Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 01.05.05 13:27
Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Eemalduks natuke teemast ja uuriks sama teema alt kogemusi C4 kerel oleva A6-e 2,5 TDI mootori osas? On tegemist sama mootoriga, mida eelpoolgi kirjeldatud juba - või on see mingi vanem versioon.
Kuidas selle vastupidavus muidu on? Kütusekulu osas pidavat suht ökonoomsed olema... Neid ka kahte tüüpi - 85 vs 103 kw - nende võrdlus (kuigi nelivedusele pandi vist ainult võimsamat)?

Uuri Diesel Power'i alt, seal neid teemasid olnud piisavalt.
resnick

 postitati 01.05.05 12:39
Eemalduks natuke teemast ja uuriks sama teema alt kogemusi C4 kerel oleva A6-e 2,5 TDI mootori osas? On tegemist sama mootoriga, mida eelpoolgi kirjeldatud juba - või on see mingi vanem versioon.
Kuidas selle vastupidavus muidu on? Kütusekulu osas pidavat suht ökonoomsed olema... Neid ka kahte tüüpi - 85 vs 103 kw - nende võrdlus (kuigi nelivedusele pandi vist ainult võimsamat)?

Loodan, et teemaalgataja ei pahanda:P
Samzik

 postitati 24.03.05 20:25
on ikka 6 käigused vanemad on 5 sed

mobile müügi kuulutus 6 käiguline
Jürarrak

 postitati 24.03.05 10:32
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Jürarrak - teemaalgataja tundis huvi eelkõige siiski A4 vastu ja sellel ei jäägi see 1,9+Q nii lahjaks, muidugi ei anna seda võrrelda C5 peal ja kas sellele üldse tehtigi sellist kombinatsiooni?


Sul on tuline õigus! :) Mootorid neil ikkagi samad ju. Erinevus seisneb ainult kerede kaalus. Küsimus on mootori kestvuses.
Ja tehti tõepoolest C5 kerele ka 1,9TDi quattrot
TiitR2

 postitati 24.03.05 09:32
Jürarrak - teemaalgataja tundis huvi eelkõige siiski A4 vastu ja sellel ei jäägi see 1,9+Q nii lahjaks, muidugi ei anna seda võrrelda C5 peal ja kas sellele üldse tehtigi sellist kombinatsiooni?
Jürarrak

 postitati 24.03.05 09:28
Tsitaat:
Algselt postitas: noir

kui ma Sind viimati linnas nägin siis normaalseks ma seda sõitmist küll nimetanud ei oleks :P
eks kõik ole suhteline ;)


Sa ajad mind kellegagi segamini.
Jürarrak

 postitati 24.03.05 09:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
et kuna laidate selle 2.5 mõtte mul maha ja ma bensu endale enam ei taha, siis uuriks vaikselt edasi, et mis arvate 1.9 tdi quattro kohta ?


Ära nüüd kohe arva, et 2,5TDi V6 nii jube on. Selle mootori puhul on oluline läbisõit ja kuidas eelnevalt hooldatud on. (eks see ole iga mootoriga nii). Oman ise antud isendit ja siiani olen antud motoga väga rahul. Pole mingeid probleeme olnud.
Kui sul üheks oluliseks kriteeriumiks on quattro + diisel, siis muud mootorit ma seal ette ei kujutakski. 1,9 siiski nelivedu jaoks lahjaks jääb.
Kui sul on konkreetne auto välja valitud, siis lase ta diagnosti viia, las võtavad klapikambri kaaned ntx maha, sealt kohe näha, mis seisukorras sul mootor on.
TiitR2

 postitati 24.03.05 08:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
et kuna laidate selle 2.5 mõtte mul maha ja ma bensu endale enam ei taha, siis uuriks vaikselt edasi, et mis arvate 1.9 tdi quattro kohta ?

