Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 4 Vedu ei tule maha? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2787)
90Quattro
huviline



Registreerunud 16.08.04
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.04 20:17 Tsiteeri
4 Vedu ei tule maha?



Probleem siis selline ,et 4 vedu ei tule maha.Keerad nupust välja aga ei midagi.Palun aidake


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 28.09.04 20:42 Tsiteeri


mis kräpp nüüd see om?
kas mõnel audil on kunagi saadud quattro väljalülitada esiveoliseks?
mees - mõtle uuesti?
QUATTRO on PÜHA!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 28.09.04 20:48 Tsiteeri


äkki pead dif. lukku neliveoks????


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.09.04 20:56 Tsiteeri


Autorile: quattro tähendab jah PÜSIVAT nelikvedu. Jutt käib vist tõesti difri lukustustest. Uuematel tuleb tagadifri lukk maha, kui kiirust tõuseb üle teatud piiri (40km/h?), aga kuidas on vanemal mudelil? Seal ju lukud nii taga kui keskel?


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 28.09.04 21:07 Tsiteeri


Meie Kuubikul ka vahest ei taha maha tulla, aga siis olen lihtsalt tasapisi otse edasi sõitnud ja max 150 meetri pärast kustub tuli ära ja lukk avaneb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.04 11:47 Tsiteeri


Tuttava avandil oli sama jama, keerad nupu nulli kuid maha ei tahtnud enam tulla ning ka samamoodi lihtsalt natuke maad vaikset sõitu ja tuli ise maha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 29.09.04 18:31 Tsiteeri


Kui diffrilukk maha ei tule, võib tagurdamisest ka abi olla.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.06.05 17:20 Tsiteeri


Aitab järgmine trikk - keerad esirattad lõpuni ühte serva ja siis proovid autoga ettevaatlikult meeter või paar edasi-tagasi liikuda. Kuna kõik rattad läbivad sellise liikumise puhul erinevaid teepikkusi, peaks ka difrite "pingestatus" muutuma ja see pingevaba asend, kus lukud lahti pääsevad, ka lõpuks leiduma (eelnevalt muidugi nupust lukud pealt maha võtta).

Kehtib nii kesk- kui tagadifri kohta, kuid antud trikk eeldab ettevaatlikkust ja head auto tunnnetamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]