Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Audi100TQ

 postitati 30.01.05 19:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Riho
Mul tekkis ka difrilukuga mingi jama, nimelt see vaakum julla ei taha seda hooba liigutada seal taga silla juures, kui töötava mootoriga panen luku sisse, siis näpuga tõmmates läheb ilusti sisse läheb skeemil roheline tuli põlema ja asi toimib ilusti ja kui lülitad välja sisse enam ei lähe, vaakum voolikud on terved sest tõmbasin sealt samast selle vooliku küljest ja lukk läks maha, vaakum ka töötab, aga paned vooliku tagasi ise peale ei lähe, tundub et see julla on vigane, mis seda difri hooba kakub? Tuleb see vist ära vahetada, oskab keegi miskit kosta selle peale ?



sul võib tuksis olla plokk, mis asub tagaistme all, selle küljes on vaakum voolikud ja juhtmed, sõbral oli sama probleem, uus plokk maksab peris mitu raha, kui oled veendund milles viga siis minult võid saada kasutatud ploki
Krahv

 postitati 21.01.05 19:12
See luku kasuliikuse jutt küll suht asjakohane, et tarvis läheb teda ikka deemd harva. No ühe korra on tõesti end välja teenind mul ntx, kui superkino taga parklas kaarutades esiratas kukkus klopsti põhjatusse poriauku sisse, jäi kere peale kandma. vat siis käisid küll rattad ristipidi lipalopa all ringi ja ega muidu poleks välja saandki...Niiet meil võib siiki vaja minna, varsti ehk sõpakalgi ;)
Riho

 postitati 21.01.05 18:36
Mul tekkis ka difrilukuga mingi jama, nimelt see vaakum julla ei taha seda hooba liigutada seal taga silla juures, kui töötava mootoriga panen luku sisse, siis näpuga tõmmates läheb ilusti sisse läheb skeemil roheline tuli põlema ja asi toimib ilusti ja kui lülitad välja sisse enam ei lähe, vaakum voolikud on terved sest tõmbasin sealt samast selle vooliku küljest ja lukk läks maha, vaakum ka töötab, aga paned vooliku tagasi ise peale ei lähe, tundub et see julla on vigane, mis seda difri hooba kakub? Tuleb see vist ära vahetada, oskab keegi miskit kosta selle peale ?
rey

 postitati 26.10.04 14:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja mms
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik?

Kahjuks mitte. Liigutasin käsitsi seda hooba ja proovisin samal ajal tagaratast keerata. Pöörles vabalt. Samas ei paista ka mingeid aretisi nagu olema. kummaline?! On see kindel, et selle aasta masinal peab elektriga see asi käima? Luku lülitit lülitades on salongist kuulda, et taga mingi klõps käib. Nii töötava kui ka mittetöötava mootoriga.

Ning veel: kuidas see differ maha käib? On seal mingeid probleeme? Tundus suht probleemivaba olema, kuid igaks juhuks küsin enne lammutamist targemate käest.



võta vasak poolass diffri küljest lahti ja flants diffrist ka välja, siis peaks nägema või tundma kas on miski katki
ferdinand

 postitati 25.10.04 21:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja mms
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik?

Kahjuks mitte. Liigutasin käsitsi seda hooba ja proovisin samal ajal tagaratast keerata. Pöörles vabalt. Samas ei paista ka mingeid aretisi nagu olema. kummaline?! On see kindel, et selle aasta masinal peab elektriga see asi käima? Luku lülitit lülitades on salongist kuulda, et taga mingi klõps käib. Nii töötava kui ka mittetöötava mootoriga.

Ning veel: kuidas see differ maha käib? On seal mingeid probleeme? Tundus suht probleemivaba olema, kuid igaks juhuks küsin enne lammutamist targemate käest.
mms

 postitati 25.10.04 20:35
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik?
ferdinand

 postitati 25.10.04 20:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Näiteks tõin lihtsalt oma auto,kuna Ranz küsis turbomootori ja neliveo kohta.
Alates 86 ja üles on tagumine diffrilukk elektriline ja tagadiffri juures teostab lülitust starteri tõmberelee sarnane detail.

No minu omal paistsid küll vaakumvoolikud? Kas siis mingi kompott aretatud? Aastaarv peaks idee kohaselt vähemalt enamvähem õige olema. Võibolla siis difrit vahetatud? Samas ei tundunud mingi iseleiutatud värk ka olevat.
mms

Depicts mood of post postitati 25.10.04 20:24
Läbivusest veel. Pigem läheks vaja aeglustit kui difrilukku, sidur kipub kärssama kui näiteks liiva sees puristad. Ja lukk sees või mitte, suurt vahet ei ole.
Sai kunagi oma ex-200'ga sõbra camarot liivarannast välja aidatud, sheff värk- liiva lendas.
QUATTRO

 postitati 25.10.04 20:16
Näiteks tõin lihtsalt oma auto,kuna Ranz küsis turbomootori ja neliveo kohta.
Alates 86 ja üles on tagumine diffrilukk elektriline ja tagadiffri juures teostab lülitust starteri tõmberelee sarnane detail.
mms

 postitati 25.10.04 20:12
kas 90. a autol käib difrilukk ka vaakumiga?
Aga selles suhtes ma küll nõus, et seda lukku sul tegelikult suurt vaja ei lähe...Sellistest kohtadest (mis iganes pinnasega) kuhu sul kliirens minna lubab, puristad 99% ikka väga lahedalt ilma lukuta välja. Proovitud.
Eints

 postitati 25.10.04 20:04
kui on huvi siis mul keskdifrilukuga kast üle;)
kahtlen et b-varuosa saada on:(
ferdinand

 postitati 25.10.04 19:58
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks.
kasutatud töötava difri peaks saama ca 1500.-
Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet.


kuna difri lukk lukustab vaid tagasilla rattad ära ja seda väikesel kiirusel siis pole väga mõtet põdeda...Q müttab sopast läbi ka ilma lukke kasutamata väga edukalt.

