Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kuskil täielik jama tõmbab soojast peast voolu maha... (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2243)
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

shocked.gif postitati 29.12.04 23:23 Tsiteeri
Kuskil täielik jama tõmbab soojast peast voolu maha...



... Jah miskit jama nüüd nagu olen täheldanud et nii kui mootor soe tõmbas voolud maha. Kuskilt jooksis nagu massi asi.
Ei oska kohe kuskilt alustada otsimist ja veel kuidas. Vend mul soovitas alustada kaitsmete välja noppimisega, et kas see oleks võimalik leida vea lähim asukoht?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 30.12.04 09:42 Tsiteeri


vaata mootori mass ka üle.. mina jebisin sellega päris kaua aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 30.12.04 10:05 Tsiteeri


mul oli samuti sama jama sigariga...kere ja mootori vaheline mass oli katki...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 30.12.04 10:56 Tsiteeri


Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?

Et kui kaitse välja võtta kas siis peaks süüde sees olema ja mida näitama peaks, või kui süüde väljas mida siis näitama peaks?
ilmselt kui süüde sees siis V pealt kui väljas siis oomide pealt aga kui suuri numbreid peaks näitama?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-no fear-
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 30.12.04 22:15 Tsiteeri


mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 30.12.04 23:38 Tsiteeri


esmalt vaadake mootori mass üle .. kui see OK (puhastage ilusti mõlemad klemmi otsad ära!!) siis järgmine kurjajuur on halliandur mis sädet ära kaotab ja mida võib jäädagi otsima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 30.12.04 23:46 Tsiteeri


mul ka hallandur jamas, kui mootor soe, siis kadus säde naksti ära. Peale termostaadivahetust mootori temperatuur oluliselt kõrgem ja üldjuhul jama pole, kuid kui mootor on mingile tasemele maha jahtunud seistes, siis hakkab jälle nöökima kuni taas soojeneb. Külmalt ja külmast töötembile minnes probleeme pole. Uus hallandur isegi olemas, pole aint aega saanud külge panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.04 00:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Ei ole ise elektriga just prillikivi kuid kuidas kasutada tavalist testrit kaitsmeplokis?


Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui näitab sul mingit suurt takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.12.04 05:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Mõõdad ära kaitsmete takistused. Takistus peab olema 0 ehk siis metall juhib suht hästi elekrtit ja takistust ei ole. Kui näitab sul mingit suurt takistust, siis on kaitse katki ja ei juhi voolu.


Nüüd sa panid küll puusse.Mismoodi saab tester näidata mingit suurt numbrit asja kohta mida ei ole olemas
:P Pigem ikka vastupidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-no fear-
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 31.12.04 15:48 Tsiteeri


äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on.:D olen veel audi kohta suht tumba;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.12.04 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja -no fear-
äkki oskab ka keegi öelda kus see hallandur on.:D olen veel audi kohta suht tumba;)


jagajas asub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-no fear-
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 31.12.04 16:48 Tsiteeri


või nii.järgmine aasta kohe vaatan järgi :D
senikaua head vana aasta lõppu ja paremat uut


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 31.12.04 19:11 Tsiteeri


või halli andur, nu see seletab viimastel päevadel tekkinud tefekti nagu näiteks et pole just kõige ühtlasem mootori töö... sõidad ühtlaselt ja kui vaja kiirendada siis hetkel nagu tahaks hakata minema siis jälle nagu vahepeal 3 pütti töötaks ja siis nagu 4 pütti ja mingi hetk viskab täismineku ....

kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab...


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 03.01.05 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -no fear-
mul ka nagu sama kui mootor soe siis kaob säde ära nagu lühis oleks või midagi sellist.ise välja ei sure aga kui suretad siis enam käima ei lähe.:(


Mina ajasin eelmine talv samasugust kotermanni taga.

Sümptom:
Suvalisel hetkel (tavaliselt peale pikemat sõitu) enam auto käima ei läinud, kui oli mõned tunnid seisnud, siis jälle läks.

Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle jäätas, siis tekkis pinge tagasi.

Kui halli anduri signaal kaob, siis mootor töötab hooratta andurite järgi edasi, aga peale välja suretamist käima enam ei lähe, sest halli andurist saadakse esimene esimese silindri süütamise hetk.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 03.01.05 13:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
kuid kas hallianduri mitte töökorras olek ka voolu niiöelda akust massi juhib? noh et kui üritad käivitada siis koheselt vool maas. see krt nagu kotermann auto nüüd kodulähedal ja probleem kadunud.... vean kihla et kui kaugemale sõidan siis kohe jamab...


Mida Sa sellega mõtled, et vool maas? Armatuuris kustuvad kõik tuled ära?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 03.01.05 13:09 Tsiteeri


jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast....


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 03.01.05 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
jah sõdad nii kõik ok. mingi hetk viskab ette aku märgi...
ja siis juba hakkavad kõik tuled ja viled kaduma hakkab piiksutama maki kõlaritest.... edasi nagu järjest tarbijaid ära võttes siis nagu taastab olekut kuid näha et mingi nulli jooksev juhe nagu kusagil ikka oleks ... samas kontrollisin genekas laeb.... plää kuskil nagu kaitset läbi kah ei löö...
see matiall oleva pistiku juttu ma kontrollin äkki ongi mul kah miskit sarnast....


Ma seda pistikujuttu mõtlesin siin küll tolle V8 kohta, aga võib-olla on tõesti kuskil midagi analoogset: vesi vales kohas või kehvad ühendused (mootori massijuhe ntx.)


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-no fear-
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 04.01.05 16:48 Tsiteeri


mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 05.01.05 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -no fear-
mul küll aku märki ette ei viska ja armatuuris tuled ka põlevad ilusti,aga pärast sõitu, enam käima ei lähe Sai ka just käigukasti remont selja taha ja pole hetkel raha et teagnosti minna.lootsin kergema vaevaga sellest veas lahti saada:)


sa peaksid siis korra seda varjanti ehk proovima, et külmkäivitus pihustil juhe küljest ära võtta kui siis käima läheb siis viga ilmselt mingis temperatuuri anduris või termoregulaatoris mis sellele pihustile impulsi annab.
Mul oli kunagi sama probleem (A100 Q 101kw)


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 05.01.05 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Põhjus:
Juhi jalgealuse vaiba all oli mingi pistik (siiamaani ei tea, miks), kuhu tuleb ajust peale 5V, sama otsa küljest, mis toidab halli andurit ja kõrguse andurit ja võib-olla midagi veel. Kui jalgadega sisse tassitud lumi ära sulas, siis voolas vesi pistikusse ja lühistas selle 5V otsa ära, kui jälle jäätas, siis tekkis pinge tagasi.
Ulvar


Kas midagi sellist?:
http://orav.terasvara.ee/juhe12.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 05.01.05 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Kas midagi sellist?:


Ei, palju rohkem juhtmeid on küljes.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-no fear-
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 05.01.05 21:35 Tsiteeri


mul näiteks soovitas elektrik töötava mootori ajal tõmmata lahti kaks pistikut et kui välja sureb siis on määnegi andur läbi.need pistikud asuvad kuskil mootori ja käigukasti juures paremal. sinna kuhu tuleb landa juhe neid on seal kaks ja vähemald v8 on üks neist must ja teine valge juhe vist.pole veel ise jõudnud proovida:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-no fear-
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi v8

postitati 05.01.05 21:41 Tsiteeri


et kas roolivõimu õli võib ka need kaks juhet lühisesse ajada,sest mul on jooksnud latist kõik õli sinna laiali.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.0% - SQL: 39.0%]