ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 24.10.04 16:38
|
|
|
K: difri lukk
Kas keegi on difrit lammutanud? Avastasin nimelt, et minu masinal difrilukk ei tööta. Mismoodi see asi ehitatud on? Tõenäoliselt on seal difri
korpuses miskit katki, igatahes käega seda vaakumjunni liigutades difrit ei blokeerinud. Samas muidugi lülitit erinevatesse asenditesse pannes ka
midagi ei juhtunud. Salongis on kuulda, et mingi klõps käib, kuid auto alla vaadates on ikka kõik samamoodi. Kui kalliks võib sellise asja remont
minna, kas romulatest on reaalne ka difrit leida ning mis sellise tüki hind võiks olla? Tegemist on siis 100'90aastast.
Tänud!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 24.10.04 22:14
|
|
|
kuda sa kontrollisid et differ ei tööta?
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.10.04 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
kuda sa kontrollisid et differ ei tööta? |
Tõstsin ühe tagaratta üles ja keerutasin.
Siinkohal küsimus, et kust see vaakum võetakse millega seda difrilukku juhitakse? Ega ometi kusagilt kollektorist? Selles mõttes, et kas see peab
toimima ainult töötava mootoriga? Muidugi olen 90%kindel, et minu omal ikkagi miskit puruks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.10.04 12:21
|
|
|
loomulikult toimib lukk vaid töötava mootoriga
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.04 13:18
|
|
|
Vaakum tuleb eest sisselaske kolle küljest.
Tõsta ratas ülesse ja käik sisse ja lase vaikselt asi veerema... peaks ratas ringi käima. Siis pane lukk peale ja korda sama asja, ratas ringi käia ei
tohi ja peaks asi autot edasi vedama hakkama tahtma.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.10.04 14:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Vaakum tuleb eest sisselaske kolle küljest.
Tõsta ratas ülesse ja käik sisse ja lase vaikselt asi veerema... peaks ratas ringi käima. Siis pane lukk peale ja korda sama asja, ratas ringi käia ei
tohi ja peaks asi autot edasi vedama hakkama tahtma. |
Tõstsin tagaratta üles. Roomasin auto alla ja liigutasin seda kangikest mida muidu vaakum liigutab. Ratas käis ikka ringi igas asendis. Samas muidugi
vaakumiga ka seda kangi ei liigutanud. Järelikult ikkagi miskit seal lukustuses puruks? Vaatasin sealt elcats'i lehelt järgi ja ilmselt eriti
palju variante ei ole. Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks. Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi,
ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.04 14:20
|
|
|
Ega luku mittetoimimine kohe masinat esiveoliseks tee, pidev nelivedu ju ikkagi taga, ainult lukke ei saa kasutada.
Kontrolli pigem vaakumi torud kõik üle, kas on veel ühes tükkis jne jne
|
|
|
|
mulds
huviline
Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
postitati 25.10.04 16:08
|
|
|
veidi OT aga kust ikka võetakse turboga mootoril vaakum?
kui turbo puhuma hakkab siis ei ole ju sisselaske kolles vaakum? Või võetakse see vaakum siis enne turbot?
Ise arvasin, et turboga mootoritel pidurivõimendi roolivõimu pealt tööle pandud on sellepärast, et seda vaakumit ei saa seal nii lihtsalt?
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.10.04 17:15
|
|
|
Kummalgi pool esitiiva sees on suured vaakum reservuaarid.Esirattast salongi poole ja logari taga peidus..Ja voolikutel on klapid vahel.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.10.04 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks.
kasutatud töötava difri peaks saama ca 1500.-
Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet. |
kuna difri lukk lukustab vaid tagasilla rattad ära ja seda väikesel kiirusel siis pole väga mõtet põdeda...Q müttab sopast läbi ka ilma lukke
kasutamata väga edukalt.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.10.04 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks.
kasutatud töötava difri peaks saama ca 1500.-
Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet. |
kuna difri lukk lukustab vaid tagasilla rattad ära ja seda väikesel kiirusel siis pole väga mõtet põdeda...Q müttab sopast läbi ka ilma lukke
kasutamata väga edukalt. |
Eks ma lammutan kõigeoealt selle difri laiali ja vaatan mis seal põnevat sees on. Ega kellelgi ei ole kogemusi sinna sisse junnide tellimisega? On
neid lülitusmuhve ja hammasrattaid ka B osana saada? Ning missugusesse hinnapiiri nende asjade hinnad võivad jääda?
Neljaveolise mõte olekski peamiselt selles, et saaks vajadusel sõita seal kuhu tavalise masinaga ei saa. Tavalise neliveo puhul ju ikka vaid üks ratas
veab, sellel ei käi keskdiffer ka lukku.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 25.10.04 19:12
|
|
|
kas 90. a autol käib difrilukk ka vaakumiga?
Aga selles suhtes ma küll nõus, et seda lukku sul tegelikult suurt vaja ei lähe...Sellistest kohtadest (mis iganes pinnasega) kuhu sul kliirens minna
lubab, puristad 99% ikka väga lahedalt ilma lukuta välja. Proovitud.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.10.04 19:16
|
|
|
Näiteks tõin lihtsalt oma auto,kuna Ranz küsis turbomootori ja neliveo kohta.
