Teema ülevaade |
ranz
|
postitati 02.09.05 15:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: greedy ranz sul autos selline vibra hea ,et koos püsib elektri viga on köömes selle juures.edu kaabeldamisel. |
Auto seisab jummala hästi koos... ei miskit jama ja kaabeldusega on juba
vastupidi, edu äravõtmisel müügis ju.
|
greedy
|
postitati 02.09.05 15:24 |
mul oli akendega sama jama ja ma jäin vihma kätte lahe elamus pärast oli
veider poodi minna pool külge märg
ranz sul autos selline vibra hea ,et koos püsib elektri viga on köömes
selle juures.edu kaabeldamisel.
|
ranz
|
postitati 01.09.05 12:59 |
Paistab et nii teha tulebki, lihtsalt tagatuledega asi ühte panna... sest ma ei suuda isegi kaitsmekarbist leida tema kaitsme asukohta tean et kaitse nr 23 on selleks... kuid kaitsmete rida lõppeb 19nega ära nii et jah, teen lihtsalt sildühenduse kabariitidega ja asi korras.
EDIT: siiski jäi ka see tegematta sest leidsin tegeliku vea ülesse. Kadunud on nii numbri, tagurdus kui ka udutuli, ehk kaablikõris selle ainukese
murdumis kohapealt on lihtsalt katkestus sees ja muud ei miskit. Nädala vahetusel lammutan selle maha ja paigaldan uued kaablid asemele.
|
krss
|
postitati 01.09.05 08:27 |
Audiga käibki selline elektrialane remontisrõõm kaubapeale. Tavaliselt
tekib mingi aeg neid vigu niipalju, et enam ükshaaval vigu ülesotsida ei jõua. Sel puhul sobiks nt numbritulede probleemi (suht väike koormus ju)
lahenduseks nt juhtmed otse tagumistelt parktuledelt (sel juhul jäävad numbrituled parktulede kaitsmete alla). Ma varem olen saanud ehitada niiviisi
ringi kogu auto elektrisüsteeme (audid, volksud), ja ootan hirmuga seda aega, millal mu praegune Audi neid elektrivigu hakkab niipalju tekitama, et
mõistus enam üle ei käi...
Aga asjast: erinevalt pilukatest on enamikel Saksa autodel tehtud kaitsmete ploki taga olevad pistikud jm ühenduskohad võimalikult odavalt (pilukatel
sageli kullatud või hõbetatud kontaktid), mis hakkavad peale 10a möödumist äraväsima (kehvem kontakt = tahm vahel, näed nt iga relee jalgadestki). Kui
neid kõiki ülekratsida ei viitsi, võib nad kõik korra lahtitõmmata ja pihustada üle puhastusainega + säilitusainega (oli mingi *** treatment, et ei
tekiks lühiseid ja oleks parem kontakt metallpindade vahel) ning siis kõik jälle kokku tagasi. Sellest on abi aastateks
|
ranz
|
postitati 01.09.05 07:48 |
Nüüd siis jõudis kätte see päev kus aknad üldse ära kadusid ja enam tagasi ei suvatsenudki tulla. Sai siis vähe tõsisemalt asja uurima hakatud ning
lihtsalt testimise teel leitud, et toosama 343 oligi el. akende oma sai
see lahti võetud ja kohe silmasin ka probleemi, üks koht oli jootest täiesti lahti lihtsalt.
Samas nt ei revali ega forsi varuosapäring sellisele tootekoodile mis plastiku peal oli vastet ei andnud krt seda teab mis värk temaga siis on, igatahel on nad nüüd korras.
Loomulikult üks jama saab korda tekib teine... miskil imelikul kombel on kadunud numbrituled eks nüüd peab neid taga ajama hakkama (pirnid terved, juhtmed küljes)
|
ranz
|
postitati 19.07.05 07:17 |
Katte peal on kirjas terve hunnik neid releesid ja teiste tähistega kui relee enda peal... arvatavasti asukoha tähis. Siiski ei lange olemasolevate
asukoht kokku paberil kirjutatuga Täiesti imelik on olla juba, et ei
suuda miskit nii lihtsat asja leida.
|
Maqmaq
|
postitati 18.07.05 21:04 |
Aga kas kattel ei ole releede asetus kirjas? Kui muu ei aita tõmba relee välja ja vaata mis juhtub. Et kas aknad hakkavad tööle või ei hakka. Kui ei
hakka leidsidki relee üles.
|
ranz
|
postitati 18.07.05 20:55 |
ELCATSis on lihtsalt nad reas, kohta ei näita.
