Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kuidas div ja indro 3 tundi b6 tulepirne vahetasid. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4133)
liivi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 30.11.02
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: C8 3.0d/h

postitati 27.08.04 16:53 Tsiteeri
kuidas div ja indro 3 tundi b6 tulepirne vahetasid.



liigutatud asjaosaliste palvel :P

sai ühel ilusal suveõhtul, tänaseks juba rohkem kui kuukene tagasi, avastatud, et autol 3 tuld (üks lähituli ning tagumine lähituli ja pidurituli) otsad andnud. egas midagi, järgmine loogiline samm, tuledevahetus, siis ees ootamas.
päevad, nädalad möödusid ja siis, ühel vahval keskpäeval, veeres majaette A6 ning kaks autospetsi tulid tulesid vahetama :D

operatsioon 1: tagumise parempoolse tule pirnide väljavahetamine.
minu väiteid, nagu peaks see operatsioon olema võimalik samamoodi nagu bemaritel (kruvi kate lahti kangutada, kruvi lahti, polster eest, prinivahetus), ignoreeriti külmavereliselt. võinoh, alguses korraks prooviti kattealt kruvi kätte saada ja lahti kruvida, kuid kuna see ei õnnestunud, mindi vulgaarsemat teed pidi. pildil kujutatud siis teise poole polster koos kruvikattega.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/08-peasyydlase-kate.JPG
hakkas järjekindel lammutustöö. kõigpealt eemaldati pagaasniku põhjapolster ning varurattakoht koos kõikide panipaikadega. kuna polstrit ei suudetud ikkagi liikuma saada, jätkati kangutamist. lahti kisuti pagassi tihendid, plastikosa koos luku ja valgususega, ülejäänud põhjapolster (mis polnud varurattakattega ühes tükis). ikka ei midagi. roniti pagassi sisse, kruviti polster lahti tagumiste istmete ning autokere küljest ning tõsteti välja. lõpuks jäi pagassi ainult midagi sellist.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/02-tyhi-pagass.JPG
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/06-parempoolne-tiib-seestpoolt.JPG
lahtikistud polstrid, plastikjubinad, varurattakoht jms leidsid koha maas.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/01-asjad-pagassist.JPG
paremal pool tuli nähtavale kurikuulus kruvi, mida enne polnud suudetud lahti keerata, ning otsemuidugi oli tegemist ainukese asjaga, mis tegelikult tuld kereküljes kinni hoidis.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/04-peasyydlane-kruvi.JPG
lahti ei saanud me teda varem puhtalt seetõttu, et mina olin kruvikeerajaga ametis ja teate küll seda noorte naiste jõudu :P igastahes keerasime kruvi lahti ning tuli tuli kergelt sikutades ilusti pesast välja. võiks isegi öelda et eemaldus täiesti pesast, jättes pirnidega "tegeliku" tule tagaosale juhtmete otsa nukralt rippuma.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/03-yxik-tuli-pagassis.JPG
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/07-yxik-tuli-tagurpidi-pagassis.JPG
krutiti mittetöötavad tuled välja ning statoili uute pirnide järgi.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/05-tuli.JPG
keskmises vasakpoolses pesas käis siis tagumine lähituli ning parempoolses (antud pildil alumises) pesas pidurituli. üks neist kahest oli mingi veidi haruldane, kahe hõõgniidiga vms. igastahes kui noormehed statist uute pirnidega tagasi jõudsid, avastati muidugi et kahe hõõgniidiga pirni asemele oli toodud midagi eriti vale suurusega ja väga mööda ning nii sõidetigi tagasi statti, seda ümber vahetama.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/17-yx-pirn-oli-puudu.JPG
edasi läks asi juba suht probleemidevabalt. pirnid sisse, tuled tagasi, kruvid kinni ja pagass siledaks :) indro näitas üles ülimat professionaalsust tihendite kallal mässamisel :D
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/18-indro-tihendite-kallal.JPG
üleval paremal kurikuulus kruvi/mutri/milleiganes kate, mis tegelikult ainus asi, mida pirni vahetamiseks puutuda tarvis :D
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/19-sile-pagass.JPG

