Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: type 44a->44b armatuur (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2127)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.04 21:32 Tsiteeri
type 44a->44b armatuur



ehk kas keegi on läbi viinud "conversionit" karelink-> libelink, seda just sisu osas, ehk kas ja kuidas sobib libelingi armatuur karelinki? Tean, et põhimõtteliselt sobib, aga kas ühilduvus on pea 100%, st et vana maha ja uus sisse ? Oskab keegi ehk valgustada?

// selge see, et see eeldab ka uksepolstrite ja etc vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 12.08.04 21:47 Tsiteeri


Uurisin seda teemat omalajal. Sobivus pidi olema super. Ainuke ajuderagistamine pidavat olema soojendus konsooliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
morpheus
huviline



Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.04 21:59 Tsiteeri


Uurisin mõnest kohast isegi (ei ole suurem asi remondimees) ja öeldi hinnaks ca 10 000.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.08.04 06:55 Tsiteeri


nagu sinuga võrdlesime, siis kasti ja "kardaanitunnel" oli meil täiesti erinev, nii et selle keskkonsooliga võib jama tõesti tulla, sul on kliima selles suhtes ei tea kui erinevad need soendusmootorite osad on, eks pead vahetama hakkama, siis saad teada kui raske se töö on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.08.04 07:11 Tsiteeri


lisaks armatuurile ja salongikütte torudele pead ära vahetama ka kõik armatuuri tagused juhtmed/pistikud ning soovotavalt ka parema lõpptulemuse huvides uksepostrid....samas pead arvestama et libelingi ukseraam on veits teine. kõige parem kui saad armatuuri ise mõne masinapealt kõige vajalikuga maha keerata..siis on lihtsam kokku panna.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 13.08.04 10:22 Tsiteeri


mul praegu sigaril armatuur maas (nagu sa ise tead) ja tegu ka kliimaga versiooniga.

kui viitsid lammutada ja ma vahepeal tagasi ei jõua panna, siis võib ju proovida, kudas passib :) juhul kui midagi persse ei keera :D

ainuke asi et see asub mul suvilas, kiisal, 20km rapla poole tallinnast siis. anna teada kui huvi on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.04 18:54 Tsiteeri


nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 26.08.04 18:58 Tsiteeri


lihsalt teemaväliseks kommentaariks et isegi -87 ja 88- on A100l erinnevad kapotid ka - minu üllatuseks....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi5000
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal

Auto: ammustel aegadel oli

postitati 26.08.04 19:10 Tsiteeri


mis vahe neil kapottidel onn?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.08.04 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?

No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab kommenteerib?!

Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 26.08.04 20:11 Tsiteeri


Igasugu vidinad mis kapoti külge käivad on erinevad: aknapesu düüsid erinevad (augud teised), kapotialune kate (kinnituse augud teised), amordi kohad on erinevad (järelikult ka amordid) - kuigi natukene lisatööd puurimist/kruvimist ja amordid ja katte saab paika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.04 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?

No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab kommenteerib?!

Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l


targemad räägivad jah, et peaks saama ka anduri toppida sinna kasti
aga kapottide erinevuse all mõeldakse ilmselt amortide kinnituskohti, sel juhul on audil tõesti 100-le 2 erinevat varianti, 4 ja 5 silindrilise omad on erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
530
huviline



Registreerunud 11.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant 92

postitati 27.08.04 06:50 Tsiteeri


ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.04 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja 530
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu


jõudsin ise samale järeldusele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 27.08.04 11:36 Tsiteeri


mul on uus sisu sees 84 aasta risul:):):)
Ma ütlen tõesti kah kergem on osta auto sellisena. Elektrisüsteem tuleb teine panna, Armatuuri kinnitustest klapib aint üks, uksed klapivad ilusti, käsipiduri hoovastik ei lähe kohe mitte. See tuleb ringi teha. Keskkonsool läheb ilusti. Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes juba uue sisuga:):):):)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.08.04 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes juba uue sisuga:):):):)


No näete nüüd! Mootor ja kast ka vaja ära vahetada.:D Siis ei ole tõesti mõtet jännata.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.0% - SQL: 47.0%]