Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: RNS-D vahetus BNS 5.0 vastu (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3050)
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 08.12.16 21:55 Tsiteeri
RNS-D vahetus BNS 5.0 vastu



Tere.
Kas on keegi sellise vahetuse teinud nagu pealkirjas?
Oleks vaja väheke abi juhtmestikuga.
Autoks siis 2002a A8
Hetkel sees RNS-D Navigation Plus koos bose soundiga selle juhtmestik vaja nüüd siduda BNS 5.0 makiga. Igasugune abi on teretulnud.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/334/0110667133a69b6.jpg
Ehk on kellegil teadmisi kuhu ülemisel pildil(RNS-D)
otsad ühendada alumisel pildil(BNS 5.0)pistikusse
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/334/01106671298b5ad.jpg?1481230276


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 10.12.16 12:06 Tsiteeri


Tegin ühe skeemi.
Kas nii on õige ühendus? Või tuleb veel midagi juurde lisada?

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/337/0110668719be0d9.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 18.12.16 05:04 Tsiteeri


Otsi netist ja lääne foorumitest A8 RNS-D to RNS-E, selle ühendus on sama, mis BNS 5.0 ja seal on tegelikult rohkem teha kui esmapilgul tundub.

1. Kaabelduse osas on kõige lihtsam ebayst või Kufatec-ist tellida ISO to Quadlock ülemineku adapter maki pistikule ja lisaks adapterid navi ja raadio antenni kaabli pistikutele.
Lisaks peaks seal maki pistiku adapteris juhtmed üle kontrollima, kuna audi eri mudelitel on mõned klemmid eri paigutusega ja A8 jaoks seda üleminekut originaalis ei pakutagi:
https://www.kufatec.de/shop/en/audi/a4/a4-b5-8d/audi-upgrade-kit-head-unit-rns-d-rns-e

Kui huvi siis Tartus oleks üks maki pistiku adapter pakkuda.


2. RNS-D kasutab välist TMC moodulit, läbi mille on emuleeritud ka talle sobilik BOSCH-i Can signaal. RNS-E on TMC sisse ehitatud ja kasutatakse tavalist Convenience Can-i nagu kellaplokis ja mujal. On vaja see TMC moodul vahelt välja visata ja selle sisend ja väljund kaablites CAN-i juhtmed kokku ühendada, et see õige Convenience CAN jõuaks otse ilma emuleerimata tagasi makini.

Ilma õige Can signaalita ei hakka tööle maki taustvalgus, süütevõtmega sisse-välja lülitamine, raadio info kuvamine kellaplokis ning makk hakkab ennast iga 30 minuti tagant välja lülitama, kuna ta arvab, et süüde ei ole sees.

3. BOSE jaoks on RNS-E ja BNS 5.0 vaja VagCom-iga seadistada ja üldiselt on BOSE-ga autodele neid uusi makke lihtsam panna, kuna kõik kõlarid käivad läbi BOSE võimu - RNS-E ja BNS on nimelt sisse ehitatud ainult 2-kanaliga esikõlarite võimendi, tagumised on kõigil nende makkidega autodel originaalis läbi subbaka võimendi.

Lisaks on vanema BOSE-ga autodel soovitatav teha nn. BOSE hack ja maki pistikus BOSE klemm kas massi ühendada või sealt lahti ühendada (täpselt enam ei mäleta kumba pidi oli), kuna nendel uutel makkidel on BOSE seadistuses võimendi signaal ala-võimendatud ja viletsate bassidega. Seda tehes on heli normaalne ja muud BOSE funktsioonid nagu kiiruse ja müra tundlik helitugevus jäävad ka tööle.


4. Kui autol on CD-Box, siis suure tõenäosusega see enam tööle ei hakka sest selle tarkvara ei ühildu makiga - lihtsalt näitab, et ta ei leia plaate.


