Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pampkuri

 postitati 11.02.05 12:18
Kui ostad Q siis Ära otsi odavat autot maksa rohkem aga saad korraliku auto
Dantee

 postitati 11.02.05 09:15
Kui oled ise hoolas ja jälgid õlide olemasolu ning sinna igat [roppus] segamini ei vala, ei juhtu üldjuhul miskit. Enne kooleb moto ära, kui kastid. Muidugi soetamisel ole hoolas ja kui asja ei jaga võta teadja kaasa. Puksid-kondid normaalse hinnaga, suurt esisilla detailidest hinnad ei erine. Samas tee endale selgeks, milleks Sulle quattrot vaja. Reegel üldjuhul selline, et mida võimsam moto, seda kulunumad ka kastid. Igapäevaseks tavaliikluseks on sobilik 2,3 moto, ekstreemi otsijale algab loetelu V motodest või turbodest.;)
ranz

 postitati 08.02.05 13:42
Seal oleneb palju eelmisest omanikust ja nüüd masinast mille kohta just huvi on... et 200TQ masinal on seda tehnikat tiba rohkem mida hooldada/vahetada kuid tavalisel 80 B4/3 2,3-l nt palju vähem.
See jutt et laguneb rohkem jne kui esiveoline on puht külanaiste halamine.
Lisana on vaid tagasillas natuke rohkem pukse mis üldjuhul suht hästi vastu peavad ja kui korra vahetad siis ikka pikki aastaid sa seda enam tegema ka ei pea. Oma 2,3 Q B4jal olen taga vahetanud umbes pooled puksid mis ei olnud mitte miski rabava hinnaga et oleks hingest kinni võtnud.
Kardaan ja käigukast/torsendiffer on ka tegelt suht töökindlad ja vastupidavad, et vähestel on nendega probleeme (jällegi tuleb mängu see eelmine tihend kes seda autot juhtis)
Muus osas on tehnika sama mis on esiveoliselgi.
Hindadest nt niipalju, et kui revalist tootekoodi järgi otsida siis minu masinale maksab kardaan 21 000.- tagadiferentsiaal 63 000.- ja käigukast kogu krempliga 118 000.- :D et kui need numbrid sind ära ehmatavad siis ära seda masinat osta :P kuid tegelikkus on see, et mitte keegi sellise hinnaga neid juppe ostma ei hakka. Kardaani rist mida originaalis saada ei ole, selle saab siiski asendada uuega ja tervet kardaani vaja pole, kaste saab remontida ning sama ka diffriga.
genju

Depicts mood of post postitati 08.02.05 13:29
Kas tõesti on audi quattro maal nii mõtetu masin nagu räägitaxe et juppid kallid ja laguneb väga kiiresti.Tahakski nüüd targemate inimeste käest küsida et kui palju need varuosad siis täpsemalt maxavad?Just tahax teada palju maxab vahekast ja näitex varuosad mis tahavad tihemat vahetust(nt.puksid)?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.5% - SQL: 76.5%]