ojamees
huviline
Registreerunud 14.06.04
Asukoht: TARTU
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,8 QUATTRO ja 80 QUATTRO
|
postitati 24.09.04 21:56
|
|
|
Sillas loks
käigu vahetamisel tundub et sildades on suur lõtk(ka siis kui kaasi maha lased)
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.09.04 21:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ojamees
käigu vahetamisel tundub et sildades on suur lõtk(ka siis kui kaasi maha lased) |
Kui quattrost jutt, siis minu masinal tekitas "kõlksu" käiguvahetusel kardaani ja torseni vaheline "poolteljeots". Käega oli
ilusti tunda.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.04 22:53
|
|
|
Vaata üle ka kõik neli pooltelge! Mul ka üks oli suure lõtkuga ja käiguvahetusel läks lausa hulluks kätte ära.
Samas kas ka mitte kardaani laagri pukk ei saa seda mõjutada kuidagi?
|
|
|
|
ets
huviline
Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 24.09.04 23:12
|
|
|
Kui Quattrost räägid, siis esmalt kontrolli kardaaniristid üle. Kui vedu taga, pole viga, kuid tühikäigul veeredes väib kolina sisse lüia.
Pooltelje otsad tevad enne keeramisel häält, kui seda lõtkuna tunda oleks. See on minu arvamus, aga eks uuri ise edasi.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.04 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ets
Pooltelje otsad tevad enne keeramisel häält, kui seda lõtkuna tunda oleks. See on minu arvamus, aga eks uuri ise edasi. |
Mul olid eest mõlemad sisemised pooltelje otsad ja need eriti küll häält ei kippunud tegema. Aga eks sa uuri kõik jubinad üle, mis veavad.
|
|
|
|
ojamees
huviline
Registreerunud 14.06.04
Asukoht: TARTU
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,8 QUATTRO ja 80 QUATTRO
|
postitati 28.09.04 22:55
|
|
|
SUUR TÄNU
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 29.09.04 00:02
|
|
|
Minu Quattrol oli ostes samuti jube loks sees. Kuna täpselt sama jama olnud ka väga paljudel autodel varem, kontrollisin esimesena mootoripatjad, mis
olid täiesti purud. Koos uute patjadega (ja ka uue mootoriga) pole enam ka loksu
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
mega1
huviline
Registreerunud 11.10.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.04 18:33
|
|
|
loks tagasillas
Ka minu 90-l oli loks tagasillas vahetasin mootoripadjad.eimuutunud midagi.
Lasin lahti võtta tagadiffri ei midagi(ainult see et pärast rem.jooksis õli välja ja ragises hullult kuna mehaanik oli midagi lahti jätnud).siduri
vabastamisel tekkis selline tume müts tagasillas oli ühel pooltelje otsal loks sees aga vahetama ei hakanud.kuna ka dipper ise liikus kere suhtes kui
sidur vabastada.seega ei jõudnudki veale järele.tagadiffer kestab harilikult megakaua.seega sealt viga tuleks kõige hiljem otsida.
|
|
|
quattro90
huviline
Registreerunud 13.02.04
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 , golf II
|
postitati 11.10.04 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mega1
Ka minu 90-l oli loks tagasillas vahetasin mootoripadjad.eimuutunud midagi.
Lasin lahti võtta tagadiffri ei midagi(ainult see et pärast rem.jooksis õli välja ja ragises hullult kuna mehaanik oli midagi lahti jätnud).siduri
vabastamisel tekkis selline tume müts tagasillas oli ühel pooltelje otsal loks sees aga vahetama ei hakanud.kuna ka dipper ise liikus kere suhtes kui
sidur vabastada.seega ei jõudnudki veale järele.tagadiffer kestab harilikult megakaua.seega sealt viga tuleks kõige hiljem otsida.
|
minu masinal oli sarnase kolksu ja lõtku põhjustajaks tagadiffri padi mis oli ära väsinud
|
|
|