Kiirelt googeldades leidsin ühe tema kus on väidetavalt viidatud detailsem juhend, aga kuna mul selles A8 foorumis kasutaja puudub, siis ligi ei saa:
http://www.tyresmoke.net/forum/topic/128126-rns-e-retro-fit/
http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?t=1544


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 18.12.16 10:07 Tsiteeri


Selge. Asun uurima neid lehekülgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 18.12.16 10:09 Tsiteeri


Kõik õige jutt, kuid lisan täpsustuseks niipalju, et autoga suhtlemiseks on vaja kasutada Display ehk Infotainment Can-Bus'i. Convenience Can-Bus ei ole piisav raadio/navi/telefoni info vahetamiseks.

On teatud lahjema varustusega mudeleid, kus need bus'id on küll samasse juhtmepaari kokku lükatud.



Lisaks juhin tähelepanu, et BNS skeemil puudub K-Line.
Võid proovida seda vasakus ülanurgas asuva pistiku (C) kontakti nr. 7 ühendada.
Kui ei ole abi, siis tuleb teises Can Gateway'd omavas autos või isetehtud stendis kodeerida.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 18.12.16 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kõik õige jutt, kuid lisan täpsustuseks niipalju, et autoga suhtlemiseks on vaja kasutada Display ehk Infotainment Can-Bus'i. Convenience Can-Bus ei ole piisav raadio/navi/telefoni info vahetamiseks.

On teatud lahjema varustusega mudeleid, kus need bus'id on küll samasse juhtmepaari kokku lükatud.



Lisaks juhin tähelepanu, et BNS skeemil puudub K-Line.
Võid proovida seda vasakus ülanurgas asuva pistiku (C) kontakti nr. 7 ühendada.
Kui ei ole abi, siis tuleb teises Can Gateway'd omavas autos või isetehtud stendis kodeerida.

Ühesõnaga tuleks kohe can hi ja low juhtmed displei tagant võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 19.12.16 09:34 Tsiteeri


Kui selle TMC/"Bosch-Can-Gateway" metallkarbikese üles leiad siis peaksid saama ka seal kokku ühendada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 19.12.16 19:38 Tsiteeri
Tehtud!



Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui selle TMC/"Bosch-Can-Gateway" metallkarbikese üles leiad siis peaksid saama ka seal kokku ühendada.

Sain vahetuse tehtud ja sain ka can süsteemi ilusti ühendatud ja toimima.
Leidsin selle karbi ülesse ja eemaldasin füüsiliselt ta auto küljest. Asetseb ta siis a8 d2-l kellaploki taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 24.12.16 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Lisaks juhin tähelepanu, et BNS skeemil puudub K-Line.
Võid proovida seda vasakus ülanurgas asuva pistiku (C) kontakti nr. 7 ühendada.
Kui ei ole abi, siis tuleb teises Can Gateway'd omavas autos või isetehtud stendis kodeerida.

K-line ots saigi tõstetud pistikus C asuva kontakti nr.7 külge ning nüüd saab ka arvutiga makile ligi.
Hetkel mure, et kui kaabliga makki vaadata siis hakkab ennast niiõelda sisse välja lülitama. Ehk siis läheb diagnostika menüüse ja seejärel lülitab ennast raadio peale ja nii üha uuesti ja uuesti. Kustotsast viga otsida.
Lisaks mis selle makipoolse BOSE otsaga tuleb teha(kui üldse on vaja)? Kas tuleb see otse massi ühendada või siis kuskile autopoolsesse juhtmepunti? (On olemas seal üks pruuni pistikuga juhe mis on maki korpuse küljes)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.12.16 09:21 Tsiteeri


Kui viitsid, siis võid K-Line ühendada otse kaabli külge ning vaadata kas midagi muutub.

Nimelt uuematel mudelitel oli mingil hetkel kasutusel kaks K-Line, et kõik asjad "ära mahuks." Ja makk/navi oli just selle teise ehk K2 küljes.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 25.12.16 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kui viitsid, siis võid K-Line ühendada otse kaabli külge ning vaadata kas midagi muutub.

Nimelt uuematel mudelitel oli mingil hetkel kasutusel kaks K-Line, et kõik asjad "ära mahuks." Ja makk/navi oli just selle teise ehk K2 küljes.

Saad ehk mingi täpsustava skeemi saata? On lihtsam ja ei pea hakkama ise leiutama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.12.16 07:36 Tsiteeri


http://i1.tinypic.com/34zhnnq.jpg


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.8% - SQL: 34.2%]