Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ranz

 postitati 23.05.05 08:26
B4ja pagassi soovitan soojalt sellist lahendust. Kast tagant vaadates paremal, element suunaga vasakule ning kasti tagaotsas (luugi pool) ning slot inverter suunatud luugi poole ja jookseb elemendi seljatagant läbi. Kast ise ca 10-15cm kaugusel tagaluugist. Vähemalt omal olen nii katsetanud mitut kasti ja tulemus igati hea olnud.
Pilt siis ka asjast, ainult siis parempoolne kast ja just niimoodi:
http://www.hot.ee/ranz/piilarid/pagass.jpg
Eero

 postitati 23.05.05 08:17
Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
kahjuks ei ole seal lingil mingeid täpsemaid parameetreid elemendi kohta.

nii ta kahjuks on, isegi pole leidnud mingit infot selle elemendi kohta, sai kunagi odava raha eest ostetud ja vw polo täitis ta küll väga edukalt rõhuga ära :P
ilmselt tuleb välja mõelda millise woofri selle asemele soetan ja siis selle põhjal ka kast teha. mingi info saab ilmselt neid magneteid ja asju elemendil mõõtes?

kasti kohapealt veel nii palju, et mis pidi oleks arukas woofer B4 pagassi mängima panna, inverterid kavatsen endiselt ülesse aknalauale viia.
lynx

 postitati 23.05.05 07:14
Tsitaat:
Algselt postitas: mth
mul kah paar küsimust õhurõhuspetsidele :)

momendil on mul üle Arizona Eagle BA 12PRO
ja Blaupunkt GTA 250

plaanis oli ehitada pagassi kast (B4) mille puhul element oleks taga akna laual ja 2 inverterit jookseksid selle kõrvalt samamoodi aknalauale välja. et see on siis minu visuaalne arusaam sellest kuidas asjad olema hakkavad. et mis mõõtudega kasti peaks ehitama, karta on, et element ja võim vahetuvad mingi aeg välja asjalikema vastu, aga kasti ehitaks permanentse. valjult kuulan põhiliselt dnb ja hip hip muusikat, et hertsid võiksid sellele stiilile suunatud olla :)

ps! kui keegi arvab, et antud võim või/ja woofer on nende autost puudu siis igasugused rahalised pakkumised on teretulnud :)


kahjuks ei ole seal lingil mingeid täpsemaid parameetreid elemendi kohta.
Eero

 postitati 13.05.05 09:10
mul kah paar küsimust õhurõhuspetsidele :)

momendil on mul üle Arizona Eagle BA 12PRO
ja Blaupunkt GTA 250

plaanis oli ehitada pagassi kast (B4) mille puhul element oleks taga akna laual ja 2 inverterit jookseksid selle kõrvalt samamoodi aknalauale välja. et see on siis minu visuaalne arusaam sellest kuidas asjad olema hakkavad. et mis mõõtudega kasti peaks ehitama, karta on, et element ja võim vahetuvad mingi aeg välja asjalikema vastu, aga kasti ehitaks permanentse. valjult kuulan põhiliselt dnb ja hip hip muusikat, et hertsid võiksid sellele stiilile suunatud olla :)

ps! kui keegi arvab, et antud võim või/ja woofer on nende autost puudu siis igasugused rahalised pakkumised on teretulnud :)
janz

 postitati 08.05.05 11:48
Suured tänud lynx . Hakkan siis meisterdama. ;)
lynx

 postitati 06.05.05 09:04
Tsitaat:
Algselt postitas: janz
kasti sagedus võiks jääda 35hz kanti. Avanti mahub päris suur kast. Sooviks aind kasti liitreid ja inventeri mõõtmeid,ning kas teha kahe inventeriga või ühega. Ahjaa võimuks on Autostuudio CB- 2200i sillatuna peaks 500w rms olema. Loodan et keegi viitsib arvutada.


35Hz puhul tekib raskusi inverteriga, kuna see läheb liiga pikaks. Soovitaks natukene tõsta häälestust, sinna 42 kanti, usu, see jääb hea.

Olen ise kuulanud seda elemendi u. 32Hz häälestusega ja 42Hz, viimane oli parem.

Kuid 42Hz korral 80l kast ja kaks 110mm toru pikkusega 331mm. Natukene vatiini ei teeks paha.

Sellisel juhul häälestus 42Hz ja F3 u. 20Hz, mis peaks enamus vajadusi rahuldama. Kuid reaalse 500W korral, ületab element xmaxi u. 32Hz ja allapoole. Kui võimul subsonic on, siis keera see sinna 30Hz kanti.
janz

 postitati 05.05.05 17:20
kasti sagedus võiks jääda 35hz kanti. Avanti mahub päris suur kast. Sooviks aind kasti liitreid ja inventeri mõõtmeid,ning kas teha kahe inventeriga või ühega. Ahjaa võimuks on Autostuudio CB- 2200i sillatuna peaks 500w rms olema. Loodan et keegi viitsib arvutada.
lynx

 postitati 05.05.05 05:53
Tsitaat:
Algselt postitas: janz
autoks audi c4 avant. Sub tuleb suunaga taha ja inventer kastis. sub andmed on http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=R42ZRnvh&p_tbl=9&p_id=274&p_cr eated=1083014016 äkki keegi aitaks mõõte arvutada ja mis materjaalist teha.


ikka ja jälle. Inverter kasti puhul mis muusikat kuulad, mis võimu taga asi tööle hakkab ning mis on kasti max. mõõtmed.
janz

 postitati 04.05.05 18:47
autoks audi c4 avant. Sub tuleb suunaga taha ja inventer kastis. sub andmed on http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=R42ZRnvh&p_tbl=9&p_id=274&p_cr eated=1083014016 äkki keegi aitaks mõõte arvutada ja mis materjaalist teha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]