Teema ülevaade |
-no fear-
|
postitati 05.01.05 20:41 |
et kas roolivõimu õli võib ka need kaks juhet lühisesse ajada,sest mul on jooksnud latist kõik õli sinna laiali.
|
-no fear-
|
postitati 05.01.05 20:35 |
mul näiteks soovitas elektrik töötava mootori ajal tõmmata lahti kaks pistikut et kui välja sureb siis on määnegi andur läbi.need pistikud asuvad
kuskil mootori ja käigukasti juures paremal. sinna kuhu tuleb landa juhe neid on seal kaks ja vähemald v8 on üks neist must ja teine valge juhe
vist.pole veel ise jõudnud proovida
|
Ulvar
|
postitati 05.01.05 12:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Kas midagi sellist?:
|
Ei, palju rohkem juhtmeid on küljes.
Ulvar
|
rass
|
postitati 05.01.05 09:10 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse
andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle
jäätas, siis tekkis pinge tagasi.
Ulvar |
Kas midagi sellist?:
|
JohnDoe2200T
|
postitati 05.01.05 09:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: -no fear-
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha
ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada |
sa peaksid siis korra seda varjanti ehk proovima, et külmkäivitus pihustil juhe küljest ära võtta kui siis käima läheb siis viga
ilmselt mingis temperatuuri anduris või termoregulaatoris mis sellele pihustile impulsi annab.
Mul oli kunagi sama probleem (A100 Q 101kw)
|
-no fear-
|
postitati 04.01.05 15:48 |
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha
ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada
|
Ulvar
|
postitati 03.01.05 12:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis
nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu
kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast.... |
Ma seda pistikujuttu mõtlesin siin küll tolle V8 kohta, aga võib-olla on tõesti kuskil midagi analoogset: vesi vales kohas või kehvad ühendused
(mootori massijuhe ntx.)
Ulvar
|
JohnDoe2200T
|
postitati 03.01.05 12:09 |
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis
nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu
kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast....
|
Ulvar
|
postitati 03.01.05 12:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: JohnDoe2200T
kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see
krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab... |
Mida Sa sellega mõtled, et vool maas? Armatuuris kustuvad kõik tuled ära?
Ulvar
|
Ulvar
|
postitati 03.01.05 12:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: -no fear-
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe. |
Mina ajasin eelmine talv samasugust kotermanni taga.
Sümptom:
Suvalisel hetkel (tavaliselt peale pikemat sõitu) enam auto käima ei läinud, kui oli mõned tunnid seisnud, siis jälle läks.
Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse
andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle
jäätas, siis tekkis pinge tagasi.
Kui halli anduri signaal kaob, siis mootor töötab hooratta andurite järgi edasi, aga peale välja suretamist käima enam ei lähe, sest halli andurist
saadakse esimene esimese silindri süütamise hetk.
Ulvar
|
JohnDoe2200T
|
postitati 31.12.04 18:11 |
või halli andur, nu see seletab viimastel päevadel tekkinud tefekti nagu näiteks et pole just kõige ühtlasem mootori töö... sõidad ühtlaselt
ja kui vaja kiirendada siis hetkel nagu tahaks hakata minema siis jälle nagu vahepeal 3 pütti töötaks ja siis nagu 4 pütti ja mingi
hetk viskab täismineku ....
kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see
krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab...
|
-no fear-
|
postitati 31.12.04 15:48 |
või nii.järgmine aasta kohe vaatan järgi
senikaua head vana aasta lõppu ja paremat uut
|
QUATTRO
|
postitati 31.12.04 15:21 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja -no fear-
äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on. olen veel audi kohta suht
tumba |
jagajas asub.
|
-no fear-
|
postitati 31.12.04 14:48 |
äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on. olen veel audi kohta suht
tumba
|
QUATTRO
|
postitati 31.12.04 04:55 |
Tsitaat: | Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui
näitab sul mingit suurt takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu. |
Nüüd sa panid küll puusse.Mismoodi saab tester näidata mingit suurt numbrit asja kohta mida ei ole olemas
Pigem ikka vastupidi.
|
margus
|
postitati 30.12.04 23:31 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?
|
Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui näitab sul mingit suurt
takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu.
|
Speiss
|
postitati 30.12.04 22:46 |
mul ka hallandur jamas, kui mootor soe, siis kadus säde naksti ära. Peale termostaadivahetust mootori temperatuur oluliselt kõrgem ja üldjuhul jama
pole, kuid kui mootor on mingile tasemele maha jahtunud seistes, siis hakkab jälle nöökima kuni taas soojeneb. Külmalt ja külmast töötembile minnes
probleeme pole. Uus hallandur isegi olemas, pole aint aega saanud külge panna.
|
kala
|
postitati 30.12.04 22:38 |
esmalt vaadake mootori mass üle .. kui see OK (puhastage ilusti mõlemad klemmi otsad ära!!) siis järgmine kurjajuur on halliandur mis sädet ära kaotab
ja mida võib jäädagi otsima
|
-no fear-
|
postitati 30.12.04 21:15 |
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 30.12.04 09:56 |
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?
Et kui kaitse välja võtta kas siis peaks süüde sees olema ja mida näitama peaks, või kui süüde väljas mida siis näitama peaks?
ilmselt kui süüde sees siis V pealt kui väljas siis oomide pealt aga kui suuri numbreid peaks näitama?
|
janar
|
postitati 30.12.04 09:05 |
mul oli samuti sama jama sigariga...kere ja mootori vaheline mass oli katki...
|
kala
|
postitati 30.12.04 08:42 |
vaata mootori mass ka üle.. mina jebisin sellega päris kaua aega.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 29.12.04 22:23 |
... Jah miskit jama nüüd nagu olen täheldanud et nii kui mootor soe tõmbas voolud maha. Kuskilt jooksis nagu massi asi.
Ei oska kohe kuskilt alustada otsimist ja veel kuidas. Vend mul soovitas alustada kaitsmete välja noppimisega, et kas see oleks võimalik
leida vea lähim asukoht?
|