Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: elektriline veepump (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3042)
willemsusi
huviline



Registreerunud 09.07.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro turbo '90

postitati 18.10.04 18:54 Tsiteeri
elektriline veepump



Sain oma eletrilise veepumba korda aga oleks abi vaja millega kaan peale tagasi liimida, soovitavalt mis peaks vastu veele, survele ja temp. Ise proovisin mingit Locktite liimi. Pidi veekindel olema ja 120 C vastu pidama. Aga 90 C juures venis lahti ja kogu jahutusvedelik oli kapoti all. Või on mõtekas kuskilt mingi muu muretseda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.10.04 19:07 Tsiteeri


Ma liimisin EPOga ... ja lisaks veel metall klambrid ... hetkel peab ilusti, kuid südamerahu huvides ostan uue originaal pumba.
Nimelt on see pumba korpuse ehituseks kasutatud plast selline et vananedes praguneb ja ... ühesõnaga ... pumba "aeg" on täis :)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
5silindriga_raibe
huviline



Registreerunud 18.10.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi90

postitati 18.10.04 19:11 Tsiteeri


Vabandan juba ette ära susi, et olen võhik ega pole seda pumpa oma silmaga kunagi näinud. Tuli selline mõte, et kas seda hermetiseerivat liimimistööd ei saaks mingi klambri või krontsteiniga toestada?
Teinekord juhtub, et lihtne lahendus jääb kahe silma vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
willemsusi
huviline



Registreerunud 09.07.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro turbo '90

postitati 18.10.04 19:35 Tsiteeri


Klambri peale mõtlesin ka ise. Aga kas epo peab vastu ka temperatuurile ja survele?! Saksamaal oli keegi seda üritanud epoga ka osaliselt liimida, aga seal vahel oli veel mingi valge hertmeetik, nagu natuke valge rabe näts.
[url] http://www.zone.ee/selgedsiilid/Audi/[/url]


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.10.04 19:43 Tsiteeri


Ma ei tea rohkem soovitada midagi ... EPO ... minul ta hetkel epoga peab ... ei sula, ei veni ...
Või kõige parem UUS pump


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 18.10.04 20:10 Tsiteeri


Mul oli vana pump suisa vaatamisväärsus omaette... Pool korpust oli treitud roostevabast metallist (ühes tükis!) ja siis Epoga (oletan, et oli. Igatahes nägi selline välja) ja mingi musta silikooniga kokku pandud. Kogu see asjandus koosnes omakorda kahest eraldi poolest ning need kaks poolt olid veel omakorda poltidega kokku tõmmatud. No seda peab oma silmaga nägema, raske on täpselt kirjeldada. Aga, jah, lõpuks hakkas seegi jooksma ja pidin uue ostma. Ja lekkima hakkas ta kusagilt võlli vahelt - kohast mida lahti võtta ei saa...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.10.04 20:25 Tsiteeri


Need pumbad on üsna andeka lahendusega ehitatud, el.mootori ja pumba tiiviku võll ei ole omavahel ühenduses :o
pumpa veetakse ringi magnetväljaga ...
Niiet, kui liimid, ole ettevaatlik ja jälgi hoolega et sa tiiviku labasid kinni ei liimi.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]