Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rocket

 postitati 26.12.16 07:36
http://i1.tinypic.com/34zhnnq.jpg
ahtisaar

 postitati 25.12.16 10:56
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui viitsid, siis võid K-Line ühendada otse kaabli külge ning vaadata kas midagi muutub.

Nimelt uuematel mudelitel oli mingil hetkel kasutusel kaks K-Line, et kõik asjad "ära mahuks." Ja makk/navi oli just selle teise ehk K2 küljes.

Saad ehk mingi täpsustava skeemi saata? On lihtsam ja ei pea hakkama ise leiutama.
rocket

 postitati 25.12.16 09:21
Kui viitsid, siis võid K-Line ühendada otse kaabli külge ning vaadata kas midagi muutub.

Nimelt uuematel mudelitel oli mingil hetkel kasutusel kaks K-Line, et kõik asjad "ära mahuks." Ja makk/navi oli just selle teise ehk K2 küljes.
ahtisaar

 postitati 24.12.16 13:09
Tsitaat:
Lisaks juhin tähelepanu, et BNS skeemil puudub K-Line.
Võid proovida seda vasakus ülanurgas asuva pistiku (C) kontakti nr. 7 ühendada.
Kui ei ole abi, siis tuleb teises Can Gateway'd omavas autos või isetehtud stendis kodeerida.

K-line ots saigi tõstetud pistikus C asuva kontakti nr.7 külge ning nüüd saab ka arvutiga makile ligi.
Hetkel mure, et kui kaabliga makki vaadata siis hakkab ennast niiõelda sisse välja lülitama. Ehk siis läheb diagnostika menüüse ja seejärel lülitab ennast raadio peale ja nii üha uuesti ja uuesti. Kustotsast viga otsida.
Lisaks mis selle makipoolse BOSE otsaga tuleb teha(kui üldse on vaja)? Kas tuleb see otse massi ühendada või siis kuskile autopoolsesse juhtmepunti? (On olemas seal üks pruuni pistikuga juhe mis on maki korpuse küljes)
ahtisaar

 postitati 19.12.16 19:38
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui selle TMC/"Bosch-Can-Gateway" metallkarbikese üles leiad siis peaksid saama ka seal kokku ühendada.

Sain vahetuse tehtud ja sain ka can süsteemi ilusti ühendatud ja toimima.
Leidsin selle karbi ülesse ja eemaldasin füüsiliselt ta auto küljest. Asetseb ta siis a8 d2-l kellaploki taga.
rocket

 postitati 19.12.16 09:34
Kui selle TMC/"Bosch-Can-Gateway" metallkarbikese üles leiad siis peaksid saama ka seal kokku ühendada.
ahtisaar

 postitati 18.12.16 12:23
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kõik õige jutt, kuid lisan täpsustuseks niipalju, et autoga suhtlemiseks on vaja kasutada Display ehk Infotainment Can-Bus'i. Convenience Can-Bus ei ole piisav raadio/navi/telefoni info vahetamiseks.

On teatud lahjema varustusega mudeleid, kus need bus'id on küll samasse juhtmepaari kokku lükatud.



Lisaks juhin tähelepanu, et BNS skeemil puudub K-Line.
Võid proovida seda vasakus ülanurgas asuva pistiku (C) kontakti nr. 7 ühendada.
Kui ei ole abi, siis tuleb teises Can Gateway'd omavas autos või isetehtud stendis kodeerida.

Ühesõnaga tuleks kohe can hi ja low juhtmed displei tagant võtta?
rocket

 postitati 18.12.16 10:09
Kõik õige jutt, kuid lisan täpsustuseks niipalju, et autoga suhtlemiseks on vaja kasutada Display ehk Infotainment Can-Bus'i. Convenience Can-Bus ei ole piisav raadio/navi/telefoni info vahetamiseks.

On teatud lahjema varustusega mudeleid, kus need bus'id on küll samasse juhtmepaari kokku lükatud.



