Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tampz

 postitati 09.07.08 18:49
Kas 2.2T "asendus" osad võib lugeda samaks ka S2 3b le sobivaks?
alar008

 postitati 04.06.08 05:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: alar008
Kui kardaani otsa kaitsekummid terved siis need jäta vanad,sest need scorpa omad lõhub ta sul kohe ära.omal nahal tuntud.


Oi oi oi!
Olin ilmselt kunagi üks esimesi, kes siia Audiklubisse pani kirja selle fakti, et Fordi otsad sobivad. Aga mainisin ka kohe, et tolmukatteid(kaitsekumme) ei tohi neid Fordi(ega ka ühegi muu auto kummist tolmukatteid), mitte kasutada. Miks?
Enamus Quattro Audidel on peaülekanne 4,111 (osadel 3.889 ja 4,555). Seega gardaani pöörlesmiskiirus on u. neli korda suurem, kui rattal.
Tomukoti sees on aga määre ja samuti on ka sellel kummil oma mass. Kui kiirus on suurem, siis suureneb ka tsentrifugaaljõud, mis hakkab seda määrdega täidetud kummikotti venitama.
Ma ei tea. kui suur peab olema pöörlemiskiirus, et see kumm puruneks, kuid kunagises Autolehes oli artikkel Bugatti Veyron'ist , millel veovõllide kaitsekummid kiirustel u.350km/h purunesid. Kui aga Audi gardaani pöörlemiskiirus on 100km/h sõiduki liikumiskiiruse võrreldav 400km/h liikuva rattaga, siis...
Seepärast tuleb jätta alles Audi tehase plekist tolmukaitsemed.
Siis on ju tore.Said vähemalt oma saba kergitada,et olid esimene ja nüüd siis hiilata uuesti oma tarkusega(miks see nii on).
Aga kuna oli teemast näha,et inimene ei kasutanud otsingumootorit siis tuli talle infot jagada kohe,mitte siis kui juba hilja.Leian,et kõik ei pea õppima enda vigadest.Võivad õppida ka teiste vigadest.Selleks see foorum siin on.Mitte hõiskamiseks,et kes oli esimene.
Teemo

 postitati 03.06.08 19:58
Tsitaat:
Algselt postitas: alar008
Kui kardaani otsa kaitsekummid terved siis need jäta vanad,sest need scorpa omad lõhub ta sul kohe ära.omal nahal tuntud.


Oi oi oi!
Olin ilmselt kunagi üks esimesi, kes siia Audiklubisse pani kirja selle fakti, et Fordi otsad sobivad. Aga mainisin ka kohe, et tolmukatteid(kaitsekumme) ei tohi neid Fordi(ega ka ühegi muu auto kummist tolmukatteid), mitte kasutada. Miks?
Enamus Quattro Audidel on peaülekanne 4,111 (osadel 3.889 ja 4,555). Seega gardaani pöörlesmiskiirus on u. neli korda suurem, kui rattal.
Tomukoti sees on aga määre ja samuti on ka sellel kummil oma mass. Kui kiirus on suurem, siis suureneb ka tsentrifugaaljõud, mis hakkab seda määrdega täidetud kummikotti venitama.
Ma ei tea. kui suur peab olema pöörlemiskiirus, et see kumm puruneks, kuid kunagises Autolehes oli artikkel Bugatti Veyron'ist , millel veovõllide kaitsekummid kiirustel u.350km/h purunesid. Kui aga Audi gardaani pöörlemiskiirus on 100km/h sõiduki liikumiskiiruse võrreldav 400km/h liikuva rattaga, siis...
Seepärast tuleb jätta alles Audi tehase plekist tolmukaitsemed.
alar008

 postitati 30.05.08 05:11
Kui kardaani otsa kaitsekummid terved siis need jäta vanad,sest need scorpa omad lõhub ta sul kohe ära.omal nahal tuntud.
kala1408

 postitati 29.05.08 20:50
Scorpa sisemine või välimine poolassi ots istub kardaani otsa täpselt,sai enda q.-le alla pandud.(A6 Q 1996 2,8)
automees6

 postitati 22.02.07 22:50
Sai jupid ära ostetud. Kardaani ots siis scorpa poolassi sisemine ots 2,8. Minuarust täpselt sama.;) Ja laager koos pukiga e30 oma. See alus tahab natuke tuunimist kuna asetseb väheke kõrval. Kokku läks natuke alla 1000 kr.- Kuna ostsin uued jupid. Suur tänu heade soovituste eest ma ei tea mida ma peale oleks hakanud teieta. :D
promet

 postitati 15.02.07 14:14
Küsi hinda www.1000autoosa olen ise sealt saanud kõik vajaliku. Täna tellid homme käes.
aivo_

 postitati 15.02.07 12:18
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Veel küsiks, et kuidas kardaan pooleks käib kas lihtsalt nuudis, et vaja lahti lüüa?
Kas kellelgi pole kardaani terves tükkis? Kindlasti koos kandelaagriga. Ja mis hinnad on. Otsast eraldi olen ka huvitatud.