kuskilt andmetest lugesin välja, et 1,9 TDI Q-t tehti ainult 5-käigulist manuaali, parandage kui eksin. A mis sind huvitab? mul küll `97 a. kuid midagi võin ikka öelda.;)
Samzik

 postitati 23.03.05 18:07
et kuna laidate selle 2.5 mõtte mul maha ja ma bensu endale enam ei taha, siis uuriks vaikselt edasi, et mis arvate 1.9 tdi quattro kohta ?
liivi

 postitati 23.03.05 17:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Linnas 11-12l ka siiski normaalselt sõites, mitte gaasipedaali peal elades.


kui ma Sind viimati linnas nägin siis normaalseks ma seda sõitmist küll nimetanud ei oleks :P
eks kõik ole suhteline ;)
Jürarrak

 postitati 21.03.05 07:31
Maanteel 8-9l kujuneb rahulikult 110-120km/h sõites.
Linnas 11-12l ka siiski normaalselt sõites, mitte gaasipedaali peal elades.

Seda hullema piitsutamisega 8l kulu ma küll eriti uskuda ei tahaks.
Samzik

 postitati 20.03.05 20:33
kui raske su jalg on et maanteel 8-9 dislaga ???

ja linnas 12 ?

mul sõbral on ilma quatrota A6 2.5 tdi tiptronik ja mehel võtab linnas hullema piitsutamisega 8 ja maantel rahulikult kruiisides 5, tavaliselt öeldakse et 4 vedu lisab umbes 1l kulu juurde????

Djuuning poksi polegi mõttes panna arvan et kompressori panemine antud masinale olekski mõtetu mõte ju sõitta ökonoomselt!
Jürarrak

 postitati 18.03.05 22:19
Oman kogemust A6 näol 2,5 TDi V6 (132kw) Quattro + tiptronic.
Mootori kohta niipalju, et ise seda mõtet torkida ei ole. Lased ta kohe pilbasteks. Ainuke lahendus lisajõu saamisel on tuning box, mille valikul tuleb samuti hoolikas olla kui sul peaks tiptronic kast olema. Nimelt ei pidavat kast seda koormust välja kannatama. Tiptronic kastiga konede jaoks on eraldi box olemas, mis vähe lahjem.

Kütusekulu 8-9l on sul saavutatav ainult maanteel rahulikul sõidul. Linnas võid 11-13l julgelt arvestada.

Mis puudutab mootori kestvusse, siis ega see jutt nende mootorite lagunemisest väga vale olegi. 250tuh km läbisõitnud mootor on juba kohe-kohe hinge heitmas. Ega Revalis ilma asjata selle mootori nukkvõllid laos koguaeg sees ole :P
Muidugi sõltub palju sellest, kuidas antud mootorit varem hoitud on. Õige mootoriõli valik sellele mootorile äärmiselt oluline!
Samzik

 postitati 18.03.05 17:00
No kas see asi nii hull ikka on ? Võimalik, et mõnel isendil tõesti nookurid ja asjad läbi, kuna mingi 500k pealt tagasi keritud spido! Või oled mitmeid laiali minemas näinud ?

Ja turbol ja kompressoril pole nüüd see vahe nii suur kah, kyl on turbol tuntavad eelised suurem kasutegur kuid hilisem pööördeminek, ilmselt põhiline asi miks tal mõtet pole, on see, et diislil on moment nagunii väga madalal. Kompressori põhi eelis on see, et ta suudab juba madalatel pööretel toota. Seega siis ilmselt suht mõtetu kompressori paigaldus, kuna suurem osa tema plussidest korvab juba diiselmootor standardis!

Mis oskate öelda nede torsen tiptronikute kohta on kellegil noid laiali jooksnud või midagi.
Kas on keegi teinud neile sellise viguri, et kast automaatselt enam ise käike manuaal reziimis yles alla ei vaheta, olen lugenud et seda on võimalik teha. Stockis siis saab lasta mingite pööreteni kuid siis vahetab kast käigu ära.
Pidavat olema võimalik nii progeda niimodi, et kast ei sekku minu tegevusse!