Lisaks juhin tähelepanu, et BNS skeemil puudub K-Line.
Võid proovida seda vasakus ülanurgas asuva pistiku (C) kontakti nr. 7 ühendada.
Kui ei ole abi, siis tuleb teises Can Gateway'd omavas autos või isetehtud stendis kodeerida.
ahtisaar

 postitati 18.12.16 10:07
Selge. Asun uurima neid lehekülgi.
aivo82

 postitati 18.12.16 05:04
Otsi netist ja lääne foorumitest A8 RNS-D to RNS-E, selle ühendus on sama, mis BNS 5.0 ja seal on tegelikult rohkem teha kui esmapilgul tundub.

1. Kaabelduse osas on kõige lihtsam ebayst või Kufatec-ist tellida ISO to Quadlock ülemineku adapter maki pistikule ja lisaks adapterid navi ja raadio antenni kaabli pistikutele.
Lisaks peaks seal maki pistiku adapteris juhtmed üle kontrollima, kuna audi eri mudelitel on mõned klemmid eri paigutusega ja A8 jaoks seda üleminekut originaalis ei pakutagi:
https://www.kufatec.de/shop/en/audi/a4/a4-b5-8d/audi-upgrade-kit-head-unit-rns-d-rns-e

Kui huvi siis Tartus oleks üks maki pistiku adapter pakkuda.


2. RNS-D kasutab välist TMC moodulit, läbi mille on emuleeritud ka talle sobilik BOSCH-i Can signaal. RNS-E on TMC sisse ehitatud ja kasutatakse tavalist Convenience Can-i nagu kellaplokis ja mujal. On vaja see TMC moodul vahelt välja visata ja selle sisend ja väljund kaablites CAN-i juhtmed kokku ühendada, et see õige Convenience CAN jõuaks otse ilma emuleerimata tagasi makini.

Ilma õige Can signaalita ei hakka tööle maki taustvalgus, süütevõtmega sisse-välja lülitamine, raadio info kuvamine kellaplokis ning makk hakkab ennast iga 30 minuti tagant välja lülitama, kuna ta arvab, et süüde ei ole sees.

3. BOSE jaoks on RNS-E ja BNS 5.0 vaja VagCom-iga seadistada ja üldiselt on BOSE-ga autodele neid uusi makke lihtsam panna, kuna kõik kõlarid käivad läbi BOSE võimu - RNS-E ja BNS on nimelt sisse ehitatud ainult 2-kanaliga esikõlarite võimendi, tagumised on kõigil nende makkidega autodel originaalis läbi subbaka võimendi.

Lisaks on vanema BOSE-ga autodel soovitatav teha nn. BOSE hack ja maki pistikus BOSE klemm kas massi ühendada või sealt lahti ühendada (täpselt enam ei mäleta kumba pidi oli), kuna nendel uutel makkidel on BOSE seadistuses võimendi signaal ala-võimendatud ja viletsate bassidega. Seda tehes on heli normaalne ja muud BOSE funktsioonid nagu kiiruse ja müra tundlik helitugevus jäävad ka tööle.


4. Kui autol on CD-Box, siis suure tõenäosusega see enam tööle ei hakka sest selle tarkvara ei ühildu makiga - lihtsalt näitab, et ta ei leia plaate.


Kiirelt googeldades leidsin ühe tema kus on väidetavalt viidatud detailsem juhend, aga kuna mul selles A8 foorumis kasutaja puudub, siis ligi ei saa:
http://www.tyresmoke.net/forum/topic/128126-rns-e-retro-fit/
http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?t=1544
ahtisaar

 postitati 10.12.16 12:06
Tegin ühe skeemi.
Kas nii on õige ühendus? Või tuleb veel midagi juurde lisada?

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/337/0110668719be0d9.jpg
ahtisaar

 postitati 08.12.16 21:55
Tere.
Kas on keegi sellise vahetuse teinud nagu pealkirjas?
Oleks vaja väheke abi juhtmestikuga.
Autoks siis 2002a A8
Hetkel sees RNS-D Navigation Plus koos bose soundiga selle juhtmestik vaja nüüd siduda BNS 5.0 makiga. Igasugune abi on teretulnud.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/334/0110667133a69b6.jpg
Ehk on kellegil teadmisi kuhu ülemisel pildil(RNS-D)
otsad ühendada alumisel pildil(BNS 5.0)pistikusse
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/334/01106671298b5ad.jpg?1481230276

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]