Teema ülevaade |
jõuvanker
|
postitati 17.05.04 17:20 |
mõõda rõhtsal pinnal auto kliirents igast neljast punktist ja võrdle esimesi omavahel ja tagumisi.
Mine sillastendi. Ehk on lansekas ees kõver?
PS! Minu auto all olid vedrud ühepikkused seega ei olnud probleemi.
|
a90q20v
|
postitati 17.05.04 17:13 |
ja samuti teeb sellise nalja nässus amort.
Tutikad monroe gasmaticud. kuu sõittu ja siis oli ka auto kuidagi naljakalt lääbakas. aga nädal veel. siis oli autol perse püsti. (nagu miski mosse
tuuning) et kellel perse lõrgemale tõstetud oli tegijam.
Aga pärast amortiide vahetust oli jälle ok. Ja teine juhus oli see kui ühel esiamordil sain tiku kõveraks. kui tungiga tõstsid siis tuli jõnksu kauppa
amort pikemaks. aga see auto sai veel sama amordiga maha müüdud. tüüp kes katsus oli väga sillas. sest ta arvas, et tuningu amort, hea jäik oli kuna
amort ei tahtnud eriti liikuda....
|
karla
|
postitati 17.05.04 16:26 |
kas auto ei ole läbi teinud mõnda raskemat avariid?
ise olen sellise asjaga kokku puutunud,pärast kerevenitust oli kiivas
|
ranz
|
postitati 17.05.04 15:18 |
Vedrud tundusid ühe pikkused? sellest loen välja et vahetatud vedrud said romulast? Sealt neid võttes võid sattuda samasuguste otsa nagu sul all seal
ongi. Tööd küll on palju kuid proovi vedrud omavahel ära vahetada ja peaks kohe selge olema kas on vedrus üldse viga või mitte. Edasi tuleb juba seda
sillaosa seal uurima hakta, sest selline ta olla ei tohiks küll mitte.
|
ferdinand
|
postitati 17.05.04 08:07 |
Küsimus siis selles, et auto oli viltu enne ja on ka pärast esivedrude vahetust. Vedrud tundusid olevat ühepikkused ja ka kõik muud külge pandud
detailid tundusid olevat sirged ja korras. Masin on aga umbes paar senti viltu. Ei oska enam midagi kahtlustada. Tagaotsast tõstmine esiotsa kõrgust
praktiliselt ei muuda seega tagavedrudes asi vist ei saa olla. On keegi sarnase müsteeriumiga kokku puutunud?
Tänud.
|