Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleemid salongiõhuga? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2092)
eesel
huviline



Registreerunud 03.01.04
Asukoht: Põhjas
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,3A

postitati 19.08.04 09:24 Tsiteeri
Probleemid salongiõhuga?



Mure on selline(audi coupe 91a 2,3 A):

Kui auto ostsin oli probleem selline et õhku ei saanud suunata otse näkku(klaasile ja põrandale sai). Nyyd tuli juurde selline viga, et ei tööta enam puhumise esimene kuni kolmas aste (neljandal puhub) ja kui vihmaga foori taga seista siis läheb klaas õhuavade kohalt uduseks(lausa märjaks). Kas keegi oskab kirjeldada kuidas seda õhu juhtimise plokki armatuurist kätte saab ja kuidas nende õhusuunamis trossidega käituda et nad tööle hakkaksid/jääksid?
Kas on olemas mõni hea remondi koht kus ei peaks ennast selle töö eest vaeseks maksma(tuttavate kogemused ütlevad et töötunde kulutati nenede autole meeletult)?

Ja veel, kas on võimalik et jahutusvedelik jõuab juhi jalgade juurde(põrand on seal stabiilselt märg aga vee moodi ei paista asi olema)?


..., aga ära mölise!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 19.08.04 09:31 Tsiteeri


Vaja ilmselt siis vahetada Salongiradiaator ja ventilaatori eeltakisti:(
Töö suurusest(radiaator) saad aimu, kui kasutad otsingut


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 19.08.04 09:32 Tsiteeri


kliimaga või tavaline?

igatahes...

soojendusradikas lekib (vesi põrandal ja udu akendel)
kui ilma kliimata siis õhusuunamise trossi kinnitus naga ära murdunud (tüüpviga)
vent ei tööta (mootor v reostaat perses)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
eesel
huviline



Registreerunud 03.01.04
Asukoht: Põhjas
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,3A

postitati 19.08.04 10:57 Tsiteeri


Auto on ilma kliimata ja vedeliku kadu on vähem kui 1l poole aasta jooksul. ja märjaks läheb ainult juhi jalge alune. kas soojendusradikas on juhi või kõrvalistuja ees(kui kõrvalistuja, miks siis juhi jalgealune märg on)?

Ja kas keegi on seda kuskil tegemas käinud, kui palju see tegemine maksis?
kui ise teha, siis kas ta pärast nagisema- kolisema jääb?


..., aga ära mölise!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.08.04 10:43 Tsiteeri


kui ise teed pead endale varuga aega võtma kuna kogu armatuur tuleb maha kiskuda..see kas hakkab hiljem nagisema või mitte oleneb peaasjalikult sellest kui korralikult sa asja kokku paned...ise sama töö paarkorda ettevõtnud ja ei nagisenud sääl pärast midagi...paarist kriuksust sain hoopis lahti...see et ta mõnes astmes ei puhu õhtu on kõigi eelduste kohasel reostaatploki viga mis asub kõrvalistuja pool akna all nurgas ventilaatori juures. ja salongikütte radikas ise asub täpselt auto keskkonsooli taga.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eesel
huviline



Registreerunud 03.01.04
Asukoht: Põhjas
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe 2,3A

postitati 30.08.04 09:35 Tsiteeri


Vahe peal siis asi natuke settinud:
:? põranda märgamise suhtes soovitati spetsialistide poolt küljekatpide kallale minna sest need on eelmiste omanike käes liiga eriliseks voolitud;
:? õhupuhumise viga arvati olevat kaitsmetes(et neljas aste mingi teise kaitsme taga), sai need ülevaadatud ja üks kaitse isegi ära vahetatud aga probleem jäi kestma :( Peab vist ikka esipaneeli kallale minema.


..., aga ära mölise!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 30.08.04 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja eesel
neljas aste mingi teise kaitsme taga), sai need ülevaadatud ja üks kaitse isegi ära vahetatud aga probleem jäi kestma :(


Kusjuures B4 l on ka kaitsmeblokis eraldi astmete jaoks eraldi kaitsmed ... kasutegur on suhteliselt null, kuna sees pole ühtegi ja kõik astmed töötavad :) - ei tea mis süsteem nendega on.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andy
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: B4, B5

postitati 02.09.04 18:38 Tsiteeri


vähemalt minu b4-l on ventika jaoks ainult üks kaitse ja kiiruse reguleerimine toimub reostaadi abil. Ju sul siis sellest reostaadist üks sektsioon läbi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]