Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Piinates tosooli ja õli kadu. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2841)
KaurO
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad

postitati 25.02.13 17:55 Tsiteeri
Piinates tosooli ja õli kadu.



Tervist quattro omanikud. Selline mure, et rahulikult sõites ei kao ei õli ega tosooli, aga nii kui hakkan kõvasti gaasi vajutama ja driftima nii et pöörded tõusevad lakke siis sööb tosooli ja õli päris isukalt. Pea kapoti alla pistes on näha et mootor on alt märg küll aga ülevalt vaadates pole näha kustkohast õli lekib. Mis on Audi A6 95a. 2,6 v6 110kW põhivead kust tavaliselt lekkima hakkab? Tosooli leket ei ole avastanud ja pole õrna aimugi kuhu see minna võib!

Aitäh sõbralike soovituste eest !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.02.13 20:35 Tsiteeri


Mootoriõli lekib neil klassikaliselt klapikambri kaante, plokikaante endi vahelt, parempoolse plokikaane taga olevast nukkvõlli ava korgist, ja alumisest ja ülemisest karteripõhjast. Poolkinnine karterituulutus võib ka nalja teha, samuti õlijahuti tihend.
Jahutusvedeliku lemmiklekkekohad on veepump ise, mootoriõli vahejahuti juurest ühendused, mootoriploki eesotsas olevad O-rõngad (sealt kus see jahutusvedeliku metalltorustik sisselaske kollektori alt läbi jookseb), tulemüüri taga salongiradika vaakumiga juhitav kraan (kliimaga mudelid), plokikaane tihendid, salongiradikas oma aus ja hiilguses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KaurO
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.13
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Allroad

postitati 26.02.13 12:50 Tsiteeri


Et siis läheb julmaks tihendite vahetuseks :D

Aga tänud siiski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 26.02.13 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KaurO
Et siis läheb julmaks tihendite vahetuseks :D

Aga tänud siiski.


Päris kõiki neid tihendeid kindlasti vahetama ei pea. Kauri tõi välja lihtsalt need kohad, kus see leke võib olla. Nii hull mahlakask see mootor ka ei ole, et kohe kõik peaks välja vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.02.13 13:10 Tsiteeri


Kuna V6 on juba sellise ehitusega, et mõnda alumist tihendit vahetades pead nknii suht palju lammutama siis on targem tegu ära vahetada kõik tihendid mis päevavalgele ilmuvad. Kui ta lekkib natuke ülevalt ja natuke alt siis lihtsam on juba kõik ära teha, mina kunagi läksingi seda teed - pulkadeks ja kõik uued tihendid sisse. Mõnikord ikka näen oma vana autot ja mootor on siiani kuiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.02.13 13:23 Tsiteeri


Selles osas olen Fugitive'ga 100% nõus. Ise olen oma pere V6 motod samamoodi ära teinud. Mul on küll see eelis, et teen ise kõik ja oman ka kõiki tööriistu selleks. Seega on kuludeks vaid jupid ja plokikaante renoveerimisele kuluv summa ja oma aeg.
Kusjuures, selle õliga on ka see teema, osa õlisid on rohkem lenduvad kui teised, mul sõi naise V6 miskit Motuli 5W40 jäärajal meeletult, samas hetkel sees olev Liqui Moly 5W40 kannatab oluliselt paremat kriitikat. Tavasõidul õlikulu puudub täiesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 26.02.13 13:28 Tsiteeri


Mina tegin mutrikeeramised ka kõik ise, ainult kaaned lasin teha mujal. Õlidest kasutasin suvel LM 5w50 Molygen ja talvel Castrol 5w40 Magnatec. Õlikadu pole kunagi olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]