Teema ülevaade |
djstallion
|
postitati 17.08.05 22:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: djstallion
Tänan, kuid mul on vene keelest aru saamisega kõvasti probleeme, eriti tehnilisest keelest... |
Kel janu, sel jalad. | Black, ma olen alati arvanud, et sul on hea naljasoon
|
Black
|
postitati 17.08.05 22:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: djstallion
Tänan, kuid mul on vene keelest aru saamisega kõvasti probleeme, eriti tehnilisest keelest... |
Kel janu, sel jalad.
|
djstallion
|
postitati 17.08.05 21:14 |
Tänan, kuid mul on vene keelest aru saamisega kõvasti probleeme, eriti tehnilisest keelest...
|
genekas
|
postitati 17.08.05 13:45 |
sedasama kohta olekski järgmiseks soovitanud
|
samru
|
postitati 16.08.05 13:44 |
äkki leiad siit mõne skeemi
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2/index.html
|
genekas
|
postitati 16.08.05 13:23 |
Vool läheb lülititest otse läbi.
Toiteahelas on "intelligentne" relee, mis lülitab toite välja siis, kui peale süüte väljakeeramist juhiukse avad ja uuesti kinni lööd (paljudel
teistel automarkidel käib asi nii, et süüte väljakeeramisel jäävad aknad kohe vooluta).
Komfort funktsioonile on tõepoolest omaette releed, kust vool läheb mootoritele lülititest mööda. Mõnele alarmile on pakkuda lisamooduleid, millega
saab neidsamu funktsioone (akende/luugi juhtimine) luua ka autos, kus neid algselt pole.
Ja loomulikult on kogu ahelal ees omaette kaitse (võis olla lausa 30A)
|
djstallion
|
postitati 16.08.05 00:47 |
Sai hangitud B3 originaal "vibud" koos mootoritega, aga kuna juhtmed lihtsalt mingist kohast läbi lõigatud, siis tuleb süsteem ise kokku ühendada ja
toimima panna. Küsimused sellega seoses järgmised:
Kas originaalis käib el. akna mootori vool läbi lülitite, ehk lülituse tegemiseks ei ole vahel releed?
Kui see on nii, kas siis originaalis on relee vaid komfort-toimingu juhtimiseks?
Kas mainitud relee näol on tegemist elektrooniliselt juhitava aegreleega?
Kas kogu mootoritele vajaliku voolu võib vabalt otse läbi lülitite lasta, kartmata, et need maha põleksid, või oleks siiski soovitav lülitus läbi
releede teha?
Ehk on kellelgi elektriku-elektrooniku taibuga inimesel viitsimist valmis joonistada mõni lihtne skeem, kuidas asi lahendada releedega, kui see
vajalik peaks olema. Ka skeem, kuidas asi ühendada, kui see komfort-juhtimise relee vahele panna.
Küsimusi sai palju ja mõned neist võivad väga rumalad tunduda, aga ehk saite mõttest aru
|
|