Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 17.09.06 11:50
Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja

Õnneks mitte. Quattro jääb quattroks ka lumisel teel 120-ga külg ees sõites. ;)
Simps

 postitati 17.09.06 10:56
Tsitaat:
Algselt postitas: mclx
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja



Quattro - pidev nelikvedu.
mclx

 postitati 17.09.06 10:55
kas quattro lülitab tagaveo välja mingi kiiruse pealt või ei? volksu syncrod näiteks lülitavat 70 km/h tagaveo välja
real1

 postitati 13.09.06 22:07
mina sõitsin aasta otsa quattroga ning nüüd esiveolisega. 1 kord oleks kohe vastu seina pannud, nimelt, quattroga tihti pidurdasin käiguga, kui järsku vaja, ning see võtab ikka väga kiiresti hoo maha. Nii ma tulingi suure hooga, keerasin asfaldilt liiva peale, teine käik sees, sidur lahti, just enne ühte majakese nurka...kuna enam quattrot polnud, siis võttis esiratas loha ja auto läks suht otse edasi...ega palju ei puudunud küll, et oleks sinna seina sisse oma stange parkinud.
niipalju siis quattroga või mitte quattroga pidurdamisest.
pampkuri

 postitati 13.09.06 21:22
Suurim viga on see et ta on Quattro ;)
Mul neid olnud viis tükki ja kui midagi järgi on andnud siis see on olnd selline mis esi veolisel nagunii olemas.
Kõige tüütumad on tagakalde vardad. Audi 100 jal.


Ja see jäta ka meelde mis eelnevalt kirjas et talvel läheb kohalt kaks korda paremini kuid seisma jääb sama moodi nagu tavaline, omal nahal järgi proovitud.
kps

 postitati 13.09.06 21:07
Ostuabi teema alla oleks see asi rohkem sobinud. Q tagasilla hooldus on lihtsalt veidi kulukam, rohkem midagi. Mureks võibolla see, et talvel saad vedama, aga pidama ei saa :D Kui soetad kusagilt välisriigist toodud isendi siis vahetad varem või hiljem niikuinii jooksus hunniku kraami välja :P
Black

 postitati 13.09.06 21:05
Mingeid kohutavaid tüüpvigu ei esine. Seepärast ongi Audi üks parimaid valikuid, kui neliveolist sõiduautot otsida. Tootmiskogemused maksavad.

Vahekasti kui sellist (BMW iX-laadset) Audil eraldi polegi, kogu jõuülekanne asub käigukastis.

Kõik, mis liigub, see kulub. Üle tasuks vaatada kõik 4 poolteljeotsa, tagadiffer, kast (lõtkud, raginad, õlilekked) ja no veermikus puksid ja asjad ka. Mina olen 2 quattrot ostnud puhtalt proovisõidu baasil ja pole pidanud pettuma.

2.6-le eelista võimaluse korral 2.8-t. Kui juba V6 poole vaatad.
Redn2ck

 postitati 13.09.06 19:56
tre :D
on plaanis järgmine audi vaadata ja huvi oleks quattro vastu..
mõtlesin enne targemate käest üle küsida et mis suuremaid (ja kulukamaid) vigu võib tekkida?? vahekast vms jne???
olen kuulnud et ei pidavat väga tugevad olema need? ei tea, seepärast siis selline küsimus...
ja mida veel silmas peaks pidama kui ostmiseks läheb?? millele tähelepanu pöörata ja äkki mingid tüüpvead v midagi??
PS mudeliks siis b4 (nt: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=242859 )
ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]