Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ridariass

 postitati 19.09.05 06:51
Mul B3-l ka ei töötanud juba ostes, sain väikse sudimisega ka ülevaaltpoolt pumbale ligi, niiet lammutama otseselt midagi ei pidanud. Pilt, mis avanes oli umbes sama, mis Black-il ja mure lahendas Forsist uus pump (85 eeku).
ultra

 postitati 18.09.05 19:23
endal oli sama jama b4 -jal ,uurisin asja ja sain teada milles asi.
point selles ,et otsik mis läheb pumba külge.aga otsikusse tulevate juhtmete vahel on vahe kust tuleb niiskus ja vesi sisse.ning niiskus jõuab sinna kus oma vahel ühinevad pump ja pistik.ja kontakt ei anna ühendust.mingi väikse terava asjaga saab puhtaks teha kontakti ja siis töötab.
aga see asi hakkab korduma pidevalt, siis ostsin uue(150eeku)ja lasin silikooniga kõik üle ,et niiskus sisse ei pääseks.
Segane jutt oli,loodan ,et saab aru :(
Black

 postitati 18.09.05 18:27
Minu pump suri siis ka nüüd lõpuks ära ja lammutades avanes selline ilus pilt. Eks tuleb poodi uue järele minna...
Samas, kui kellelgi on anduriga pumpa (piltidel ujuk + herkon) pakkuda, siis U2U abx. :)
Traks

 postitati 25.11.04 13:50
Nüüd siis mootor ime kombel jälle töötas. Selline tunne nagu kuskilt ei saa korralikult ühendust.


Aga aitäh kõigile kes sõna sekka ütlesid
Black

 postitati 25.11.04 11:47
Minu omal tuli 2x lihtsalt see voolik, mis pihustiteni läheb, vahetult kapoti juurest lahti ja tundus ka algul, nagu pump ei töötaks. Tõmbasin voolikule vitsa peale ja nüüd nagu on püsinud.
AudiTeam

 postitati 25.11.04 11:11
Endal ka ükspäev lihtsalt kustus ära - võib olla selline jama ka et mingi sodi sattus sinna - tuleks korraks juhtmed teistpidi panna ja puhtaks lasta kui muidugi viga pumbas endas ei ole.

Pole endal praegu aega olnud seda vaadata - homme nagunii läheb masin koralisse hooldusesse eks siis lasen laisa inimese kombel korda teha :P
äss

 postitati 25.11.04 11:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
mina vahetasin paar aastat tagasi 1993 a100-l nii, et võtsin roolivõimupaagilahti ja seejärel aknapesuvedeliku paagi ilusti küljest ära. võttis aega 10 minutit ja sai koduste vahenditega hakkama.

s4-l aga on abs plokk ees, nii et pumbale ligi ei pääse.

võimalik, et a80-l on ka kitsas, et tuleb altpoolt läheneda.


80 l on paak tiiva ja mootoriruumi pleki vahel :P
pealik

 postitati 25.11.04 10:50
mina vahetasin paar aastat tagasi 1993 a100-l nii, et võtsin roolivõimupaagilahti ja seejärel aknapesuvedeliku paagi ilusti küljest ära. võttis aega 10 minutit ja sai koduste vahenditega hakkama.

s4-l aga on abs plokk ees, nii et pumbale ligi ei pääse.

võimalik, et a80-l on ka kitsas, et tuleb altpoolt läheneda.
Tomm

 postitati 25.11.04 09:57
Paar päeva tagasi oli ka oma masinal see probleem.
Vahetati see nii, et auto tõstuki peal ja alumine põhja kaitse ära. Pistad käe sisse ja võtad pumba ära.

C4 oli kahte varianti ilma tasemekontrollita üle 100 eegi ja taseme kontrolliga kuskil 1000 eegi lähedale.

Odavama pumba panekul tuleb pumbal ühele augule pime ette panna.
äss

 postitati 25.11.04 09:34
Vasak ratas maha ja logari esimene serv lahti ... painutad eemale ja seal on paak ja pump ja kõik nagu peopeal :P Pumba saad ka ilusti kätte lihtsalt üles tõmmates. Juhtmed võta pumba tagant ära ja mõõda testriga, kas vool tuleb (süüde sees tõmba pesuri kangi) ... pumbale võid proovida ka otse 12V peale anda .. siis saad kindlalt teada, kas on pumba viga või mitte(kaua ei maksa lasta, sest pump kuivalt eriti kaua ei taha tööd teha ;)).
Traks

 postitati 25.11.04 09:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
juhipoolne esitiib maha...siis seal pääsed kõigele ligi :D


Kas selleks on vaja ka stange maha kiskuda?

Aitäh!
tarmo

 postitati 25.11.04 09:21
juhipoolne esitiib maha...siis seal pääsed kõigele ligi :D
Traks

 postitati 25.11.04 09:11
Autoks siis B4 66kW.

1. Milles võib probleem olla et pump enam ei tööta.

2. Kust ma leian need juhtmed mis sinna pumpa lähevad.

3. Kuidas kontrollida seda, kas pumpa üldse vool läheb


4. Oskate öelda kuidas kõige parem oleks sellele pumbale ligi saada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]