Rooli alt võtsin katte maha ning minul vahib sealt vastu kaks releed miskit, üks suurem teine väiksem... aga nende markeering ei ole mitte
ligilähedanegi
|
kõuts
|
postitati 18.07.05 18:31 |
Enada B4 asub see relee roolialuse sahtli taga,kui õgesti mäletan siis kõige suurem neist-võin ka eksida. Markeeringut kahjuks ei mõleta,hommseks võin
vaadata.
|
ado
|
postitati 18.07.05 16:48 |
kas mitte elcatsist ei saaks vaadata kas ta on seal vai mitte?
kui teda seal pole siis ole jah mõtet seda sealt otsima hakata...
|
krss
|
postitati 18.07.05 16:10 |
Mul olid sarnane jama, et kõik töötas ükspäev kenasti, ja teinepäev asi lambist surnud nagu zombi aju. Trükkplaatide ülejootmine lahendas probleemid
ja juba kaua aega kõik töötanud laitmatult. Relee markeeringutest oli juttu siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6970
|
RaidoT
|
postitati 18.07.05 16:07 |
Audi 100 (c4) -jal akende relee kapoti avamis lingi juures katte taga äkki b4-jal ka seal?
|
ranz
|
postitati 18.07.05 15:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ado
kui asi ikka preiki sulle paneb siis tuleb varem või hiljem lahti võtta.
Pealegi audidel pidavat see uste lammutamine eriti lihtne olema...ise tean ainult juhiukse lihtsast demonteerimisest. |
Asi ei ole mitte lihtsuses vaid selles kus siis täpselt see relee ka asub. Ei ole mõtet uksepolstrit maha lammutada kui seda seal nagunii ei ole. Ust
olen muidu viimsete osadeni lahti harutanud... aga ei meenu küll, et seal see relee oleks olnud.
|
ado
|
postitati 18.07.05 15:38 |
kui asi ikka preiki sulle paneb siis tuleb varem või hiljem lahti võtta.
Pealegi audidel pidavat see uste lammutamine eriti lihtne olema...ise tean ainult juhiukse lihtsast demonteerimisest.
|
ranz
|
postitati 18.07.05 15:02 |
Kuulsin nüüd juttu, et see relee asub ukse sees üldse? on mõtet seda lammutama hakata või mitte?
|
ranz
|
postitati 13.07.05 07:08 |
No krt kuidagi ei leia seda releed võtsin rooli alt selle katte maha ja seal
vaid kaks releed 341 ja suurematsorti 343. Katte enda siseküljel on veel kleebis, et kuskils eal ikka peab see relee olema aga no tee mis tahad ei
leia
|
kõuts
|
postitati 06.07.05 21:45 |
Endal oli sama jama.Juhtuski mõned korrad,et aken jäi lahti.
Lõpuks selgus ,et viga oligi relees.Algul mõjus klemmide ülejoomine.Läks 2 nädalat mööda aken jooksis lambist ise alla ja enam üles ei tõusnud.(vedas-
sain kiiresti töökotta muidu oleks mootor kah läbi põlenud, nimelt vool oli peale jäänud.)Relee vahetus ja aknad tööötavad normaalselt.
|
ranz
|
postitati 05.07.05 16:00 |
OK, selge. Eks vaatan selle esimesena kohe üle, ehk see viga seal tõesti peitub.
Tänud!
|
lynx
|
postitati 05.07.05 14:43 |
oli sama jama, kisu relee välja ja vaata neid külmjooteid seal lähedalt, kindlasti leiad mõne prao.
Jooda üle . . . mul aitas.
|
nasir
|
postitati 05.07.05 14:35 |
Kusagilt saksa foorumist lugesin asja kohta. seal kahtlustati samuti seda akende releed... et vahetevahel pidi kahtlaselt käituma. Ehk hakkab läbi
minema. Ise sain äsja oma relee vahetatud ja toimib ideaalselt
See siis üks võimalik variant. Ehk on abi korra kellegilt laenata ja proovida mõnda aega.
Tervisi.
|
ranz
|
postitati 05.07.05 14:24 |
Väga suurt jama veel pole kuid asi on tihenema hakanud, et oleks vaikselt vaja probleemi süvenema hakata.
Nimelt kui panna masin tööle ei taha koheselt el.aknad töödata vahetevahel. Täiesti lambist vahest minuti vahest viie minuti pärast hakkab kõik tööle
nii nagu peab (lisaks siis juurde,et mõlemapoolsed aknad kui ka luuk teevad nii, peegleid pole proovinud) Asi ei vaja töötama hakkamaiseks isegi mitte
põrutamist, sest ühekorra sai kohapeal seistud ja hakkasid äkki lampi tööle. Samas nüüd hakkasin proovima, et kui süüde sisse panna siis kõik nagu
toimiks ilusti, ei ole jama olnud aga nii kui auto käivitan tuleb vahest selline probleem.
Suurt jama vist muidu polekski, kuid vahest kuuma autosse istudes oleks vaja aken lahti teha või jamam versioon see kui äkki sadama hakkab ja asi ka
süüte pealt äkitse tööle ei hakka.
Oskab keegi miskit soovitada mida vaadata? mida näppida?
|