Teema ülevaade |
Andy
|
postitati 02.09.04 18:38 |
vähemalt minu b4-l on ventika jaoks ainult üks kaitse ja kiiruse reguleerimine toimub reostaadi abil. Ju sul siis sellest reostaadist üks sektsioon
läbi on.
|
äss
|
postitati 30.08.04 10:04 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja eesel
neljas aste mingi teise kaitsme taga), sai need ülevaadatud ja üks kaitse isegi ära vahetatud aga probleem jäi kestma |
Kusjuures B4 l on ka kaitsmeblokis eraldi astmete jaoks eraldi kaitsmed ... kasutegur on suhteliselt null, kuna sees pole ühtegi ja kõik astmed
töötavad - ei tea mis süsteem nendega on.
|
eesel
|
postitati 30.08.04 09:35 |
Vahe peal siis asi natuke settinud:
:? põranda märgamise suhtes soovitati spetsialistide poolt küljekatpide kallale minna sest need on eelmiste omanike käes liiga eriliseks voolitud;
:? õhupuhumise viga arvati olevat kaitsmetes(et neljas aste mingi teise kaitsme taga), sai need ülevaadatud ja üks kaitse isegi ära vahetatud aga
probleem jäi kestma Peab vist ikka esipaneeli kallale minema.
|
Eints
|
postitati 22.08.04 10:43 |
kui ise teed pead endale varuga aega võtma kuna kogu armatuur tuleb maha kiskuda..see kas hakkab hiljem nagisema või mitte oleneb peaasjalikult
sellest kui korralikult sa asja kokku paned...ise sama töö paarkorda ettevõtnud ja ei nagisenud sääl pärast midagi...paarist kriuksust sain hoopis
lahti...see et ta mõnes astmes ei puhu õhtu on kõigi eelduste kohasel reostaatploki viga mis asub kõrvalistuja pool akna all nurgas ventilaatori
juures. ja salongikütte radikas ise asub täpselt auto keskkonsooli taga.
|
eesel
|
postitati 19.08.04 10:57 |
Auto on ilma kliimata ja vedeliku kadu on vähem kui 1l poole aasta jooksul. ja märjaks läheb ainult juhi jalge alune. kas soojendusradikas on juhi või
kõrvalistuja ees(kui kõrvalistuja, miks siis juhi jalgealune märg on)?
Ja kas keegi on seda kuskil tegemas käinud, kui palju see tegemine maksis?
kui ise teha, siis kas ta pärast nagisema- kolisema jääb?
|
rass
|
postitati 19.08.04 09:32 |
kliimaga või tavaline?
igatahes...
soojendusradikas lekib (vesi põrandal ja udu akendel)
kui ilma kliimata siis õhusuunamise trossi kinnitus naga ära murdunud (tüüpviga)
vent ei tööta (mootor v reostaat perses)
|
80quattro
|
postitati 19.08.04 09:31 |
Vaja ilmselt siis vahetada Salongiradiaator ja ventilaatori eeltakisti
Töö suurusest(radiaator) saad aimu, kui kasutad otsingut
|
eesel
|
postitati 19.08.04 09:24 |
Mure on selline(audi coupe 91a 2,3 A):
Kui auto ostsin oli probleem selline et õhku ei saanud suunata otse näkku(klaasile ja põrandale sai). Nyyd tuli juurde selline viga, et ei tööta enam
puhumise esimene kuni kolmas aste (neljandal puhub) ja kui vihmaga foori taga seista siis läheb klaas õhuavade kohalt uduseks(lausa märjaks). Kas
keegi oskab kirjeldada kuidas seda õhu juhtimise plokki armatuurist kätte saab ja kuidas nende õhusuunamis trossidega käituda et nad tööle
hakkaksid/jääksid?
Kas on olemas mõni hea remondi koht kus ei peaks ennast selle töö eest vaeseks maksma(tuttavate kogemused ütlevad et töötunde kulutati nenede autole
meeletult)?
Ja veel, kas on võimalik et jahutusvedelik jõuab juhi jalgade juurde(põrand on seal stabiilselt märg aga vee moodi ei paista asi olema)?
|