Teema ülevaade |
Audi100TQ
|
postitati 30.01.05 19:15 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Riho
Mul tekkis ka difrilukuga mingi jama, nimelt see vaakum julla ei taha seda hooba liigutada seal taga silla juures, kui töötava mootoriga panen luku
sisse, siis näpuga tõmmates läheb ilusti sisse läheb skeemil roheline tuli põlema ja asi toimib ilusti ja kui lülitad välja sisse enam ei lähe, vaakum
voolikud on terved sest tõmbasin sealt samast selle vooliku küljest ja lukk läks maha, vaakum ka töötab, aga paned vooliku tagasi ise peale ei lähe,
tundub et see julla on vigane, mis seda difri hooba kakub? Tuleb see vist ära vahetada, oskab keegi miskit kosta selle peale ? |
sul võib tuksis olla plokk, mis asub tagaistme all, selle küljes on vaakum voolikud ja juhtmed, sõbral oli sama probleem, uus plokk maksab peris mitu
raha, kui oled veendund milles viga siis minult võid saada kasutatud ploki
|
Krahv
|
postitati 21.01.05 19:12 |
See luku kasuliikuse jutt küll suht asjakohane, et tarvis läheb teda ikka deemd harva. No ühe korra on tõesti end välja teenind mul ntx, kui superkino
taga parklas kaarutades esiratas kukkus klopsti põhjatusse poriauku sisse, jäi kere peale kandma. vat siis käisid küll rattad ristipidi lipalopa all
ringi ja ega muidu poleks välja saandki...Niiet meil võib siiki vaja minna, varsti ehk sõpakalgi
|
Riho
|
postitati 21.01.05 18:36 |
Mul tekkis ka difrilukuga mingi jama, nimelt see vaakum julla ei taha seda hooba liigutada seal taga silla juures, kui töötava mootoriga panen luku
sisse, siis näpuga tõmmates läheb ilusti sisse läheb skeemil roheline tuli põlema ja asi toimib ilusti ja kui lülitad välja sisse enam ei lähe, vaakum
voolikud on terved sest tõmbasin sealt samast selle vooliku küljest ja lukk läks maha, vaakum ka töötab, aga paned vooliku tagasi ise peale ei lähe,
tundub et see julla on vigane, mis seda difri hooba kakub? Tuleb see vist ära vahetada, oskab keegi miskit kosta selle peale ?
|
rey
|
postitati 26.10.04 14:47 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat: | Esialgne postitaja mms
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik? |
Kahjuks mitte. Liigutasin käsitsi seda hooba ja proovisin samal ajal tagaratast keerata. Pöörles vabalt. Samas ei paista ka mingeid aretisi nagu
olema. kummaline?! On see kindel, et selle aasta masinal peab elektriga see asi käima? Luku lülitit lülitades on salongist kuulda, et taga mingi klõps
käib. Nii töötava kui ka mittetöötava mootoriga.
Ning veel: kuidas see differ maha käib? On seal mingeid probleeme? Tundus suht probleemivaba olema, kuid igaks juhuks küsin enne lammutamist targemate
käest. |
võta vasak poolass diffri küljest lahti ja flants diffrist ka välja, siis peaks nägema või tundma kas on miski katki
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 21:44 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja mms
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik? |
Kahjuks mitte. Liigutasin käsitsi seda hooba ja proovisin samal ajal tagaratast keerata. Pöörles vabalt. Samas ei paista ka mingeid aretisi nagu
olema. kummaline?! On see kindel, et selle aasta masinal peab elektriga see asi käima? Luku lülitit lülitades on salongist kuulda, et taga mingi klõps
käib. Nii töötava kui ka mittetöötava mootoriga.
