Teema ülevaade |
Black
|
postitati 17.09.06 11:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja |
Õnneks mitte. Quattro jääb quattroks ka lumisel teel 120-ga külg ees sõites.
|
Simps
|
postitati 17.09.06 10:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja |
Quattro - pidev nelikvedu.
|
mclx
|
postitati 17.09.06 10:55 |
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja
|
real1
|
postitati 13.09.06 22:07 |
mina sõitsin aasta otsa quattroga ning nüüd esiveolisega. 1 kord oleks kohe vastu seina pannud, nimelt, quattroga tihti pidurdasin käiguga, kui järsku
vaja, ning see võtab ikka väga kiiresti hoo maha. Nii ma tulingi suure hooga, keerasin asfaldilt liiva peale, teine käik sees, sidur lahti, just enne
ühte majakese nurka...kuna enam quattrot polnud, siis võttis esiratas loha ja auto läks suht otse edasi...ega palju ei puudunud küll, et oleks sinna
seina sisse oma stange parkinud.
niipalju siis quattroga või mitte quattroga pidurdamisest.
|
pampkuri
|
postitati 13.09.06 21:22 |
Suurim viga on see et ta on Quattro
Mul neid olnud viis tükki ja kui midagi järgi on andnud siis see on olnd selline mis esi veolisel nagunii olemas.
Kõige tüütumad on tagakalde vardad. Audi 100 jal.
Ja see jäta ka meelde mis eelnevalt kirjas et talvel läheb kohalt kaks korda paremini kuid seisma jääb sama moodi nagu tavaline, omal nahal järgi
proovitud.
|
kps
|
postitati 13.09.06 21:07 |
Ostuabi teema alla oleks see asi rohkem sobinud. Q tagasilla hooldus on lihtsalt veidi kulukam, rohkem midagi. Mureks võibolla see, et talvel saad
vedama, aga pidama ei saa Kui soetad kusagilt välisriigist toodud isendi
siis vahetad varem või hiljem niikuinii jooksus hunniku kraami välja
|
Black
|
postitati 13.09.06 21:05 |
Mingeid kohutavaid tüüpvigu ei esine. Seepärast ongi Audi üks parimaid valikuid, kui neliveolist sõiduautot otsida. Tootmiskogemused maksavad.
Vahekasti kui sellist (BMW iX-laadset) Audil eraldi polegi, kogu jõuülekanne asub käigukastis.
Kõik, mis liigub, see kulub. Üle tasuks vaatada kõik 4 poolteljeotsa, tagadiffer, kast (lõtkud, raginad, õlilekked) ja no veermikus puksid ja asjad
ka. Mina olen 2 quattrot ostnud puhtalt proovisõidu baasil ja pole pidanud pettuma.
2.6-le eelista võimaluse korral 2.8-t. Kui juba V6 poole vaatad.
|
Redn2ck
|
postitati 13.09.06 19:56 |
tre
on plaanis järgmine audi vaadata ja huvi oleks quattro vastu..
mõtlesin enne targemate käest üle küsida et mis suuremaid (ja kulukamaid) vigu võib tekkida?? vahekast vms jne???
olen kuulnud et ei pidavat väga tugevad olema need? ei tea, seepärast siis selline küsimus...
ja mida veel silmas peaks pidama kui ostmiseks läheb?? millele tähelepanu pöörata ja äkki mingid tüüpvead v midagi??
PS mudeliks siis b4 (nt: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=242859 )
ette tänades
|