Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Oma lollus!? (erineva suurusega rehvid @ quattro)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Tean, et üks vend sõitis A8 4,2 Q ees 16" veljed ja taga 17" või oli 18" ja vastavalt ka kummid olid madalad. Tema väitis, et nii on ilus kui eest madal ja tagant kõrge!!! Sõitnud on juba 2 aastat ja sõidab ilmselt edasi kah, ilma probleemideta. [/quote]nagu mainisin olen ka ise sõitnud pikalt eri suuruste kummidega (ja mitte raha pärast) Vaid kui vajutad pedaali põhja reguleerib kesk torsen esi/taga kardaani kiirused peaaegu võrdseks ja tulemuseks, suuremad kummid kraabivad mõne hetge kiiremini. Nii saab auto juhitavust muuta. Mõjub ta väga vähe kesk torsenile teoreetiliselt peaks eluiga veidi vähenema. Pigem segab ta ABS/EDS tööd ja see ka ei andnud tunda. See talv viskasin oma S-6 -le taga silda torseni ja panen 6% (kaks hammast) kiirema tifri (hoiab bentsu kokku) ja rikub 50/50 veo suhte (talve tagasild paariks kuuks) Tulemus ABS kiirus võrdne ja taga tifer kiirem ja pedaali tallates viskab peput nagu tagaveoline bmw Ja auto alajuhitavus on muudetud kergelt ülejuhitavaks ainult tugevalt pedaali tallamise ajaks. Sõidetud juba 25 000 km. ja ei mingeid kõrval nähtusi. (kui jätta kõrvale põhja pedaali ajal vaevu kuuldav kesk torseni jõrin) hääl pole muutunud kilometraasiga (vaevu tuvastatav) Kuna autol on forseeritud mootor, suutis ta algul katgi keerata kaks välimist parempoolset pooltelje otsa. kartsin et peale kiiremat taga silda hakkab lõhkuma parem tagumisi otsi kuid ei ole lõhkunud . See seletab lahti et torsen töötab rohkem vaba alas kui plokk alas (võime lõppeb 20 % enne plokeerimis ala ) Seega väänata ja lõhkuda suudab vaid hammas plokk mitte torsen. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Oma lollus!? (erineva suurusega rehvid @ quattro)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.0%
- SQL:
72.0%
]