Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 15.02.05 16:35
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kusjuures ma julgeks jälle veidi vastu vaielda. Nimelt ei tohiks minu teada olla kogu vermik sama neil kahel. Esisillas on kasutatud vähe erinevaid jubinaid kah. Näiteks pidurid on ees teised ja ka õõthoovad, mis 10V on plekist kokku tehtud, aga 20V-l peaks olema valust. Samas peaksid mõlemad omavahel olema vahetatavad(õõtsad siis ikka).
Need on asjad, mis endal on silma jäänud, kuid võimalik, et neid on veelgi :)

Margus



esimesed õõtsad, pidurid (suuremad) on jah teised ja kusjuures tunduvalt vastupidavamad (puksid on suuremad) aga omavahel vahetatavad ei ole, sest hargivahe on erinev see tähendab ka poolraam. Olen näinud 20V-d ka tavaliste plekkõõtsadega.
Ulvar

 postitati 15.02.05 15:35
Kui jagajat pole kunagi vahetatud, siis tõenäoliselt läheb selle hammasratas varsti pilbasteks.


Ulvar
margus

 postitati 15.02.05 10:33
Kusjuures ma julgeks jälle veidi vastu vaielda. Nimelt ei tohiks minu teada olla kogu vermik sama neil kahel. Esisillas on kasutatud vähe erinevaid jubinaid kah. Näiteks pidurid on ees teised ja ka õõthoovad, mis 10V on plekist kokku tehtud, aga 20V-l peaks olema valust. Samas peaksid mõlemad omavahel olema vahetatavad(õõtsad siis ikka).
Need on asjad, mis endal on silma jäänud, kuid võimalik, et neid on veelgi :)

Margus
master003

 postitati 15.02.05 08:01
tänud
lorrap

 postitati 15.02.05 00:55
Oman ise sama mootoriga sedaan varianti ja omast kogemusest rääkides väidan seda, et veermik tundub olevat 10V ja 20V masinatel täpselt sama. Ning üldse paistab erinevus olevat ainult mootoris.
Seega tuletaks meelde, et kuna 20 on täpselt kaks korda suurem kui 10, siis kõikvõimalike klappidega seotud kulumaterjale läheb täpselt topelt summa eest.

Samas, kui mootor korras on, siis ei näe mõtet põdemiseks.

Sõitmisest niipalju, et näiteks minu oma on kuni ~4500 pöördeni sama, mis 10V mootoriga isend, pärast seda läheb aga paras põrgu lahti. Natukenegi vähem pidava pinnase(lumi, jää, lahtine killustik) peal teise käiguga on korduvalt auto kõik neli ratast uuesti kraapima tõmmanud.

Üldine hinne oleks igatahes VÄGA VIIS :D

Ainuke asi mis aegajalt nukraks teeb on see, et peale 4500 pööret minutis muutub see mootor kohe õige januseks :P
master003

 postitati 14.02.05 19:09
mida arvate sellisest isendist?
head ja vead.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]