Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Vanja

 postitati 23.09.05 17:09
:P Ok-ok... kui keegi ei viitsi värvi järgi kaableid arvata, ehk aitaks keegi õlisurve anduriga, rahvas, kellel on ABK mootoriga Couped, kuhu teil see õlirõhu andur on paigaldatud ja mis on selle tootekood? Otsisin küll Elcats-is aga ei leidnud. Keegi ütles, et õlirõhu andur läheb sama mis on 2.3 mootoril, sellel oli ploki küljepeal. Teine küsimus on, et kas voltmeetrile toon eraldi juhtmed akult või läbi süüteluku sobivad ka? Ma saan aru, et osa on juba saunas või kõrtsus, aga vastata võiks ikka....;)
rocket

 postitati 21.09.05 14:10
See tööriistamarketi oma on selline taskuskantav voltmeeter (500 EEK), kyll ilus punane aga pisut suurte mõõtmetega. Ostsin siiski sinise displeiga Dietz'i oma, nii et mure lahendatud.
ACE16V

 postitati 21.09.05 08:48
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Sorry, ma mõtlen ikkagi valmis voltmeetrit, mis autos töötamiseks ja pinge mõõtmiseks sobib. See konkreetne akaabli isend on siiski paljas numbritabloo :-( Aga nendest kohtadest võiks ju uurida kyll ...


Nägin ilmselt analoogset asja müügil Peterburi tee Maksimarketis asuvas Tööriistamarketis. Maksis kusagil 500 EEK`i ümber. Aga see oli umbes 0,5 a tagasi. Viimasel ajal ei ole seal sellele tähelepanu pööranud.
rocket

 postitati 21.09.05 08:14
Sorry, ma mõtlen ikkagi valmis voltmeetrit, mis autos töötamiseks ja pinge mõõtmiseks sobib. See konkreetne akaabli isend on siiski paljas numbritabloo :-( Aga nendest kohtadest võiks ju uurida kyll ...
MaQQu

 postitati 21.09.05 08:01
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Olen näinud sellist Audio/Hi-Fi poes, aga enam ei pidavat seda sisse toodama (US Blaster kaubamärgiga ja väga miniatuurne) ... kas keegi annab nõu !?!??!


neid peaks ka igas elektroonikapoes olema (akaabel, tevalo, oomipood jne)
näit
http://www.yeint.ee/index.php?&PID=products&Code=540200&LANG=est

see küll jah, 2kohaline
john

 postitati 21.09.05 07:27
Nendest teemadest saad pisut infot kus mis asub ja mis kuhu läheb. Jõudu ja edu kellade installimisel.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10711#pid83484 + http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=7145&page=1#pid58329
ACE16V

 postitati 20.09.05 21:21
Kui see andur on 1-juhtmega, siis tegu õli temp. anduriga. Õlirõhu andur näeb välja nagu "kondekas".
Vanja

 postitati 20.09.05 21:10
Läheme siis küsimustega konkreetsemaks. Kellade taga on 1 pistik, kust tulevad välja järgmised juhtmed: (ülemine rida) pruun, sinivalge, hallsinine ja (alumine rida) must sinine, rohelinemust ja hallpruun. Värvid märkisin nii, et esimene värv on domineeriv ja teine on triip sellel. Edasi näidikute pistikult eralduvad juhtmed rohelinemust ja sininevalge eraldi pistikuks millest omakorda jooksevad edasi sininevalge ja must. Niipalju ajasin järge, et see must jooksis mootori juurde ja seal piki karterit andurisse, mis paiknes mootori eesotsas all. Selle anduri väljakeeramisel tulid koos anduriga välja veel vedru ja mingisugune kolb. Arvata on, et see on mingisugune õliandur kuid kas temp või surve ei oska öelda. Katseeksitusmeetodiga tegin kindlaks (oletan), et pruun juhe on toide, ja hallsinine on taustavalgus. Kas keegi oskab nende värvide kohalt midagi asjaliku veel öelda? Järgi jäid siis veel sininevalge, hallpruun, mustsinine ja hallpruun.
Vanja

 postitati 20.09.05 10:29
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Mis need kolm andurit siis on? Eks pead otsima, kas su mootoril/käigukastil on vastavaid anduri pesasid või tuleb neid puurima hakata ... päris suur ja huvitav väljakutse, aga temperatuure ja rõhke ju väliskorpustelt võtta ei saa !!!


Ega sakslane rumal pole, ta on ikka ettenägelik :) kõik avad ja keermed on juba olemas, saaks täie kindlusega teada milline andur millisesse käib ja millised juhtmed kuhu ühendada. Arvan, et see jutt oleks kasulik ka teistele kodukootud installijatele. Eriti tore oleks siis puust punaseks ja piltidel :D
ACE16V

 postitati 20.09.05 10:29
Küsija suu pihta ei pidavat löödama;)
Vanja

 postitati 20.09.05 10:20
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Õli temp. andur peaks asuma plokikaane tagumise otsa peal, õli rõhk aga õli filtri "jala" peal. Mõlema ava ees on sisekuuskant võtmega keeratavad korgid. Voltmeetri ühendamine ei tohiks üle mõistuse olla.

PS. Ära müüa ei taha?


Said Sa ikka ise ka aru mida küsisid?:D Sellise vaevaga saadud...
rocket

 postitati 20.09.05 09:49
Nu vot kui lihtne, kui kogemusega teadjamehed omast käest võtta ;-))))
Mina tahaks endale punase LED displeiga voltmeetrit, mille saaks kuhugile spidomeetri sisse kompunnida. Olen näinud sellist Audio/Hi-Fi poes, aga enam ei pidavat seda sisse toodama (US Blaster kaubamärgiga ja väga miniatuurne) ... kas keegi annab nõu !?!??!
ACE16V

 postitati 20.09.05 09:17
Õli temp. andur peaks asuma plokikaane tagumise otsa peal, õli rõhk aga õli filtri "jala" peal. Mõlema ava ees on sisekuuskant võtmega keeratavad korgid. Voltmeetri ühendamine ei tohiks üle mõistuse olla.

PS. Ära müüa ei taha?
rocket

 postitati 20.09.05 09:11
Mis need kolm andurit siis on? Eks pead otsima, kas su mootoril/käigukastil on vastavaid anduri pesasid või tuleb neid puurima hakata ... päris suur ja huvitav väljakutse, aga temperatuure ja rõhke ju väliskorpustelt võtta ei saa !!!
Vanja

 postitati 20.09.05 07:48
Terekest klubirahvas! Tarvis Teie professionaalset abi. Tänu looduses eksisteerivatele rullnokkadele olen saanud lisakellade omanikuks. Sooviksingi Teie abi nende installimisel, ehk siis sooviks teadjate soovitusi kuhu millised otsad ühendada, kuna sooviksin ise selle töö ära teha. Seis on siis selline, et doonoriks oli 2.3 mootoriga B4, millelt sain konsooli alumise osa koos kelladega ja andurid antud mootorilt. Endal on ABK mootor ehk siis 2.0 85kw. Kui andurid sobivad on tore, kui mitte, siis andke palun teada millised ja kus vahetada. Kes on sellega tegelenud võiks kogemusi jagada. Võiks kirjeldada kõigi 3 anduri ühendamist.
PS! Otsingust antud teema kohta midagi konkreetset ei leidnud. Ärge vaevake oma klaviatuuri palun "Otsingu" kasutamisele viitamisega. ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]