Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
silelink

 postitati 05.10.04 17:35
Tänud quattromees ja Ull!Nädalavahetusel hakkan asjaga kohe tegelema!!
Ull

 postitati 04.10.04 21:49
mina soovitaks teha nii, puhasta metalli pind roostest, siis kata sellise ainega (Dinitrol Rost off primer) http://www.rivor.ee/web/pildid/57foto.jpg
saadaval seda ntx Tallinnas Laki tänaval Kemiflorast mingi 200 pudel, sellega ära last oled siis ca 6h ootamist ja peale seda kata pahtli krundi või millega iganes.
Sellega ka hea üle lasta kõik keevitus õmblused ja siis katta mingi mastiksi või värviga.
Ta tekitab metalli pinnale nagu laki kihi ning takistab edasist roostetamist.
Dinitroli toodete kohta saad lähemalt lugeda ka siin http://www.rivor.ee/.
quattromees

 postitati 04.10.04 20:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja Dust Rocket
Võib-olla tuleks siiski panna uus tiib, see jupitamine ja keevitamine ei ole eriti hea.;)
See on puhtalt minu arvamus, ei pea võtma käsuna,;):D pigem sõbralik soovitus



Huvitav, kuidas tagatiiva ära saab vahetada, ilma keevitamata???:P
Tagatiiva eemaldamiseks tuleks sellele trelli ja relakat üsna lähedalt tutvustada! Ja palju keevitamist.

To silelink: Eemalda rooste mehhaaniliselt liivapaberi/relaka/liivapritsiga vajadusel kasuta roostesurma (buvanol). Haljale metallile väga hea roostekindluse saamiseks võid kasutada reaktiivkrunti.

Edit: Reaktiivkrunti (sama, mis happekrunt, toimib aktiivselt roostevastaselt) saad osta täpselt sellise koguse, nagu vajad, tervet purki osta pole mõtet (tootjatest näiteks Mipa, Tikkurila). Segatakse tavaliselt 1:1 kõvendiga. Happekrundile ei või otse kanda polüesterpahtlit, see ei kuiva sel juhul ära. Kui on vaja pahteldada, kanna happekrundile eelnevalt täite- või epokrunt ja siis pahtel. Kui pahteldada ei ole vaja, siis täitekrunt (vajadusel mitu kihti). Täitekrunt lihvi 600 vesipaberiga (metallik 1200), korda kruntimist - lihvimist, kuni pind ideaalne. Seejärel värvi.
silelink

 postitati 04.10.04 17:30
Kas on sellist tagatiiba sigarile saada?kas uus või siis kasutatud??samas see väljalõikamine ja uus asemele-tõesti hea pole sest ussitama hakkab ta nagunii.Ja kas tagatiiva vahetus keeruline töö??
äss

 postitati 04.10.04 17:19
Keevituskohad lähevad esimesena rooste ;)
Dust Rocket

 postitati 04.10.04 17:07
Võib-olla tuleks siiski panna uus tiib, see jupitamine ja keevitamine ei ole eriti hea.;)
See on puhtalt minu arvamus, ei pea võtma käsuna,;):D pigem sõbralik soovitus
silelink

 postitati 04.10.04 16:55
Probleem selles et vasakus tagatiivas on antenniauk mis hirmsasti roostetab.Pealtpoolt saab seda veel parandada aga seestpoolt mitte ja ikka ussitab.Kas lõigata see välja ja tükk asemele keevitada?On kellegil sellist probleemi olnud??Autoks ikka sigar 86a.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]