Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi quattro varuosad (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2491)
genju
huviline



Registreerunud 08.02.05
Asukoht: ahula
Kasutaja on eemal

Auto: bmw(tahan vahetada audi vastu ära)

shocked.gif postitati 08.02.05 13:29 Tsiteeri
audi quattro varuosad



Kas tõesti on audi quattro maal nii mõtetu masin nagu räägitaxe et juppid kallid ja laguneb väga kiiresti.Tahakski nüüd targemate inimeste käest küsida et kui palju need varuosad siis täpsemalt maxavad?Just tahax teada palju maxab vahekast ja näitex varuosad mis tahavad tihemat vahetust(nt.puksid)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.05 13:42 Tsiteeri


Seal oleneb palju eelmisest omanikust ja nüüd masinast mille kohta just huvi on... et 200TQ masinal on seda tehnikat tiba rohkem mida hooldada/vahetada kuid tavalisel 80 B4/3 2,3-l nt palju vähem.
See jutt et laguneb rohkem jne kui esiveoline on puht külanaiste halamine.
Lisana on vaid tagasillas natuke rohkem pukse mis üldjuhul suht hästi vastu peavad ja kui korra vahetad siis ikka pikki aastaid sa seda enam tegema ka ei pea. Oma 2,3 Q B4jal olen taga vahetanud umbes pooled puksid mis ei olnud mitte miski rabava hinnaga et oleks hingest kinni võtnud.
Kardaan ja käigukast/torsendiffer on ka tegelt suht töökindlad ja vastupidavad, et vähestel on nendega probleeme (jällegi tuleb mängu see eelmine tihend kes seda autot juhtis)
Muus osas on tehnika sama mis on esiveoliselgi.
Hindadest nt niipalju, et kui revalist tootekoodi järgi otsida siis minu masinale maksab kardaan 21 000.- tagadiferentsiaal 63 000.- ja käigukast kogu krempliga 118 000.- :D et kui need numbrid sind ära ehmatavad siis ära seda masinat osta :P kuid tegelikkus on see, et mitte keegi sellise hinnaga neid juppe ostma ei hakka. Kardaani rist mida originaalis saada ei ole, selle saab siiski asendada uuega ja tervet kardaani vaja pole, kaste saab remontida ning sama ka diffriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 11.02.05 09:15 Tsiteeri


Kui oled ise hoolas ja jälgid õlide olemasolu ning sinna igat [roppus] segamini ei vala, ei juhtu üldjuhul miskit. Enne kooleb moto ära, kui kastid. Muidugi soetamisel ole hoolas ja kui asja ei jaga võta teadja kaasa. Puksid-kondid normaalse hinnaga, suurt esisilla detailidest hinnad ei erine. Samas tee endale selgeks, milleks Sulle quattrot vaja. Reegel üldjuhul selline, et mida võimsam moto, seda kulunumad ka kastid. Igapäevaseks tavaliikluseks on sobilik 2,3 moto, ekstreemi otsijale algab loetelu V motodest või turbodest.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 11.02.05 12:18 Tsiteeri


Kui ostad Q siis Ära otsi odavat autot maksa rohkem aga saad korraliku auto


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]