Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattro90

 postitati 11.10.04 20:24
Tsitaat:
Esialgne postitaja mega1
Ka minu 90-l oli loks tagasillas vahetasin mootoripadjad.eimuutunud midagi.
Lasin lahti võtta tagadiffri ei midagi(ainult see et pärast rem.jooksis õli välja ja ragises hullult kuna mehaanik oli midagi lahti jätnud).siduri vabastamisel tekkis selline tume müts tagasillas oli ühel pooltelje otsal loks sees aga vahetama ei hakanud.kuna ka dipper ise liikus kere suhtes kui sidur vabastada.seega ei jõudnudki veale järele.tagadiffer kestab harilikult megakaua.seega sealt viga tuleks kõige hiljem otsida.


minu masinal oli sarnase kolksu ja lõtku põhjustajaks tagadiffri padi mis oli ära väsinud http://img67.exs.cx/img67/1637/VAG03146.gif
mega1

 postitati 11.10.04 19:33
Ka minu 90-l oli loks tagasillas vahetasin mootoripadjad.eimuutunud midagi.
Lasin lahti võtta tagadiffri ei midagi(ainult see et pärast rem.jooksis õli välja ja ragises hullult kuna mehaanik oli midagi lahti jätnud).siduri vabastamisel tekkis selline tume müts tagasillas oli ühel pooltelje otsal loks sees aga vahetama ei hakanud.kuna ka dipper ise liikus kere suhtes kui sidur vabastada.seega ei jõudnudki veale järele.tagadiffer kestab harilikult megakaua.seega sealt viga tuleks kõige hiljem otsida.
krss

 postitati 29.09.04 01:02
Minu Quattrol oli ostes samuti jube loks sees. Kuna täpselt sama jama olnud ka väga paljudel autodel varem, kontrollisin esimesena mootoripatjad, mis olid täiesti purud. Koos uute patjadega (ja ka uue mootoriga) pole enam ka loksu
ojamees

 postitati 28.09.04 23:55
SUUR TÄNU
margus

 postitati 25.09.04 09:01
Tsitaat:
Esialgne postitaja ets
Pooltelje otsad tevad enne keeramisel häält, kui seda lõtkuna tunda oleks. See on minu arvamus, aga eks uuri ise edasi.


Mul olid eest mõlemad sisemised pooltelje otsad ja need eriti küll häält ei kippunud tegema. Aga eks sa uuri kõik jubinad üle, mis veavad.
ets

 postitati 25.09.04 00:12
Kui Quattrost räägid, siis esmalt kontrolli kardaaniristid üle. Kui vedu taga, pole viga, kuid tühikäigul veeredes väib kolina sisse lüia. Pooltelje otsad tevad enne keeramisel häält, kui seda lõtkuna tunda oleks. See on minu arvamus, aga eks uuri ise edasi.
margus

 postitati 24.09.04 23:53
Vaata üle ka kõik neli pooltelge! Mul ka üks oli suure lõtkuga ja käiguvahetusel läks lausa hulluks kätte ära.
Samas kas ka mitte kardaani laagri pukk ei saa seda mõjutada kuidagi?
quattromees

 postitati 24.09.04 22:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja ojamees
käigu vahetamisel tundub et sildades on suur lõtk(ka siis kui kaasi maha lased)


Kui quattrost jutt, siis minu masinal tekitas "kõlksu" käiguvahetusel kardaani ja torseni vaheline "poolteljeots". Käega oli ilusti tunda.


http://www.hot.ee/quattromees/kardaan.jpg
ojamees

 postitati 24.09.04 22:56
käigu vahetamisel tundub et sildades on suur lõtk(ka siis kui kaasi maha lased)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]