Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Sillas loks (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3483)
ojamees
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.04
Asukoht: TARTU
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,8 QUATTRO ja 80 QUATTRO

postitati 24.09.04 22:56 Tsiteeri
Sillas loks



käigu vahetamisel tundub et sildades on suur lõtk(ka siis kui kaasi maha lased)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.09.04 22:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ojamees
käigu vahetamisel tundub et sildades on suur lõtk(ka siis kui kaasi maha lased)


Kui quattrost jutt, siis minu masinal tekitas "kõlksu" käiguvahetusel kardaani ja torseni vaheline "poolteljeots". Käega oli ilusti tunda.


http://www.hot.ee/quattromees/kardaan.jpg


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.04 23:53 Tsiteeri


Vaata üle ka kõik neli pooltelge! Mul ka üks oli suure lõtkuga ja käiguvahetusel läks lausa hulluks kätte ära.
Samas kas ka mitte kardaani laagri pukk ei saa seda mõjutada kuidagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ets
huviline



Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 25.09.04 00:12 Tsiteeri


Kui Quattrost räägid, siis esmalt kontrolli kardaaniristid üle. Kui vedu taga, pole viga, kuid tühikäigul veeredes väib kolina sisse lüia. Pooltelje otsad tevad enne keeramisel häält, kui seda lõtkuna tunda oleks. See on minu arvamus, aga eks uuri ise edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.04 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ets
Pooltelje otsad tevad enne keeramisel häält, kui seda lõtkuna tunda oleks. See on minu arvamus, aga eks uuri ise edasi.


Mul olid eest mõlemad sisemised pooltelje otsad ja need eriti küll häält ei kippunud tegema. Aga eks sa uuri kõik jubinad üle, mis veavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ojamees
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.04
Asukoht: TARTU
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,8 QUATTRO ja 80 QUATTRO

postitati 28.09.04 23:55 Tsiteeri


SUUR TÄNU


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 29.09.04 01:02 Tsiteeri


Minu Quattrol oli ostes samuti jube loks sees. Kuna täpselt sama jama olnud ka väga paljudel autodel varem, kontrollisin esimesena mootoripatjad, mis olid täiesti purud. Koos uute patjadega (ja ka uue mootoriga) pole enam ka loksu


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mega1
huviline



Registreerunud 11.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.04 19:33 Tsiteeri
loks tagasillas



Ka minu 90-l oli loks tagasillas vahetasin mootoripadjad.eimuutunud midagi.
Lasin lahti võtta tagadiffri ei midagi(ainult see et pärast rem.jooksis õli välja ja ragises hullult kuna mehaanik oli midagi lahti jätnud).siduri vabastamisel tekkis selline tume müts tagasillas oli ühel pooltelje otsal loks sees aga vahetama ei hakanud.kuna ka dipper ise liikus kere suhtes kui sidur vabastada.seega ei jõudnudki veale järele.tagadiffer kestab harilikult megakaua.seega sealt viga tuleks kõige hiljem otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattro90
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.04
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 , golf II

postitati 11.10.04 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mega1
Ka minu 90-l oli loks tagasillas vahetasin mootoripadjad.eimuutunud midagi.
Lasin lahti võtta tagadiffri ei midagi(ainult see et pärast rem.jooksis õli välja ja ragises hullult kuna mehaanik oli midagi lahti jätnud).siduri vabastamisel tekkis selline tume müts tagasillas oli ühel pooltelje otsal loks sees aga vahetama ei hakanud.kuna ka dipper ise liikus kere suhtes kui sidur vabastada.seega ei jõudnudki veale järele.tagadiffer kestab harilikult megakaua.seega sealt viga tuleks kõige hiljem otsida.


minu masinal oli sarnase kolksu ja lõtku põhjustajaks tagadiffri padi mis oli ära väsinud http://img67.exs.cx/img67/1637/VAG03146.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]