Vaatasingi et vw passat on odavam kui A4 samas kindlasri ka odavam pidada a teie teate seda torseni ja muude asja paremini kui vw klubilised :P et laske aga tulla ilgelt abiks oleks kui võimalikult palju asjast räägitaks sest huvi on suur. Selle passati ostuga läksin suht alt seega tahaks võimalikult palju teada. Niipalju kui ma nägin pole 1.9l tdid sellise gonfiguratsiiooniga et 4 vedu ja tiptronik :(

Olen mugav mees ja pean lugu heas teelpüsivusest, enamasti sõidan linnas kuida vahel ka maal jalg on suht raske. Ning raha pole liigapalju kyttele kulutada, selles suhtes oleks 4 vedav diisel mõnus ja automaat kast on ikka sigahea igapäevaseks linnasliiklemiseks ning kiirendama autoga ei lähe!

Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Sul tuleb alt loosung ära muuta - Vag fän mõtleb A4 ostmisele :P. Aga ma ei soovita selle V6 2.5tdi-ga jamama hakata kui sul just sitaks raha ei ole selle mootori remondiks. Neid müüakse põhiliselt sellepärast maha, et nukkvõllid ja nookurid on otsa saamas ning nende vahetus maksab 30 ja rohkem tuhat krooni.
PS! Turbo on kah kompressor ehk siis lühend turbokompressorist.

Black

 postitati 18.03.05 08:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Veel üks küsimus mis te arvate selllise mootori peal kompressorist turbo asemel?

Kui sa mõtled selle all, et mis oleks, kui asendaks turbokompressori mingi väntvõllilt käitatavaga, siis mõtle selle peale, et turbodiisli ökonoomsus saavutataksegi heitgaaside energia utiliseerimise läbi. Kui sa nüüd selle energia kasutamata jätaks ja hoopis väntvõllille lisakoormuse tekitaks, võid arvestada oluliselt suurema kütusekuluga.
samru

 postitati 17.03.05 21:53
Sul tuleb alt loosung ära muuta - Vag fän mõtleb A4 ostmisele :P. Aga ma ei soovita selle V6 2.5tdi-ga jamama hakata kui sul just sitaks raha ei ole selle mootori remondiks. Neid müüakse põhiliselt sellepärast maha, et nukkvõllid ja nookurid on otsa saamas ning nende vahetus maksab 30 ja rohkem tuhat krooni.
PS! Turbo on kah kompressor ehk siis lühend turbokompressorist.
Samzik

 postitati 17.03.05 20:21
Küsimus selline mis arvate sellisest masinast, peaks olema peris hea kombinatsioon. Kyttekulu kyl vist mingi 8-9 l sajale dislat aga noh..... igasugu jutustamine antud teemal oleks huvitav eriti auto konkreetsete omanike poolt.

Niipalju kui mina aru saan siis sama moto ja kast ja asjad on peal ka A6l võibolla isegi A8 ehk siis juppe peaks kah liikuma ning mingieid erilisi asju ei tohiks olla.

Huvi oli siis mingi 2000 aasta masina vastu mille netist leidsin hinda oli kusagil 200k kui eestis kohal!

Tänud asjaliku ja mõnusa jutu eest juba ette ära :)

Kuna tundub et see 2.5 on lagunemisaldis, siis uuriks kohe otsa mis te arvate selles 1.9 ja quattro kombintasioonist. Palju too kytet neelab jne jne. See 1.9 moto on kaugelt enam levinud ja ei tohiks na kapriisne olla. Lisaks esivedu passatiga linnas 5 käiguga pöörded 1500 töristades sõbral tuleb keskmine kulu 5.5l sajale.
Oskab keegi quatromees kah seda asja komenteerida ? Kahjuks kyl neid ei toodeta tiptronikuga, sellepärast uurisingi 2.5 kohta algul. Vanemaid kui 2000 yhe leidsin 1.9 tiptronic ja quattro, aga rohkem pole näinud :(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.2% - SQL: 73.8%]