Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aknapesu vedeliku pump ei tööta. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3080)
Traks
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4, ABT

postitati 25.11.04 09:11 Tsiteeri
Aknapesu vedeliku pump ei tööta.



Autoks siis B4 66kW.

1. Milles võib probleem olla et pump enam ei tööta.

2. Kust ma leian need juhtmed mis sinna pumpa lähevad.

3. Kuidas kontrollida seda, kas pumpa üldse vool läheb


4. Oskate öelda kuidas kõige parem oleks sellele pumbale ligi saada.


Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.04 09:21 Tsiteeri


juhipoolne esitiib maha...siis seal pääsed kõigele ligi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Traks
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4, ABT

postitati 25.11.04 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
juhipoolne esitiib maha...siis seal pääsed kõigele ligi :D


Kas selleks on vaja ka stange maha kiskuda?

Aitäh!


Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 25.11.04 09:34 Tsiteeri


Vasak ratas maha ja logari esimene serv lahti ... painutad eemale ja seal on paak ja pump ja kõik nagu peopeal :P Pumba saad ka ilusti kätte lihtsalt üles tõmmates. Juhtmed võta pumba tagant ära ja mõõda testriga, kas vool tuleb (süüde sees tõmba pesuri kangi) ... pumbale võid proovida ka otse 12V peale anda .. siis saad kindlalt teada, kas on pumba viga või mitte(kaua ei maksa lasta, sest pump kuivalt eriti kaua ei taha tööd teha ;)).


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tomm
huviline



Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant

postitati 25.11.04 09:57 Tsiteeri


Paar päeva tagasi oli ka oma masinal see probleem.
Vahetati see nii, et auto tõstuki peal ja alumine põhja kaitse ära. Pistad käe sisse ja võtad pumba ära.

C4 oli kahte varianti ilma tasemekontrollita üle 100 eegi ja taseme kontrolliga kuskil 1000 eegi lähedale.

Odavama pumba panekul tuleb pumbal ühele augule pime ette panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 25.11.04 10:50 Tsiteeri


mina vahetasin paar aastat tagasi 1993 a100-l nii, et võtsin roolivõimupaagilahti ja seejärel aknapesuvedeliku paagi ilusti küljest ära. võttis aega 10 minutit ja sai koduste vahenditega hakkama.

s4-l aga on abs plokk ees, nii et pumbale ligi ei pääse.

võimalik, et a80-l on ka kitsas, et tuleb altpoolt läheneda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 25.11.04 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
mina vahetasin paar aastat tagasi 1993 a100-l nii, et võtsin roolivõimupaagilahti ja seejärel aknapesuvedeliku paagi ilusti küljest ära. võttis aega 10 minutit ja sai koduste vahenditega hakkama.

s4-l aga on abs plokk ees, nii et pumbale ligi ei pääse.

võimalik, et a80-l on ka kitsas, et tuleb altpoolt läheneda.


80 l on paak tiiva ja mootoriruumi pleki vahel :P


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 25.11.04 11:11 Tsiteeri


Endal ka ükspäev lihtsalt kustus ära - võib olla selline jama ka et mingi sodi sattus sinna - tuleks korraks juhtmed teistpidi panna ja puhtaks lasta kui muidugi viga pumbas endas ei ole.

Pole endal praegu aega olnud seda vaadata - homme nagunii läheb masin koralisse hooldusesse eks siis lasen laisa inimese kombel korda teha :P


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.11.04 11:47 Tsiteeri


Minu omal tuli 2x lihtsalt see voolik, mis pihustiteni läheb, vahetult kapoti juurest lahti ja tundus ka algul, nagu pump ei töötaks. Tõmbasin voolikule vitsa peale ja nüüd nagu on püsinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Traks
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4, ABT

postitati 25.11.04 13:50 Tsiteeri


Nüüd siis mootor ime kombel jälle töötas. Selline tunne nagu kuskilt ei saa korralikult ühendust.


Aga aitäh kõigile kes sõna sekka ütlesid


Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 18.09.05 18:27 Tsiteeri


Minu pump suri siis ka nüüd lõpuks ära ja lammutades avanes selline ilus pilt. Eks tuleb poodi uue järele minna...
Samas, kui kellelgi on anduriga pumpa (piltidel ujuk + herkon) pakkuda, siis U2U abx. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 18.09.05 19:23 Tsiteeri


endal oli sama jama b4 -jal ,uurisin asja ja sain teada milles asi.
point selles ,et otsik mis läheb pumba külge.aga otsikusse tulevate juhtmete vahel on vahe kust tuleb niiskus ja vesi sisse.ning niiskus jõuab sinna kus oma vahel ühinevad pump ja pistik.ja kontakt ei anna ühendust.mingi väikse terava asjaga saab puhtaks teha kontakti ja siis töötab.
aga see asi hakkab korduma pidevalt, siis ostsin uue(150eeku)ja lasin silikooniga kõik üle ,et niiskus sisse ei pääseks.
Segane jutt oli,loodan ,et saab aru :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ridariass
huviline



Registreerunud 02.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.05 06:51 Tsiteeri


Mul B3-l ka ei töötanud juba ostes, sain väikse sudimisega ka ülevaaltpoolt pumbale ligi, niiet lammutama otseselt midagi ei pidanud. Pilt, mis avanes oli umbes sama, mis Black-il ja mure lahendas Forsist uus pump (85 eeku).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.1% - SQL: 43.9%]