Eks ma lammutan kõigeoealt selle difri laiali ja vaatan mis seal põnevat sees on. Ega kellelgi ei ole kogemusi sinna sisse junnide tellimisega? On neid lülitusmuhve ja hammasrattaid ka B osana saada? Ning missugusesse hinnapiiri nende asjade hinnad võivad jääda?

Neljaveolise mõte olekski peamiselt selles, et saaks vajadusel sõita seal kuhu tavalise masinaga ei saa. Tavalise neliveo puhul ju ikka vaid üks ratas veab, sellel ei käi keskdiffer ka lukku.
Eints

 postitati 25.10.04 19:46
Tsitaat:
Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks.
kasutatud töötava difri peaks saama ca 1500.-
Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet.


kuna difri lukk lukustab vaid tagasilla rattad ära ja seda väikesel kiirusel siis pole väga mõtet põdeda...Q müttab sopast läbi ka ilma lukke kasutamata väga edukalt.
QUATTRO

 postitati 25.10.04 18:15
Kummalgi pool esitiiva sees on suured vaakum reservuaarid.Esirattast salongi poole ja logari taga peidus..Ja voolikutel on klapid vahel.
ranz

 postitati 25.10.04 17:10
Kusjuures ka ise olen selle peale mõelnud :P ja ega ei teagi, pole ühegi sellise kapote alla veel niisuguse pilguga vaadanud.
20V turbodel on see vaakumisalvestaja või endas hoidja või mis ta iganes seal on, et tühikäigul on ju vaakum siiski sisselaskes ja siis jääb see sinna toppama ja arvatasti on klapp ees, et kui vaakum surveks muutub seda enam sinna ei lasta ja pidurid toimuvad selle julla pealt... VIST :P
mulds

 postitati 25.10.04 17:08
veidi OT aga kust ikka võetakse turboga mootoril vaakum?
kui turbo puhuma hakkab siis ei ole ju sisselaske kolles vaakum? Või võetakse see vaakum siis enne turbot?

Ise arvasin, et turboga mootoritel pidurivõimendi roolivõimu pealt tööle pandud on sellepärast, et seda vaakumit ei saa seal nii lihtsalt?
ranz

 postitati 25.10.04 15:20
Ega luku mittetoimimine kohe masinat esiveoliseks tee, pidev nelivedu ju ikkagi taga, ainult lukke ei saa kasutada.
Kontrolli pigem vaakumi torud kõik üle, kas on veel ühes tükkis jne jne
ferdinand

 postitati 25.10.04 15:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Vaakum tuleb eest sisselaske kolle küljest.
Tõsta ratas ülesse ja käik sisse ja lase vaikselt asi veerema... peaks ratas ringi käima. Siis pane lukk peale ja korda sama asja, ratas ringi käia ei tohi ja peaks asi autot edasi vedama hakkama tahtma.

Tõstsin tagaratta üles. Roomasin auto alla ja liigutasin seda kangikest mida muidu vaakum liigutab. Ratas käis ikka ringi igas asendis. Samas muidugi vaakumiga ka seda kangi ei liigutanud. Järelikult ikkagi miskit seal lukustuses puruks? Vaatasin sealt elcats'i lehelt järgi ja ilmselt eriti palju variante ei ole. Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks. Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet.
ranz

 postitati 25.10.04 14:18
Vaakum tuleb eest sisselaske kolle küljest.
Tõsta ratas ülesse ja käik sisse ja lase vaikselt asi veerema... peaks ratas ringi käima. Siis pane lukk peale ja korda sama asja, ratas ringi käia ei tohi ja peaks asi autot edasi vedama hakkama tahtma.
Eints

 postitati 25.10.04 13:21
loomulikult toimib lukk vaid töötava mootoriga;)
ferdinand

 postitati 25.10.04 09:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eints
kuda sa kontrollisid et differ ei tööta?

Tõstsin ühe tagaratta üles ja keerutasin.

Siinkohal küsimus, et kust see vaakum võetakse millega seda difrilukku juhitakse? Ega ometi kusagilt kollektorist? Selles mõttes, et kas see peab toimima ainult töötava mootoriga? Muidugi olen 90%kindel, et minu omal ikkagi miskit puruks.
Eints

 postitati 24.10.04 23:14
kuda sa kontrollisid et differ ei tööta?
ferdinand

 postitati 24.10.04 17:38
Kas keegi on difrit lammutanud? Avastasin nimelt, et minu masinal difrilukk ei tööta. Mismoodi see asi ehitatud on? Tõenäoliselt on seal difri korpuses miskit katki, igatahes käega seda vaakumjunni liigutades difrit ei blokeerinud. Samas muidugi lülitit erinevatesse asenditesse pannes ka midagi ei juhtunud. Salongis on kuulda, et mingi klõps käib, kuid auto alla vaadates on ikka kõik samamoodi. Kui kalliks võib sellise asja remont minna, kas romulatest on reaalne ka difrit leida ning mis sellise tüki hind võiks olla? Tegemist on siis 100'90aastast.
Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.0% - SQL: 31.0%]