Teema ülevaade |
mulk
|
postitati 18.10.04 20:25 |
Need pumbad on üsna andeka lahendusega ehitatud, el.mootori ja pumba tiiviku võll ei ole omavahel ühenduses
pumpa veetakse ringi magnetväljaga ...
Niiet, kui liimid, ole ettevaatlik ja jälgi hoolega et sa tiiviku labasid kinni ei liimi.
|
Kaits
|
postitati 18.10.04 20:10 |
Mul oli vana pump suisa vaatamisväärsus omaette... Pool korpust oli treitud roostevabast metallist (ühes tükis!) ja siis Epoga (oletan, et oli.
Igatahes nägi selline välja) ja mingi musta silikooniga kokku pandud. Kogu see asjandus koosnes omakorda kahest eraldi poolest ning need kaks poolt
olid veel omakorda poltidega kokku tõmmatud. No seda peab oma silmaga nägema, raske on täpselt kirjeldada. Aga, jah, lõpuks hakkas seegi jooksma ja
pidin uue ostma. Ja lekkima hakkas ta kusagilt võlli vahelt - kohast mida lahti võtta ei saa...
|
mulk
|
postitati 18.10.04 19:43 |
Ma ei tea rohkem soovitada midagi ... EPO ... minul ta hetkel epoga peab ... ei sula, ei veni ...
Või kõige parem UUS pump
|
willemsusi
|
postitati 18.10.04 19:35 |
Klambri peale mõtlesin ka ise. Aga kas epo peab vastu ka temperatuurile ja survele?! Saksamaal oli keegi seda üritanud epoga ka osaliselt liimida, aga
seal vahel oli veel mingi valge hertmeetik, nagu natuke valge rabe näts.
[url] http://www.zone.ee/selgedsiilid/Audi/[/url]
|
5silindriga_raibe
|
postitati 18.10.04 19:11 |
Vabandan juba ette ära susi, et olen võhik ega pole seda pumpa oma silmaga kunagi näinud. Tuli selline mõte, et kas seda hermetiseerivat liimimistööd
ei saaks mingi klambri või krontsteiniga toestada?
Teinekord juhtub, et lihtne lahendus jääb kahe silma vahele.
|
mulk
|
postitati 18.10.04 19:07 |
Ma liimisin EPOga ... ja lisaks veel metall klambrid ... hetkel peab ilusti, kuid südamerahu huvides ostan uue originaal pumba.
Nimelt on see pumba korpuse ehituseks kasutatud plast selline et vananedes praguneb ja ... ühesõnaga ... pumba "aeg" on täis
|
willemsusi
|
postitati 18.10.04 18:54 |
Sain oma eletrilise veepumba korda aga oleks abi vaja millega kaan peale tagasi liimida, soovitavalt mis peaks vastu veele, survele ja temp. Ise
proovisin mingit Locktite liimi. Pidi veekindel olema ja 120 C vastu pidama. Aga 90 C juures venis lahti ja kogu jahutusvedelik oli kapoti all. Või on
mõtekas kuskilt mingi muu muretseda?
|