Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ferdinand

 postitati 27.08.04 12:52
Tsitaat:
Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes juba uue sisuga:):):):)


No näete nüüd! Mootor ja kast ka vaja ära vahetada.:D Siis ei ole tõesti mõtet jännata.
Teder

 postitati 27.08.04 11:36
mul on uus sisu sees 84 aasta risul:):):)
Ma ütlen tõesti kah kergem on osta auto sellisena. Elektrisüsteem tuleb teine panna, Armatuuri kinnitustest klapib aint üks, uksed klapivad ilusti, käsipiduri hoovastik ei lähe kohe mitte. See tuleb ringi teha. Keskkonsool läheb ilusti. Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes juba uue sisuga:):):):)
MaQQu

 postitati 27.08.04 10:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja 530
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu


jõudsin ise samale järeldusele :)
530

 postitati 27.08.04 06:50
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu
MaQQu

 postitati 26.08.04 20:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?

No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab kommenteerib?!

Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l


targemad räägivad jah, et peaks saama ka anduri toppida sinna kasti
aga kapottide erinevuse all mõeldakse ilmselt amortide kinnituskohti, sel juhul on audil tõesti 100-le 2 erinevat varianti, 4 ja 5 silindrilise omad on erinevad.
sileem11

 postitati 26.08.04 20:11
Igasugu vidinad mis kapoti külge käivad on erinevad: aknapesu düüsid erinevad (augud teised), kapotialune kate (kinnituse augud teised), amordi kohad on erinevad (järelikult ka amordid) - kuigi natukene lisatööd puurimist/kruvimist ja amordid ja katte saab paika.
ferdinand

 postitati 26.08.04 20:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?

No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab kommenteerib?!

Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l
audi5000

 postitati 26.08.04 19:10
mis vahe neil kapottidel onn?
sileem11

 postitati 26.08.04 18:58
lihsalt teemaväliseks kommentaariks et isegi -87 ja 88- on A100l erinnevad kapotid ka - minu üllatuseks....
MaQQu

 postitati 26.08.04 18:54
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?
rass

 postitati 13.08.04 10:22
mul praegu sigaril armatuur maas (nagu sa ise tead) ja tegu ka kliimaga versiooniga.

kui viitsid lammutada ja ma vahepeal tagasi ei jõua panna, siis võib ju proovida, kudas passib :) juhul kui midagi persse ei keera :D

ainuke asi et see asub mul suvilas, kiisal, 20km rapla poole tallinnast siis. anna teada kui huvi on
Eints

 postitati 13.08.04 07:11
lisaks armatuurile ja salongikütte torudele pead ära vahetama ka kõik armatuuri tagused juhtmed/pistikud ning soovotavalt ka parema lõpptulemuse huvides uksepostrid....samas pead arvestama et libelingi ukseraam on veits teine. kõige parem kui saad armatuuri ise mõne masinapealt kõige vajalikuga maha keerata..siis on lihtsam kokku panna.
alambe

 postitati 13.08.04 06:55
nagu sinuga võrdlesime, siis kasti ja "kardaanitunnel" oli meil täiesti erinev, nii et selle keskkonsooliga võib jama tõesti tulla, sul on kliima selles suhtes ei tea kui erinevad need soendusmootorite osad on, eks pead vahetama hakkama, siis saad teada kui raske se töö on.
morpheus

 postitati 12.08.04 21:59
Uurisin mõnest kohast isegi (ei ole suurem asi remondimees) ja öeldi hinnaks ca 10 000.
Demis

 postitati 12.08.04 21:47
Uurisin seda teemat omalajal. Sobivus pidi olema super. Ainuke ajuderagistamine pidavat olema soojendus konsooliga.
MaQQu

 postitati 12.08.04 21:32
ehk kas keegi on läbi viinud "conversionit" karelink-> libelink, seda just sisu osas, ehk kas ja kuidas sobib libelingi armatuur karelinki? Tean, et põhimõtteliselt sobib, aga kas ühilduvus on pea 100%, st et vana maha ja uus sisse ? Oskab keegi ehk valgustada?

// selge see, et see eeldab ka uksepolstrite ja etc vahetust.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]