Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: quattro vead??? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 5479)
Redn2ck
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Q

postitati 13.09.06 19:56 Tsiteeri
quattro vead???



tre :D
on plaanis järgmine audi vaadata ja huvi oleks quattro vastu..
mõtlesin enne targemate käest üle küsida et mis suuremaid (ja kulukamaid) vigu võib tekkida?? vahekast vms jne???
olen kuulnud et ei pidavat väga tugevad olema need? ei tea, seepärast siis selline küsimus...
ja mida veel silmas peaks pidama kui ostmiseks läheb?? millele tähelepanu pöörata ja äkki mingid tüüpvead v midagi??
PS mudeliks siis b4 (nt: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=242859 )
ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.09.06 21:05 Tsiteeri


Mingeid kohutavaid tüüpvigu ei esine. Seepärast ongi Audi üks parimaid valikuid, kui neliveolist sõiduautot otsida. Tootmiskogemused maksavad.

Vahekasti kui sellist (BMW iX-laadset) Audil eraldi polegi, kogu jõuülekanne asub käigukastis.

Kõik, mis liigub, see kulub. Üle tasuks vaatada kõik 4 poolteljeotsa, tagadiffer, kast (lõtkud, raginad, õlilekked) ja no veermikus puksid ja asjad ka. Mina olen 2 quattrot ostnud puhtalt proovisõidu baasil ja pole pidanud pettuma.

2.6-le eelista võimaluse korral 2.8-t. Kui juba V6 poole vaatad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.09.06 21:07 Tsiteeri


Ostuabi teema alla oleks see asi rohkem sobinud. Q tagasilla hooldus on lihtsalt veidi kulukam, rohkem midagi. Mureks võibolla see, et talvel saad vedama, aga pidama ei saa :D Kui soetad kusagilt välisriigist toodud isendi siis vahetad varem või hiljem niikuinii jooksus hunniku kraami välja :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 13.09.06 21:22 Tsiteeri


Suurim viga on see et ta on Quattro ;)
Mul neid olnud viis tükki ja kui midagi järgi on andnud siis see on olnd selline mis esi veolisel nagunii olemas.
Kõige tüütumad on tagakalde vardad. Audi 100 jal.


Ja see jäta ka meelde mis eelnevalt kirjas et talvel läheb kohalt kaks korda paremini kuid seisma jääb sama moodi nagu tavaline, omal nahal järgi proovitud.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 13.09.06 22:07 Tsiteeri


mina sõitsin aasta otsa quattroga ning nüüd esiveolisega. 1 kord oleks kohe vastu seina pannud, nimelt, quattroga tihti pidurdasin käiguga, kui järsku vaja, ning see võtab ikka väga kiiresti hoo maha. Nii ma tulingi suure hooga, keerasin asfaldilt liiva peale, teine käik sees, sidur lahti, just enne ühte majakese nurka...kuna enam quattrot polnud, siis võttis esiratas loha ja auto läks suht otse edasi...ega palju ei puudunud küll, et oleks sinna seina sisse oma stange parkinud.
niipalju siis quattroga või mitte quattroga pidurdamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 17.09.06 10:55 Tsiteeri


kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 17.09.06 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja



Quattro - pidev nelikvedu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.09.06 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja

Õnneks mitte. Quattro jääb quattroks ka lumisel teel 120-ga külg ees sõites. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.7% - SQL: 56.3%]