Teema ülevaade |
ferdinand
|
postitati 27.08.04 12:52 |
Tsitaat: |
Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi
teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes juba uue sisuga |
No näete nüüd! Mootor ja kast ka vaja ära vahetada. Siis ei ole tõesti
mõtet jännata.
|
Teder
|
postitati 27.08.04 11:36 |
mul on uus sisu sees 84 aasta risul
Ma ütlen tõesti kah kergem on osta auto sellisena. Elektrisüsteem tuleb teine panna, Armatuuri kinnitustest klapib aint üks, uksed klapivad ilusti,
käsipiduri hoovastik ei lähe kohe mitte. See tuleb ringi teha. Keskkonsool läheb ilusti. Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et
raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes
juba uue sisuga
|
MaQQu
|
postitati 27.08.04 10:07 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja 530
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui
tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu |
jõudsin ise samale järeldusele
|
530
|
postitati 27.08.04 06:50 |
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui
tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu
|
MaQQu
|
postitati 26.08.04 20:12 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat: | Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd
küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ? |
No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab
kommenteerib?!
Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l |
targemad räägivad jah, et peaks saama ka anduri toppida sinna kasti
aga kapottide erinevuse all mõeldakse ilmselt amortide kinnituskohti, sel juhul on audil tõesti 100-le 2 erinevat varianti, 4 ja 5 silindrilise omad
on erinevad.
|
sileem11
|
postitati 26.08.04 20:11 |
Igasugu vidinad mis kapoti külge käivad on erinevad: aknapesu düüsid erinevad (augud teised), kapotialune kate (kinnituse augud teised), amordi kohad
on erinevad (järelikult ka amordid) - kuigi natukene lisatööd puurimist/kruvimist ja amordid ja katte saab paika.
|
ferdinand
|
postitati 26.08.04 20:05 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd
küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ? |
No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab
kommenteerib?!
Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l
|
audi5000
|
postitati 26.08.04 19:10 |
mis vahe neil kapottidel onn?
|
sileem11
|
postitati 26.08.04 18:58 |
lihsalt teemaväliseks kommentaariks et isegi -87 ja 88- on A100l erinnevad kapotid ka - minu üllatuseks....
|
MaQQu
|
postitati 26.08.04 18:54 |
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd
küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?
|
rass
|
postitati 13.08.04 10:22 |
mul praegu sigaril armatuur maas (nagu sa ise tead) ja tegu ka kliimaga versiooniga.
kui viitsid lammutada ja ma vahepeal tagasi ei jõua panna, siis võib ju proovida, kudas passib juhul kui midagi persse ei keera
ainuke asi et see asub mul suvilas, kiisal, 20km rapla poole tallinnast siis. anna teada kui huvi on
|
Eints
|
postitati 13.08.04 07:11 |
lisaks armatuurile ja salongikütte torudele pead ära vahetama ka kõik armatuuri tagused juhtmed/pistikud ning soovotavalt ka parema lõpptulemuse
huvides uksepostrid....samas pead arvestama et libelingi ukseraam on veits teine. kõige parem kui saad armatuuri ise mõne masinapealt kõige vajalikuga
maha keerata..siis on lihtsam kokku panna.
|
alambe
|
postitati 13.08.04 06:55 |
nagu sinuga võrdlesime, siis kasti ja "kardaanitunnel" oli meil täiesti erinev, nii et selle keskkonsooliga võib jama tõesti tulla, sul on
kliima selles suhtes ei tea kui erinevad need soendusmootorite osad on, eks pead vahetama hakkama, siis saad teada kui raske se töö on.
|
morpheus
|
postitati 12.08.04 21:59 |
Uurisin mõnest kohast isegi (ei ole suurem asi remondimees) ja öeldi hinnaks ca 10 000.
|
Demis
|
postitati 12.08.04 21:47 |
Uurisin seda teemat omalajal. Sobivus pidi olema super. Ainuke ajuderagistamine pidavat olema soojendus konsooliga.
|
MaQQu
|
postitati 12.08.04 21:32 |
ehk kas keegi on läbi viinud "conversionit" karelink-> libelink, seda just sisu osas, ehk kas ja kuidas sobib libelingi armatuur
karelinki? Tean, et põhimõtteliselt sobib, aga kas ühilduvus on pea 100%, st et vana maha ja uus sisse ? Oskab keegi ehk valgustada?
// selge see, et see eeldab ka uksepolstrite ja etc vahetust.
|