Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Kuidas Audid lagunevad
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ferdinand[/i] [quote]mis puhul on vana auto odavam ja turvalisem? Mitu turvapatja sul nt on? Julgen arvata et uutematel mudelitel on turvalisus ikka kõrgemal tasemal. Ka väidaks vastu antud odavuse suhtes - kui minu igakuine kuumakse on tunduvalt odavam kui esmase postitaja (ja ka mõne muu) sisse investeeritav summa siis olen mina ju plussis kuna jubinate kulu mul praktselt puudub. Ka ei ole tarvis käia ülikallites hoodlustes kuna enamus töid mida masin nõuab on nn tavainimsel ka teostatavad. T. [/quote] Kirjutasin :"on turvalisem pidada" st, et öine uni on jube rahulik. Ja ei ole vaja öiseid jalutuskäike tasulise parkla marsruudil. Samuti ei ole väga kahju kui mõni kriimu tõmbab või parklas rammitakse (on tulnud juba mitmel korral ette). Turvapatju küll ei ole ühtegi kuid sellest hoolimata olen veendunud, et turvapatjadeta audi pakub enamuste avariitüüpide puhul oluliselt kindlamat kaitset kui mõnigi uus auto. Tehnilisest osast ja auto dünaamilistest omadustest ma ei hakka parem rääkimagi. Kuumaksele lisandub veel kindlustuse makse, hoolduse tasu ja vajadusel ka remonditasu. Kui hetkel see viimane ka puudub siis tavaliselt ta nii ei jää. Võib vaid kujutleda mis maksab uuele mudelile näiteks esiklaas vms. Ja kuuldavasti uutele autodele ka b-varuosi ei ole. Ning ei ole vaja oletada mis siis juhtub kui garantii läbi saab. Muidugi ei räägi ma Audist, Mersust või bemarist, pean silmas ikkagi neid odavamaid masinaid. Ning uus asi on ikka uus asi, see on ju selge. Oluline on seejuures see, et kui kauaks miski asi uueks jääb. Enamus tänapäeva odavatest autodest ei ole paraku aasta-paari pärast enam sugugi uued. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Quattro
»
Kuidas Audid lagunevad
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.9%
- SQL:
77.1%
]