operatsioon 2: esimese parempoolse lähitulepirni vahetamine.
vahetamisele läks siis luubitagune pirn.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/10-ei-p6le.JPG
et selleni jõuda, tuli käsi pista läbi sellise rägastiku.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/09-ligip22s-esimesele-tulele.JPG
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/12-veel-yks-vaade-ligip22sule.JPG
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/14-ikka-ei-p6le.JPG
aga et üldse sellise rägastikuni jõuda, tuli kõigepealt veidi puhastustööd teha.
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/11-takistasid-teed-tuleni.JPG
võrdluseks ka ligipääs vasakpoolsele tulele. ei kujuta ette, kuidas seal peaks pirne vahetama kuna midagi lahtikruvitavat seal küll ei paistnud olevat...
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/13-tuli-mida-eipidand-vahetama.JPG
tegelikult toimus muidugi tuledevahetus nii ees kui taga üheaegselt ning samaaegselt toodi ka statist uued pirnid. kuidagi (siiamaani ei saa aru kuidas) õnnestus divi'l pirn õigesse kohta sisse kruvida ning isegi nii, et töötama hakkas :)
http://pildid.audiclub.ee/noir/tulevahetus/15-p6leb.JPG
kahjuks pole pildimateriali sellest, kuidas tulede põlemise/mittepõlemise katsetamisel kogemata korraks automootor käima sai pandud (kõik mootorile jäänud lahtised jubinad hüppasid vallatult ringi) ja kuidas div'il õnnestus mootorisse (tõneäoliselt kuhugi karterikatsele) ära kaotada tulede tagumine kaitse ja kuidas ta selle rattakoopast läbi ime kätte sai :)

kogu protseduur võttis aega ca 3 tundi.
eitea kuidas osalised ise rahul on aga mina sain autol jälle tuled põlema ja rahu majja (autosse).
tänks igastahes, div ja indro :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 28.08.04 14:12 Tsiteeri


Paljud auto tootjad loovad juba aastaid autosid sünnitus jamadega????
Lihtsal põhjusel: et sa ei läheks ise üritama vaid tooksid kõik raha nende teenindusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.04 14:23 Tsiteeri


Tore lammutamine on olnud :P
Küsimus: Milline on tagumine täistuli? kirjutad pidevalt tagumisest lähitulest, et milline siis täistuli on :D
Ja minuarust ei ole kahe hõõgniidiga pirnis miskit erilist, täiesti tavaline pirn ju mida just taga kasutatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.08.04 14:23 Tsiteeri


Sinna poole see dendents liigub paraku.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
liivi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 30.11.02
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: C8 3.0d/h

postitati 29.08.04 20:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Tore lammutamine on olnud :P

muidugi on tore vaadata kuidas kaks täissuuruses meest kordamööda ja peaaegu korraga auto pagassist väga vägivaldsete vahenditega polstrit välja kisuvad :D
Tsitaat:
Küsimus: Milline on tagumine täistuli? kirjutad pidevalt tagumisest lähitulest, et milline siis täistuli on :D

noh.. ma siin lähtusin omast loogikast. tagumiseks lähituleks nimetasin pirni, mis põles siis, kui tavalised tuled peale keeran. noh, need millega päevad/ööd läbi ringi sõidan :D aga taga on täistuli ka? votsiis :P mis seal taga veel pakkuda oli.. suunatuli, pidurituli, udutulepesa (kus teatavasti paremal pool pirni ei käi) ja veel midagi....?
Tsitaat:
Ja minuarust ei ole kahe hõõgniidiga pirnis miskit erilist, täiesti tavaline pirn ju mida just taga kasutatakse.

selle lõigu kirjutamisel lähtusin lammutajate näol olnud jahmatusest kui nad pirnid tule seest kätte said ja üks veidi teistsugune oli. mina pean ausalt tunnistama, et nägin tookord elus üldse esmakordselt auto tulepirne nii lähedalt ja seega pole just pädevaim inimene kommenteerima :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.08.04 20:43 Tsiteeri


Njah,ma pole ikka kaua aega nii korralikult naerda saanud.Noir oskab muidugi ka oma jutuga asja ilmselt veel koomilisemaks muuta.
Ausalt,ma nüüd oma kõhulihaseid ravima.:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 29.08.04 21:24 Tsiteeri


Valgustuse kontroll + pirnide vahetus 0,2 tundi, seega mõni muu tegevus on kasu toovam:D:D:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 30.08.04 08:13 Tsiteeri


väga hea teema :D:D:D... aga ma ei saa aru, miks kõik uued autod pirne "söövad" ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 30.08.04 09:53 Tsiteeri


Vaadates seda lammutust olen ma ikka õnnesärgis sündinud.
Nimelt vajas ülemuse A4-ja tagatuli remonti(seal oli välimisel klaasil auk sees ja laternas ujus vesi. Õnneks sain selle tule esimesel katsel kohe ilma eriliste lammutusteta kätte ja algas tule kuivatus, et kondents kätte saada. Sellele järgnes augu läbipaistva silikooniga täitmine ja tagasikruvimine. Kogu operatsioon võtttis mul siis koos kuivatusega aega pool päeva.
Seega lucky me :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]