Teema ülevaade |
quattromees
|
postitati 13.08.04 21:09 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Dantee
Täpselt nii ongi, et suurel kiirusel tihver ei lukustu ja miks ta seda ka peaks? Et auto juhitavuse kaotaks? Ei ole ju võimalik juhtida autot, kui
neli ratast veavad ühel kiirusel. Tihvri lukustus mõeldud siiski kohalt võtuks, et masin rasketes oludes liikuma saada. Kui juhtub juhuslik lülitus kiirusel, kontrollib süsteem ise lülitust ja kui
süsteem ei pea lülitust võimalikuks, anulleerib ta ise lülituse nii et lõhkumist ei toimu! Muidugi kui süsteem peedis on võib juhtuda igasuguseid
asju?! |
4 ratast siiski ei vea ühel kiirusel, ka lukustatud tagadiffriga esirataste ja esi- ja tagatelje kiirused saavad olla erinevad.
Kui näiteks spidomeetri andur ei tööta siis diffri lukku välja ei lülita. Mul korra üks talv oli nii, tagablokeering peal oli ca 80 km/h lagedal
platsil päris lõbus uisutada!
|
Dantee
|
postitati 13.08.04 07:31 |
Täpselt nii ongi, et suurel kiirusel tihver ei lukustu ja miks ta seda ka peaks? Et auto juhitavuse kaotaks? Ei ole ju võimalik juhtida autot, kui
neli ratast veavad ühel kiirusel. Tihvri lukustus mõeldud siiski kohalt võtuks, et masin rasketes oludes liikuma saada. Kui juhtub juhuslik lülitus kiirusel, kontrollib süsteem ise lülitust ja kui
süsteem ei pea lülitust võimalikuks, anulleerib ta ise lülituse nii et lõhkumist ei toimu! Muidugi kui süsteem peedis on võib juhtuda igasuguseid
asju?!
|
kiireaudi
|
postitati 04.08.04 10:26 |
Sõidu ajal ei ole võimalik tagadiffrit lukustada.
Audi tehas on selliste auto kasutajate peale õnneks mõelnud
|
rass
|
postitati 04.08.04 08:52 |
kuna lukk on elektriline siis elektroonika arvatavasti ei lase seda sisse lülitada suurel kiirusel.
aga maitea mis see siis teeb kui ntx 20kmh see sisse lükata, kas siis tükid taga kohe?
|
luumen
|
postitati 04.08.04 08:51 |
minu b4 quattrol oli nii, et muidu lukku ei läinudki, kui ainult seistes.
|
lukas
|
postitati 04.08.04 08:44 |
arvasin ise ka et targem on ikka masin seisma seisma jätta. Aga kas tal on ikka mingi "kaitse" mis ei lase suurel kiirusel difrilukul sisse
lülituda.
eesmärk polegi autot lõhkuda
|
Maku
|
postitati 04.08.04 08:28 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja lukas
olen värske audi quattro omanik. Autoks B4 Avant Quattro 2.6, küsimus selline et kas difriluku võib sisse lülitada ka sõidu pealt? Ma mõtlen kas
vaikse hoo pealt või tuleb seisma jääda. Lugesin kuskilt et luku lulitab automaatselt välja kui kiirus läheb suuremaks kui 25 km/h. Teine küsimus on
selline, et kui näiteks sõidan kiiesti, ega siis difrilukk vist sisse ei lähe kui midagi lüliti vastu läheb või laps näiteks näpib.
Aitäh! |
Minul lülitub difrilukk näiteks umbes 35km/h automaatselt ise välja. Suvel asfaldil, hoo pealt jne tehnikad - auto lõhkumine.
Marko.
|
lukas
|
postitati 04.08.04 08:21 |
olen värske audi quattro omanik. Autoks B4 Avant Quattro 2.6, küsimus selline et kas difriluku võib sisse lülitada ka sõidu pealt? Ma mõtlen kas
vaikse hoo pealt või tuleb seisma jääda. Lugesin kuskilt et luku lulitab automaatselt välja kui kiirus läheb suuremaks kui 25 km/h. Teine küsimus on
selline, et kui näiteks sõidan kiiesti, ega siis difrilukk vist sisse ei lähe kui midagi lüliti vastu läheb või laps näiteks näpib.
Aitäh!
|