Teema ülevaade |
WhiteLion
|
postitati 30.08.04 09:53 |
Vaadates seda lammutust olen ma ikka õnnesärgis sündinud.
Nimelt vajas ülemuse A4-ja tagatuli remonti(seal oli välimisel klaasil auk sees ja laternas ujus vesi. Õnneks sain selle tule esimesel katsel kohe
ilma eriliste lammutusteta kätte ja algas tule kuivatus, et kondents kätte saada. Sellele järgnes augu läbipaistva silikooniga täitmine ja
tagasikruvimine. Kogu operatsioon võtttis mul siis koos kuivatusega aega pool päeva.
Seega lucky me
|
janar
|
postitati 30.08.04 08:13 |
väga hea teema ... aga ma ei saa aru, miks kõik uued
autod pirne "söövad" ?
|
80quattro
|
postitati 29.08.04 21:24 |
Valgustuse kontroll + pirnide vahetus 0,2 tundi, seega mõni muu tegevus on kasu toovam
|
QUATTRO
|
postitati 29.08.04 20:43 |
Njah,ma pole ikka kaua aega nii korralikult naerda saanud.Noir oskab muidugi ka oma jutuga asja ilmselt veel koomilisemaks muuta.
Ausalt,ma nüüd oma kõhulihaseid ravima.
|
liivi
|
postitati 29.08.04 20:39 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Tore lammutamine on olnud |
muidugi on tore vaadata kuidas kaks täissuuruses meest kordamööda ja peaaegu korraga auto pagassist väga vägivaldsete vahenditega polstrit välja
kisuvad
Tsitaat: | Küsimus: Milline on tagumine täistuli? kirjutad pidevalt tagumisest lähitulest, et milline siis täistuli on |
noh.. ma siin lähtusin omast loogikast. tagumiseks lähituleks nimetasin pirni, mis põles siis, kui tavalised tuled peale keeran. noh, need millega
päevad/ööd läbi ringi sõidan aga taga on täistuli ka? votsiis mis seal taga veel pakkuda oli.. suunatuli, pidurituli, udutulepesa (kus
teatavasti paremal pool pirni ei käi) ja veel midagi....?
Tsitaat: | Ja minuarust ei ole kahe hõõgniidiga pirnis miskit erilist, täiesti tavaline pirn ju mida just taga kasutatakse.
|
selle lõigu kirjutamisel lähtusin lammutajate näol olnud jahmatusest kui nad pirnid tule seest kätte said ja üks veidi teistsugune oli. mina pean
ausalt tunnistama, et nägin tookord elus üldse esmakordselt auto tulepirne nii lähedalt ja seega pole just pädevaim inimene kommenteerima
|
jõuvanker
|
postitati 28.08.04 14:23 |
Sinna poole see dendents liigub paraku.
|
ranz
|
postitati 28.08.04 14:23 |
Tore lammutamine on olnud
Küsimus: Milline on tagumine täistuli? kirjutad pidevalt tagumisest lähitulest, et milline siis täistuli on
Ja minuarust ei ole kahe hõõgniidiga pirnis miskit erilist, täiesti tavaline pirn ju mida just taga kasutatakse.
|
forsin
|
postitati 28.08.04 14:12 |
Paljud auto tootjad loovad juba aastaid autosid sünnitus jamadega????
Lihtsal põhjusel: et sa ei läheks ise üritama vaid tooksid kõik raha nende teenindusele.
|
liivi
|
postitati 27.08.04 16:53 |
liigutatud asjaosaliste palvel
sai ühel ilusal suveõhtul, tänaseks juba rohkem kui kuukene tagasi, avastatud, et autol 3 tuld (üks lähituli ning tagumine lähituli ja pidurituli)
otsad andnud. egas midagi, järgmine loogiline samm, tuledevahetus, siis ees ootamas.
päevad, nädalad möödusid ja siis, ühel vahval keskpäeval, veeres majaette A6 ning kaks autospetsi tulid tulesid vahetama
operatsioon 1: tagumise parempoolse tule pirnide väljavahetamine.