Ning veel: kuidas see differ maha käib? On seal mingeid probleeme? Tundus suht probleemivaba olema, kuid igaks juhuks küsin enne lammutamist targemate
käest.
|
mms
|
postitati 25.10.04 20:35 |
No aga siis ju vast variant, et on vanema tüübi tagadifri kompott pandud ja vaakumi-anlaget lihtsalt polegi??? On ju võimalik?
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 20:29 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Näiteks tõin lihtsalt oma auto,kuna Ranz küsis turbomootori ja neliveo kohta.
Alates 86 ja üles on tagumine diffrilukk elektriline ja tagadiffri juures teostab lülitust starteri tõmberelee sarnane detail. |
No minu omal paistsid küll vaakumvoolikud? Kas siis mingi kompott aretatud? Aastaarv peaks idee kohaselt vähemalt enamvähem õige olema. Võibolla siis
difrit vahetatud? Samas ei tundunud mingi iseleiutatud värk ka olevat.
|
mms
|
postitati 25.10.04 20:24 |
Läbivusest veel. Pigem läheks vaja aeglustit kui difrilukku, sidur kipub kärssama kui näiteks liiva sees puristad. Ja lukk sees või mitte, suurt vahet
ei ole.
Sai kunagi oma ex-200'ga sõbra camarot liivarannast välja aidatud, sheff värk- liiva lendas.
|
QUATTRO
|
postitati 25.10.04 20:16 |
Näiteks tõin lihtsalt oma auto,kuna Ranz küsis turbomootori ja neliveo kohta.
Alates 86 ja üles on tagumine diffrilukk elektriline ja tagadiffri juures teostab lülitust starteri tõmberelee sarnane detail.
|
mms
|
postitati 25.10.04 20:12 |
kas 90. a autol käib difrilukk ka vaakumiga?
Aga selles suhtes ma küll nõus, et seda lukku sul tegelikult suurt vaja ei lähe...Sellistest kohtadest (mis iganes pinnasega) kuhu sul kliirens minna
lubab, puristad 99% ikka väga lahedalt ilma lukuta välja. Proovitud.
|
Eints
|
postitati 25.10.04 20:04 |
kui on huvi siis mul keskdifrilukuga kast üle
kahtlen et b-varuosa saada on
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 19:58 |
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks.
kasutatud töötava difri peaks saama ca 1500.-
Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet. |
kuna difri lukk lukustab vaid tagasilla rattad ära ja seda väikesel kiirusel siis pole väga mõtet põdeda...Q müttab sopast läbi ka ilma lukke
kasutamata väga edukalt. |
Eks ma lammutan kõigeoealt selle difri laiali ja vaatan mis seal põnevat sees on. Ega kellelgi ei ole kogemusi sinna sisse junnide tellimisega? On
neid lülitusmuhve ja hammasrattaid ka B osana saada? Ning missugusesse hinnapiiri nende asjade hinnad võivad jääda?
Neljaveolise mõte olekski peamiselt selles, et saaks vajadusel sõita seal kuhu tavalise masinaga ei saa. Tavalise neliveo puhul ju ikka vaid üks ratas
veab, sellel ei käi keskdiffer ka lukku.
|
Eints
|
postitati 25.10.04 19:46 |
Tsitaat: | Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks.
kasutatud töötava difri peaks saama ca 1500.-
Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi, ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet. |
kuna difri lukk lukustab vaid tagasilla rattad ära ja seda väikesel kiirusel siis pole väga mõtet põdeda...Q müttab sopast läbi ka ilma lukke
kasutamata väga edukalt.
|
QUATTRO
|
postitati 25.10.04 18:15 |
Kummalgi pool esitiiva sees on suured vaakum reservuaarid.Esirattast salongi poole ja logari taga peidus..Ja voolikutel on klapid vahel.
|
ranz
|
postitati 25.10.04 17:10 |
Kusjuures ka ise olen selle peale mõelnud ja ega ei teagi, pole ühegi
sellise kapote alla veel niisuguse pilguga vaadanud.