Alates 86 ja üles on tagumine diffrilukk elektriline ja tagadiffri juures teostab lülitust starteri tõmberelee sarnane detail.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 25.10.04 19:24
|
|
|
Läbivusest veel. Pigem läheks vaja aeglustit kui difrilukku, sidur kipub kärssama kui näiteks liiva sees puristad. Ja lukk sees või mitte, suurt vahet
ei ole.
Sai kunagi oma ex-200'ga sõbra camarot liivarannast välja aidatud, sheff värk- liiva lendas.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.10.04 19:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Näiteks tõin lihtsalt oma auto,kuna Ranz küsis turbomootori ja neliveo kohta.
Alates 86 ja üles on tagumine diffrilukk elektriline ja tagadiffri juures teostab lülitust starteri tõmberelee sarnane detail. |
No minu omal paistsid küll vaakumvoolikud? Kas siis mingi kompott aretatud? Aastaarv peaks idee kohaselt vähemalt enamvähem õige olema. Võibolla siis
difrit vahetatud? Samas ei tundunud mingi iseleiutatud värk ka olevat.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 25.10.04 19:35
|
|
|
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.10.04 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mms
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik? |
Kahjuks mitte. Liigutasin käsitsi seda hooba ja proovisin samal ajal tagaratast keerata. Pöörles vabalt. Samas ei paista ka mingeid aretisi nagu
olema. kummaline?! On see kindel, et selle aasta masinal peab elektriga see asi käima? Luku lülitit lülitades on salongist kuulda, et taga mingi klõps
käib. Nii töötava kui ka mittetöötava mootoriga.
Ning veel: kuidas see differ maha käib? On seal mingeid probleeme? Tundus suht probleemivaba olema, kuid igaks juhuks küsin enne lammutamist targemate
käest.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
rey
huviline
Registreerunud 18.05.04
Asukoht: KEILA
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 26.10.04 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat: | Esialgne postitaja mms
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik? |
Kahjuks mitte. Liigutasin käsitsi seda hooba ja proovisin samal ajal tagaratast keerata. Pöörles vabalt. Samas ei paista ka mingeid aretisi nagu
olema. kummaline?! On see kindel, et selle aasta masinal peab elektriga see asi käima? Luku lülitit lülitades on salongist kuulda, et taga mingi klõps
käib. Nii töötava kui ka mittetöötava mootoriga.
Ning veel: kuidas see differ maha käib? On seal mingeid probleeme? Tundus suht probleemivaba olema, kuid igaks juhuks küsin enne lammutamist targemate
käest. |
võta vasak poolass diffri küljest lahti ja flants diffrist ka välja, siis peaks nägema või tundma kas on miski katki
|
|
|
Riho
huviline
Registreerunud 20.01.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2
|
postitati 21.01.05 17:36
|
|
|
difri lukk ei tööta
Mul tekkis ka difrilukuga mingi jama, nimelt see vaakum julla ei taha seda hooba liigutada seal taga silla juures, kui töötava mootoriga panen luku
sisse, siis näpuga tõmmates läheb ilusti sisse läheb skeemil roheline tuli põlema ja asi toimib ilusti ja kui lülitad välja sisse enam ei lähe, vaakum
voolikud on terved sest tõmbasin sealt samast selle vooliku küljest ja lukk läks maha, vaakum ka töötab, aga paned vooliku tagasi ise peale ei lähe,
tundub et see julla on vigane, mis seda difri hooba kakub? Tuleb see vist ära vahetada, oskab keegi miskit kosta selle peale ?
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 21.01.05 18:12
|
|
|
See luku kasuliikuse jutt küll suht asjakohane, et tarvis läheb teda ikka deemd harva. No ühe korra on tõesti end välja teenind mul ntx, kui superkino
taga parklas kaarutades esiratas kukkus klopsti põhjatusse poriauku sisse, jäi kere peale kandma. vat siis käisid küll rattad ristipidi lipalopa all
ringi ja ega muidu poleks välja saandki...Niiet meil võib siiki vaja minna, varsti ehk sõpakalgi
|
|
|
Audi100TQ
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: tallinnja l-viru
Kasutaja on eemal
Auto: OLI audi 100 quattro, nüüd GM
|
postitati 30.01.05 18:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Riho
Mul tekkis ka difrilukuga mingi jama, nimelt see vaakum julla ei taha seda hooba liigutada seal taga silla juures, kui töötava mootoriga panen luku
sisse, siis näpuga tõmmates läheb ilusti sisse läheb skeemil roheline tuli põlema ja asi toimib ilusti ja kui lülitad välja sisse enam ei lähe, vaakum
voolikud on terved sest tõmbasin sealt samast selle vooliku küljest ja lukk läks maha, vaakum ka töötab, aga paned vooliku tagasi ise peale ei lähe,
tundub et see julla on vigane, mis seda difri hooba kakub? Tuleb see vist ära vahetada, oskab keegi miskit kosta selle peale ? |
sul võib tuksis olla plokk, mis asub tagaistme all, selle küljes on vaakum voolikud ja juhtmed, sõbral oli sama probleem, uus plokk maksab peris mitu
raha, kui oled veendund milles viga siis minult võid saada kasutatud ploki
|
|
|