Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: quattro difrilukk (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3043)
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 04.08.04 08:21 Tsiteeri
quattro difrilukk



olen värske audi quattro omanik. Autoks B4 Avant Quattro 2.6, küsimus selline et kas difriluku võib sisse lülitada ka sõidu pealt? Ma mõtlen kas vaikse hoo pealt või tuleb seisma jääda. Lugesin kuskilt et luku lulitab automaatselt välja kui kiirus läheb suuremaks kui 25 km/h. Teine küsimus on selline, et kui näiteks sõidan kiiesti, ega siis difrilukk vist sisse ei lähe kui midagi lüliti vastu läheb või laps näiteks näpib.

Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.04 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja lukas
olen värske audi quattro omanik. Autoks B4 Avant Quattro 2.6, küsimus selline et kas difriluku võib sisse lülitada ka sõidu pealt? Ma mõtlen kas vaikse hoo pealt või tuleb seisma jääda. Lugesin kuskilt et luku lulitab automaatselt välja kui kiirus läheb suuremaks kui 25 km/h. Teine küsimus on selline, et kui näiteks sõidan kiiesti, ega siis difrilukk vist sisse ei lähe kui midagi lüliti vastu läheb või laps näiteks näpib.

Aitäh!

Minul lülitub difrilukk näiteks umbes 35km/h automaatselt ise välja. Suvel asfaldil, hoo pealt jne tehnikad - auto lõhkumine.
Marko.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 04.08.04 08:44 Tsiteeri


arvasin ise ka et targem on ikka masin seisma seisma jätta. Aga kas tal on ikka mingi "kaitse" mis ei lase suurel kiirusel difrilukul sisse lülituda.

eesmärk polegi autot lõhkuda:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
luumen
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: tln/prn
Kasutaja on eemal

Auto: Yamaha R6 04

postitati 04.08.04 08:51 Tsiteeri


minu b4 quattrol oli nii, et muidu lukku ei läinudki, kui ainult seistes.


soodsad rendiautod http://www.b3.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 04.08.04 08:52 Tsiteeri


kuna lukk on elektriline siis elektroonika arvatavasti ei lase seda sisse lülitada suurel kiirusel.

aga maitea mis see siis teeb kui ntx 20kmh see sisse lükata, kas siis tükid taga kohe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 04.08.04 10:26 Tsiteeri


Sõidu ajal ei ole võimalik tagadiffrit lukustada.

Audi tehas on selliste auto kasutajate peale õnneks mõelnud ;)


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 13.08.04 07:31 Tsiteeri


Täpselt nii ongi, et suurel kiirusel tihver ei lukustu ja miks ta seda ka peaks? Et auto juhitavuse kaotaks? Ei ole ju võimalik juhtida autot, kui neli ratast veavad ühel kiirusel. Tihvri lukustus mõeldud siiski kohalt võtuks, et masin rasketes oludes liikuma saada. ;) Kui juhtub juhuslik lülitus kiirusel, kontrollib süsteem ise lülitust ja kui süsteem ei pea lülitust võimalikuks, anulleerib ta ise lülituse nii et lõhkumist ei toimu! Muidugi kui süsteem peedis on võib juhtuda igasuguseid asju?!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.08.04 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
Täpselt nii ongi, et suurel kiirusel tihver ei lukustu ja miks ta seda ka peaks? Et auto juhitavuse kaotaks? Ei ole ju võimalik juhtida autot, kui neli ratast veavad ühel kiirusel. Tihvri lukustus mõeldud siiski kohalt võtuks, et masin rasketes oludes liikuma saada. ;) Kui juhtub juhuslik lülitus kiirusel, kontrollib süsteem ise lülitust ja kui süsteem ei pea lülitust võimalikuks, anulleerib ta ise lülituse nii et lõhkumist ei toimu! Muidugi kui süsteem peedis on võib juhtuda igasuguseid asju?!:D


4 ratast siiski ei vea ühel kiirusel, ka lukustatud tagadiffriga esirataste ja esi- ja tagatelje kiirused saavad olla erinevad.
Kui näiteks spidomeetri andur ei tööta siis diffri lukku välja ei lülita. Mul korra üks talv oli nii, tagablokeering peal oli ca 80 km/h lagedal platsil päris lõbus uisutada!


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]