20V turbodel on see vaakumisalvestaja või endas hoidja või mis ta iganes seal on, et tühikäigul on ju vaakum siiski sisselaskes ja siis jääb see sinna
toppama ja arvatasti on klapp ees, et kui vaakum surveks muutub seda enam sinna ei lasta ja pidurid toimuvad selle julla pealt... VIST
|
mulds
|
postitati 25.10.04 17:08 |
veidi OT aga kust ikka võetakse turboga mootoril vaakum?
kui turbo puhuma hakkab siis ei ole ju sisselaske kolles vaakum? Või võetakse see vaakum siis enne turbot?
Ise arvasin, et turboga mootoritel pidurivõimendi roolivõimu pealt tööle pandud on sellepärast, et seda vaakumit ei saa seal nii lihtsalt?
|
ranz
|
postitati 25.10.04 15:20 |
Ega luku mittetoimimine kohe masinat esiveoliseks tee, pidev nelivedu ju ikkagi taga, ainult lukke ei saa kasutada.
Kontrolli pigem vaakumi torud kõik üle, kas on veel ühes tükkis jne jne
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 15:17 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Vaakum tuleb eest sisselaske kolle küljest.
Tõsta ratas ülesse ja käik sisse ja lase vaikselt asi veerema... peaks ratas ringi käima. Siis pane lukk peale ja korda sama asja, ratas ringi käia ei
tohi ja peaks asi autot edasi vedama hakkama tahtma. |
Tõstsin tagaratta üles. Roomasin auto alla ja liigutasin seda kangikest mida muidu vaakum liigutab. Ratas käis ikka ringi igas asendis. Samas muidugi
vaakumiga ka seda kangi ei liigutanud. Järelikult ikkagi miskit seal lukustuses puruks? Vaatasin sealt elcats'i lehelt järgi ja ilmselt eriti
palju variante ei ole. Ning nagu juba aru saan siis läheb see remont oioioioioioioioi kui kalliks. Hetkeks käisid juba masina müügimõtted peast läbi,
ilma difrilukuta pole ju esiveolisega suurt vahet.
|
ranz
|
postitati 25.10.04 14:18 |
Vaakum tuleb eest sisselaske kolle küljest.
Tõsta ratas ülesse ja käik sisse ja lase vaikselt asi veerema... peaks ratas ringi käima. Siis pane lukk peale ja korda sama asja, ratas ringi käia ei
tohi ja peaks asi autot edasi vedama hakkama tahtma.
|
Eints
|
postitati 25.10.04 13:21 |
loomulikult toimib lukk vaid töötava mootoriga
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 09:29 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Eints
kuda sa kontrollisid et differ ei tööta? |
Tõstsin ühe tagaratta üles ja keerutasin.
Siinkohal küsimus, et kust see vaakum võetakse millega seda difrilukku juhitakse? Ega ometi kusagilt kollektorist? Selles mõttes, et kas see peab
toimima ainult töötava mootoriga? Muidugi olen 90%kindel, et minu omal ikkagi miskit puruks.
|
Eints
|
postitati 24.10.04 23:14 |
kuda sa kontrollisid et differ ei tööta?
|
ferdinand
|
postitati 24.10.04 17:38 |
Kas keegi on difrit lammutanud? Avastasin nimelt, et minu masinal difrilukk ei tööta. Mismoodi see asi ehitatud on? Tõenäoliselt on seal difri
korpuses miskit katki, igatahes käega seda vaakumjunni liigutades difrit ei blokeerinud. Samas muidugi lülitit erinevatesse asenditesse pannes ka
midagi ei juhtunud. Salongis on kuulda, et mingi klõps käib, kuid auto alla vaadates on ikka kõik samamoodi. Kui kalliks võib sellise asja remont
minna, kas romulatest on reaalne ka difrit leida ning mis sellise tüki hind võiks olla? Tegemist on siis 100'90aastast.
Tänud!
|