Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Fugitive

 postitati 26.02.13 13:28
Mina tegin mutrikeeramised ka kõik ise, ainult kaaned lasin teha mujal. Õlidest kasutasin suvel LM 5w50 Molygen ja talvel Castrol 5w40 Magnatec. Õlikadu pole kunagi olnud.
QUATTRO

 postitati 26.02.13 13:23
Selles osas olen Fugitive'ga 100% nõus. Ise olen oma pere V6 motod samamoodi ära teinud. Mul on küll see eelis, et teen ise kõik ja oman ka kõiki tööriistu selleks. Seega on kuludeks vaid jupid ja plokikaante renoveerimisele kuluv summa ja oma aeg.
Kusjuures, selle õliga on ka see teema, osa õlisid on rohkem lenduvad kui teised, mul sõi naise V6 miskit Motuli 5W40 jäärajal meeletult, samas hetkel sees olev Liqui Moly 5W40 kannatab oluliselt paremat kriitikat. Tavasõidul õlikulu puudub täiesti.
Fugitive

 postitati 26.02.13 13:10
Kuna V6 on juba sellise ehitusega, et mõnda alumist tihendit vahetades pead nknii suht palju lammutama siis on targem tegu ära vahetada kõik tihendid mis päevavalgele ilmuvad. Kui ta lekkib natuke ülevalt ja natuke alt siis lihtsam on juba kõik ära teha, mina kunagi läksingi seda teed - pulkadeks ja kõik uued tihendid sisse. Mõnikord ikka näen oma vana autot ja mootor on siiani kuiv.
mtaudi

 postitati 26.02.13 12:57
Tsitaat:
Algselt postitas: KaurO
Et siis läheb julmaks tihendite vahetuseks :D

Aga tänud siiski.


Päris kõiki neid tihendeid kindlasti vahetama ei pea. Kauri tõi välja lihtsalt need kohad, kus see leke võib olla. Nii hull mahlakask see mootor ka ei ole, et kohe kõik peaks välja vahetama.
KaurO

 postitati 26.02.13 12:50
Et siis läheb julmaks tihendite vahetuseks :D

Aga tänud siiski.
QUATTRO

 postitati 25.02.13 20:35
Mootoriõli lekib neil klassikaliselt klapikambri kaante, plokikaante endi vahelt, parempoolse plokikaane taga olevast nukkvõlli ava korgist, ja alumisest ja ülemisest karteripõhjast. Poolkinnine karterituulutus võib ka nalja teha, samuti õlijahuti tihend.
Jahutusvedeliku lemmiklekkekohad on veepump ise, mootoriõli vahejahuti juurest ühendused, mootoriploki eesotsas olevad O-rõngad (sealt kus see jahutusvedeliku metalltorustik sisselaske kollektori alt läbi jookseb), tulemüüri taga salongiradika vaakumiga juhitav kraan (kliimaga mudelid), plokikaane tihendid, salongiradikas oma aus ja hiilguses.
KaurO

 postitati 25.02.13 17:55
Tervist quattro omanikud. Selline mure, et rahulikult sõites ei kao ei õli ega tosooli, aga nii kui hakkan kõvasti gaasi vajutama ja driftima nii et pöörded tõusevad lakke siis sööb tosooli ja õli päris isukalt. Pea kapoti alla pistes on näha et mootor on alt märg küll aga ülevalt vaadates pole näha kustkohast õli lekib. Mis on Audi A6 95a. 2,6 v6 110kW põhivead kust tavaliselt lekkima hakkab? Tosooli leket ei ole avastanud ja pole õrna aimugi kuhu see minna võib!

Aitäh sõbralike soovituste eest !

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.6% - SQL: 49.4%]