Teema ülevaade |
genekas
|
postitati 04.06.05 17:20 |
Aitab järgmine trikk - keerad esirattad lõpuni ühte serva ja siis proovid autoga ettevaatlikult meeter või paar edasi-tagasi liikuda. Kuna kõik rattad
läbivad sellise liikumise puhul erinevaid teepikkusi, peaks ka difrite "pingestatus" muutuma ja see pingevaba asend, kus lukud lahti pääsevad, ka
lõpuks leiduma (eelnevalt muidugi nupust lukud pealt maha võtta).
Kehtib nii kesk- kui tagadifri kohta, kuid antud trikk eeldab ettevaatlikkust ja head auto tunnnetamist.
|
quattromees
|
postitati 29.09.04 18:31 |
Kui diffrilukk maha ei tule, võib tagurdamisest ka abi olla.
|
ranz
|
postitati 29.09.04 11:47 |
Tuttava avandil oli sama jama, keerad nupu nulli kuid maha ei tahtnud enam tulla ning ka samamoodi lihtsalt natuke maad vaikset sõitu ja tuli ise
maha.
|
Joel
|
postitati 28.09.04 21:07 |
Meie Kuubikul ka vahest ei taha maha tulla, aga siis olen lihtsalt tasapisi otse edasi sõitnud ja max 150 meetri pärast kustub tuli ära ja lukk
avaneb...
|
krss
|
postitati 28.09.04 20:56 |
Autorile: quattro tähendab jah PÜSIVAT nelikvedu. Jutt käib vist tõesti difri lukustustest. Uuematel tuleb tagadifri lukk maha, kui kiirust tõuseb üle
teatud piiri (40km/h?), aga kuidas on vanemal mudelil? Seal ju lukud nii taga kui keskel?
|
lorrap
|
postitati 28.09.04 20:48 |
äkki pead dif. lukku neliveoks????
|
sospert
|
postitati 28.09.04 20:42 |
mis kräpp nüüd see om?
kas mõnel audil on kunagi saadud quattro väljalülitada esiveoliseks?
mees - mõtle uuesti?
QUATTRO on PÜHA!
|
90Quattro
|
postitati 28.09.04 20:17 |
Probleem siis selline ,et 4 vedu ei tule maha.Keerad nupust välja aga ei midagi.Palun aidake
|