minu väiteid, nagu peaks see operatsioon olema võimalik samamoodi nagu bemaritel (kruvi kate lahti kangutada, kruvi lahti, polster eest,
prinivahetus), ignoreeriti külmavereliselt. võinoh, alguses korraks prooviti kattealt kruvi kätte saada ja lahti kruvida, kuid kuna see ei õnnestunud,
mindi vulgaarsemat teed pidi. pildil kujutatud siis teise poole polster koos kruvikattega.
hakkas järjekindel lammutustöö. kõigpealt eemaldati pagaasniku põhjapolster ning varurattakoht koos kõikide panipaikadega. kuna polstrit ei suudetud
ikkagi liikuma saada, jätkati kangutamist. lahti kisuti pagassi tihendid, plastikosa koos luku ja valgususega, ülejäänud põhjapolster (mis polnud
varurattakattega ühes tükis). ikka ei midagi. roniti pagassi sisse, kruviti polster lahti tagumiste istmete ning autokere küljest ning tõsteti välja.
lõpuks jäi pagassi ainult midagi sellist.
lahtikistud polstrid, plastikjubinad, varurattakoht jms leidsid koha maas.
paremal pool tuli nähtavale kurikuulus kruvi, mida enne polnud suudetud lahti keerata, ning otsemuidugi oli tegemist ainukese asjaga, mis tegelikult
tuld kereküljes kinni hoidis.
lahti ei saanud me teda varem puhtalt seetõttu, et mina olin kruvikeerajaga ametis ja teate küll seda noorte naiste jõudu igastahes keerasime kruvi lahti ning tuli tuli kergelt sikutades ilusti pesast
välja. võiks isegi öelda et eemaldus täiesti pesast, jättes pirnidega "tegeliku" tule tagaosale juhtmete otsa nukralt rippuma.
krutiti mittetöötavad tuled välja ning statoili uute pirnide järgi.
keskmises vasakpoolses pesas käis siis tagumine lähituli ning parempoolses (antud pildil alumises) pesas pidurituli. üks neist kahest oli mingi veidi
haruldane, kahe hõõgniidiga vms. igastahes kui noormehed statist uute pirnidega tagasi jõudsid, avastati muidugi et kahe hõõgniidiga pirni asemele oli
toodud midagi eriti vale suurusega ja väga mööda ning nii sõidetigi tagasi statti, seda ümber vahetama.
edasi läks asi juba suht probleemidevabalt. pirnid sisse, tuled tagasi, kruvid kinni ja pagass siledaks indro näitas üles ülimat professionaalsust tihendite kallal mässamisel
üleval paremal kurikuulus kruvi/mutri/milleiganes kate, mis tegelikult ainus asi, mida pirni vahetamiseks puutuda tarvis
operatsioon 2: esimese parempoolse lähitulepirni vahetamine.
vahetamisele läks siis luubitagune pirn.
et selleni jõuda, tuli käsi pista läbi sellise rägastiku.
aga et üldse sellise rägastikuni jõuda, tuli kõigepealt veidi puhastustööd teha.
võrdluseks ka ligipääs vasakpoolsele tulele. ei kujuta ette, kuidas seal peaks pirne vahetama kuna midagi lahtikruvitavat seal küll ei paistnud
olevat...
tegelikult toimus muidugi tuledevahetus nii ees kui taga üheaegselt ning samaaegselt toodi ka statist uued pirnid. kuidagi (siiamaani ei saa aru
kuidas) õnnestus divi'l pirn õigesse kohta sisse kruvida ning isegi nii, et töötama hakkas
kahjuks pole pildimateriali sellest, kuidas tulede põlemise/mittepõlemise katsetamisel kogemata korraks automootor käima sai pandud (kõik mootorile
jäänud lahtised jubinad hüppasid vallatult ringi) ja kuidas div'il õnnestus mootorisse (tõneäoliselt kuhugi karterikatsele) ära kaotada tulede
tagumine kaitse ja kuidas ta selle rattakoopast läbi ime kätte sai
kogu protseduur võttis aega ca 3 tundi.
eitea kuidas osalised ise rahul on aga mina sain autol jälle tuled põlema ja rahu majja (autosse).
tänks igastahes, div ja indro
|
|