Redn2ck
huviline
Registreerunud 26.05.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Q
|
postitati 13.09.06 18:56
|
|
|
quattro vead???
tre
on plaanis järgmine audi vaadata ja huvi oleks quattro vastu..
mõtlesin enne targemate käest üle küsida et mis suuremaid (ja kulukamaid) vigu võib tekkida?? vahekast vms jne???
olen kuulnud et ei pidavat väga tugevad olema need? ei tea, seepärast siis selline küsimus...
ja mida veel silmas peaks pidama kui ostmiseks läheb?? millele tähelepanu pöörata ja äkki mingid tüüpvead v midagi??
PS mudeliks siis b4 (nt: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=242859 )
ette tänades
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.09.06 20:05
|
|
|
Mingeid kohutavaid tüüpvigu ei esine. Seepärast ongi Audi üks parimaid valikuid, kui neliveolist sõiduautot otsida. Tootmiskogemused maksavad.
Vahekasti kui sellist (BMW iX-laadset) Audil eraldi polegi, kogu jõuülekanne asub käigukastis.
Kõik, mis liigub, see kulub. Üle tasuks vaatada kõik 4 poolteljeotsa, tagadiffer, kast (lõtkud, raginad, õlilekked) ja no veermikus puksid ja asjad
ka. Mina olen 2 quattrot ostnud puhtalt proovisõidu baasil ja pole pidanud pettuma.
2.6-le eelista võimaluse korral 2.8-t. Kui juba V6 poole vaatad.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 13.09.06 20:22
|
|
|
Suurim viga on see et ta on Quattro
Mul neid olnud viis tükki ja kui midagi järgi on andnud siis see on olnd selline mis esi veolisel nagunii olemas.
Kõige tüütumad on tagakalde vardad. Audi 100 jal.
Ja see jäta ka meelde mis eelnevalt kirjas et talvel läheb kohalt kaks korda paremini kuid seisma jääb sama moodi nagu tavaline, omal nahal järgi
proovitud.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 13.09.06 21:07
|
|
|
mina sõitsin aasta otsa quattroga ning nüüd esiveolisega. 1 kord oleks kohe vastu seina pannud, nimelt, quattroga tihti pidurdasin käiguga, kui järsku
vaja, ning see võtab ikka väga kiiresti hoo maha. Nii ma tulingi suure hooga, keerasin asfaldilt liiva peale, teine käik sees, sidur lahti, just enne
ühte majakese nurka...kuna enam quattrot polnud, siis võttis esiratas loha ja auto läks suht otse edasi...ega palju ei puudunud küll, et oleks sinna
seina sisse oma stange parkinud.
niipalju siis quattroga või mitte quattroga pidurdamisest.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 17.09.06 09:55
|
|
|
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 17.09.06 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja |
Quattro - pidev nelikvedu.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.09.06 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja |
Õnneks mitte. Quattro jääb quattroks ka lumisel teel 120-ga külg ees sõites.
|
|
|