...


Mida Sa sellega mõtled, et vool maas? Armatuuris kustuvad kõik tuled ära?


Ulvar
Ulvar

 postitati 03.01.05 12:01
Tsitaat:
Algselt postitas: -no fear-
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe.:(


Mina ajasin eelmine talv samasugust kotermanni taga.

Sümptom:
Suvalisel hetkel (tavaliselt peale pikemat sõitu) enam auto käima ei läinud, kui oli mõned tunnid seisnud, siis jälle läks.

Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle jäätas, siis tekkis pinge tagasi.

Kui halli anduri signaal kaob, siis mootor töötab hooratta andurite järgi edasi, aga peale välja suretamist käima enam ei lähe, sest halli andurist saadakse esimene esimese silindri süütamise hetk.


Ulvar
JohnDoe2200T

 postitati 31.12.04 18:11
või halli andur, nu see seletab viimastel päevadel tekkinud tefekti nagu näiteks et pole just kõige ühtlasem mootori töö... sõidad ühtlaselt ja kui vaja kiirendada siis hetkel nagu tahaks hakata minema siis jälle nagu vahepeal 3 pütti töötaks ja siis nagu 4 pütti ja mingi hetk viskab täismineku ....

kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab...
-no fear-

 postitati 31.12.04 15:48
või nii.järgmine aasta kohe vaatan järgi :D
senikaua head vana aasta lõppu ja paremat uut
QUATTRO

 postitati 31.12.04 15:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja -no fear-
äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on.:D olen veel audi kohta suht tumba;)


jagajas asub.
-no fear-

 postitati 31.12.04 14:48
äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on.:D olen veel audi kohta suht tumba;)
QUATTRO

 postitati 31.12.04 04:55
Tsitaat:
Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui näitab sul mingit suurt takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu.


Nüüd sa panid küll puusse.Mismoodi saab tester näidata mingit suurt numbrit asja kohta mida ei ole olemas
:P Pigem ikka vastupidi.
margus

 postitati 30.12.04 23:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?


Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui näitab sul mingit suurt takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu.
Speiss

 postitati 30.12.04 22:46
mul ka hallandur jamas, kui mootor soe, siis kadus säde naksti ära. Peale termostaadivahetust mootori temperatuur oluliselt kõrgem ja üldjuhul jama pole, kuid kui mootor on mingile tasemele maha jahtunud seistes, siis hakkab jälle nöökima kuni taas soojeneb. Külmalt ja külmast töötembile minnes probleeme pole. Uus hallandur isegi olemas, pole aint aega saanud külge panna.
kala

 postitati 30.12.04 22:38
esmalt vaadake mootori mass üle .. kui see OK (puhastage ilusti mõlemad klemmi otsad ära!!) siis järgmine kurjajuur on halliandur mis sädet ära kaotab ja mida võib jäädagi otsima
-no fear-

 postitati 30.12.04 21:15
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe.:(
JohnDoe2200T

 postitati 30.12.04 09:56
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?

Et kui kaitse välja võtta kas siis peaks süüde sees olema ja mida näitama peaks, või kui süüde väljas mida siis näitama peaks?
ilmselt kui süüde sees siis V pealt kui väljas siis oomide pealt aga kui suuri numbreid peaks näitama?
janar

 postitati 30.12.04 09:05
mul oli samuti sama jama sigariga...kere ja mootori vaheline mass oli katki...
kala

 postitati 30.12.04 08:42
vaata mootori mass ka üle.. mina jebisin sellega päris kaua aega.
JohnDoe2200T

Depicts mood of post postitati 29.12.04 22:23
... Jah miskit jama nüüd nagu olen täheldanud et nii kui mootor soe tõmbas voolud maha. Kuskilt jooksis nagu massi asi.
Ei oska kohe kuskilt alustada otsimist ja veel kuidas. Vend mul soovitas alustada kaitsmete välja noppimisega, et kas see oleks võimalik leida vea lähim asukoht?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]