Nuudist lahti jah aga enne kui lahti lööd märgi kindlasti asend ära, et pärast õieti kokku paned. Vastasel korral tuleb lisada tööle üks päev et õige asend üles otsida kui üldse on võimalik.
Enda autol kasutasin tugilaagrit BMV E38( kood 802-7660 koivunen) ja kardaanirist oli mõõtudega kübar 24mm ja risti pikkus 74,5 mm(kood 016-GU728/4 koivunen). Rist oli mersedese oma MB 209D 3,0 diisel
Graabel

 postitati 15.02.07 08:24
Mina vahetasin mõlemad gardaani otsad ja sobis sinna jah Ford Scorpio 2,8 poolassi otsad.
automees6

 postitati 14.02.07 23:40
Audi on ikka kuradi hea masin Opli, BMW ja Fordi jupid sobivad. :D Peab vist lammutusi külastama. ;)
Aimar

 postitati 14.02.07 20:31
sinna sobib ford scorpio 90-93 aasta sisemine või välimine poolassi ots üksühele:D
automees6

 postitati 14.02.07 18:13
Veel küsiks, et kuidas kardaan pooleks käib kas lihtsalt nuudis, et vaja lahti lüüa?
Kas kellelgi pole kardaani terves tükkis? Kindlasti koos kandelaagriga. Ja mis hinnad on. Otsast eraldi olen ka huvitatud.
Kirsa

 postitati 14.02.07 17:56
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kas sinna läheb ka esimese poolassi oma? Või ainult kardaani oma. Tegelikult on läbi tagumine enne ajasin segamini. :P


Poolassi omad ei lähed. Keskmise ava mõõt on teine.
Taguine ja esimene liigend on kardaanil sama.
automees6

 postitati 14.02.07 17:00
Kas sinna läheb ka esimese poolassi oma? Või ainult kardaani oma. Tegelikult on läbi tagumine enne ajasin segamini. :P
Kirsa

 postitati 14.02.07 16:21
Ma vahetasin selle liigendi eraldi ära.
Lammutusest/foorumist sain, hind 100 eek tükk.
automees6

 postitati 14.02.07 15:59
Tekkis siis veel väike probleem. Et siis kardaanil on otsas nihuke liigendiga jurakas millega ta kasti külge kinnitub ka. Selle sees on kuullaagrid ja nende ümber on võru no mul see võru puruks. Tahaks siis teada kas on võimalik seda otsa kuskilt uut saada või kasutatud? (Tagumine tundub sama olema.) Või äkki on kellelgi pakkuda tervet kardaani koos kandelaagri ja muu juurdekuuluvaga. Natuke segane sai. :D
lzv8q

 postitati 12.02.07 20:07
Oma V8-le ostsiv Opel rekordi laagri. Laager sobib üks ühele ja maksis alla 200 EEK. Kuna omal oli läbi ka puki kummosa ostsin selle ka opeli oma, tõsi kinnitused tuli natuke ümber teha.
mulk

 postitati 12.02.07 20:06
Näiteks 2.2T essidele sobivad kardaaniristid leiab sellise numbri alt: 016-GU741 (koivunen)
Tugilaager:802-BMW1 (koivunen)

FEBi: 26 11 1 206 502
Plug´n play osadega tegemist.
automees6

 postitati 12.02.07 19:53
OK peab asja uurima. A see tuli üllatusena. :D
Absolut

 postitati 12.02.07 19:51
kui ma ei eksi siis e30-ne oma oli sobilik
Taavi

 postitati 12.02.07 19:50
Kardaan maksab 24k ja tugilaagrit eraldi ei saa üldse. Sinna peaks aga sobima mingi BMW? tugilaager.
automees6

 postitati 12.02.07 19:49
Ei ole võimalik :D See väike junn maksab 24000. Otan veel vastuseid.
tiitk

 postitati 12.02.07 19:46
Originaal 24 000 EEK (koos kardaaniga), remontkomplekt 379 dollarit- midagi hullu tõesti pole:D.
automees6

 postitati 12.02.07 18:27
Tere! Autol tekkis siis undamine aeglustades ja avastasin et kardaani kandelaager täiesti sodi. Juba arvasin et midagi hullu on peetis. :D A siis tahaks teada palju uus laager maksab? Ja kus on odavam? Auto on B4 94a 2,0 103 kW
Aitäh!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]