Teema ülevaade |
Fugitive
|
postitati 26.02.13 13:28 |
Mina tegin mutrikeeramised ka kõik ise, ainult kaaned lasin teha mujal. Õlidest kasutasin suvel LM 5w50 Molygen ja talvel Castrol 5w40 Magnatec.
Õlikadu pole kunagi olnud.
|
QUATTRO
|
postitati 26.02.13 13:23 |
Selles osas olen Fugitive'ga 100% nõus. Ise olen oma pere V6 motod samamoodi ära teinud. Mul on küll see eelis, et teen ise kõik ja oman ka kõiki
tööriistu selleks. Seega on kuludeks vaid jupid ja plokikaante renoveerimisele kuluv summa ja oma aeg.
Kusjuures, selle õliga on ka see teema, osa õlisid on rohkem lenduvad kui teised, mul sõi naise V6 miskit Motuli 5W40 jäärajal meeletult, samas hetkel
sees olev Liqui Moly 5W40 kannatab oluliselt paremat kriitikat. Tavasõidul õlikulu puudub täiesti.
|
Fugitive
|
postitati 26.02.13 13:10 |
Kuna V6 on juba sellise ehitusega, et mõnda alumist tihendit vahetades pead nknii suht palju lammutama siis on targem tegu ära vahetada kõik tihendid
mis päevavalgele ilmuvad. Kui ta lekkib natuke ülevalt ja natuke alt siis lihtsam on juba kõik ära teha, mina kunagi läksingi seda teed - pulkadeks ja
kõik uued tihendid sisse. Mõnikord ikka näen oma vana autot ja mootor on siiani kuiv.
|
mtaudi
|
postitati 26.02.13 12:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KaurO
Et siis läheb julmaks tihendite vahetuseks
Aga tänud siiski. |
Päris kõiki neid tihendeid kindlasti vahetama ei pea. Kauri tõi välja lihtsalt need kohad, kus see leke võib olla. Nii hull mahlakask see mootor ka ei
ole, et kohe kõik peaks välja vahetama.
|
KaurO
|
postitati 26.02.13 12:50 |
Et siis läheb julmaks tihendite vahetuseks
Aga tänud siiski.
|
QUATTRO
|
postitati 25.02.13 20:35 |
Mootoriõli lekib neil klassikaliselt klapikambri kaante, plokikaante endi vahelt, parempoolse plokikaane taga olevast nukkvõlli ava korgist, ja
alumisest ja ülemisest karteripõhjast. Poolkinnine karterituulutus võib ka nalja teha, samuti õlijahuti tihend.
Jahutusvedeliku lemmiklekkekohad on veepump ise, mootoriõli vahejahuti juurest ühendused, mootoriploki eesotsas olevad O-rõngad (sealt kus see
jahutusvedeliku metalltorustik sisselaske kollektori alt läbi jookseb), tulemüüri taga salongiradika vaakumiga juhitav kraan (kliimaga mudelid),
plokikaane tihendid, salongiradikas oma aus ja hiilguses.
|
KaurO
|
postitati 25.02.13 17:55 |
Tervist quattro omanikud. Selline mure, et rahulikult sõites ei kao ei õli ega tosooli, aga nii kui hakkan kõvasti gaasi vajutama ja driftima nii et
pöörded tõusevad lakke siis sööb tosooli ja õli päris isukalt. Pea kapoti alla pistes on näha et mootor on alt märg küll aga ülevalt vaadates pole
näha kustkohast õli lekib. Mis on Audi A6 95a. 2,6 v6 110kW põhivead kust tavaliselt lekkima hakkab? Tosooli leket ei ole avastanud ja pole õrna
aimugi kuhu see minna võib!
Aitäh sõbralike soovituste eest !
|
|