Teema ülevaade |
samru
|
postitati 15.02.05 16:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kusjuures ma julgeks jälle veidi vastu vaielda. Nimelt ei tohiks minu teada olla kogu vermik sama neil kahel. Esisillas on kasutatud vähe erinevaid
jubinaid kah. Näiteks pidurid on ees teised ja ka õõthoovad, mis 10V on plekist kokku tehtud, aga 20V-l peaks olema valust. Samas peaksid mõlemad
omavahel olema vahetatavad(õõtsad siis ikka).
Need on asjad, mis endal on silma jäänud, kuid võimalik, et neid on veelgi
Margus |
esimesed õõtsad, pidurid (suuremad) on jah teised ja kusjuures tunduvalt vastupidavamad (puksid on suuremad) aga omavahel vahetatavad ei ole, sest
hargivahe on erinev see tähendab ka poolraam. Olen näinud 20V-d ka tavaliste plekkõõtsadega.
|
Ulvar
|
postitati 15.02.05 15:35 |
Kui jagajat pole kunagi vahetatud, siis tõenäoliselt läheb selle hammasratas varsti pilbasteks.
Ulvar
|
margus
|
postitati 15.02.05 10:33 |
Kusjuures ma julgeks jälle veidi vastu vaielda. Nimelt ei tohiks minu teada olla kogu vermik sama neil kahel. Esisillas on kasutatud vähe erinevaid
jubinaid kah. Näiteks pidurid on ees teised ja ka õõthoovad, mis 10V on plekist kokku tehtud, aga 20V-l peaks olema valust. Samas peaksid mõlemad
omavahel olema vahetatavad(õõtsad siis ikka).
Need on asjad, mis endal on silma jäänud, kuid võimalik, et neid on veelgi
Margus
|
master003
|
postitati 15.02.05 08:01 |
tänud
|
lorrap
|
postitati 15.02.05 00:55 |
Oman ise sama mootoriga sedaan varianti ja omast kogemusest rääkides väidan seda, et veermik tundub olevat 10V ja 20V masinatel täpselt sama. Ning
üldse paistab erinevus olevat ainult mootoris.
Seega tuletaks meelde, et kuna 20 on täpselt kaks korda suurem kui 10, siis kõikvõimalike klappidega seotud kulumaterjale läheb täpselt topelt summa
eest.
Samas, kui mootor korras on, siis ei näe mõtet põdemiseks.
Sõitmisest niipalju, et näiteks minu oma on kuni ~4500 pöördeni sama, mis 10V mootoriga isend, pärast seda läheb aga paras põrgu lahti. Natukenegi
vähem pidava pinnase(lumi, jää, lahtine killustik) peal teise käiguga on korduvalt auto kõik neli ratast uuesti kraapima tõmmanud.
Üldine hinne oleks igatahes VÄGA VIIS
Ainuke asi mis aegajalt nukraks teeb on see, et peale 4500 pööret minutis muutub see mootor kohe õige januseks
|
master003
|
postitati 14.02.05 19:09 |
mida arvate sellisest isendist?
head ja vead.
|
|