Teema ülevaade |
mulds
|
postitati 05.04.04 14:30 |
nii, kenasti vahetatud. Klemmplaat oli tegelikult korras(vedru tõmbas täitsa korralikult tagasi). Eeldasin, et viga on seal kuna võtit andis nõksu
tagasi keerata(peale starteri andmist). Tegu oli siiski süüteluku hoova ja klemmplaadi soone vahelises lõtkus ja suht jäigalt liikuvas süütelukus.
Aga ikkagi tuleb veel korra starter maha võtta ja pendiks korralikult liikuma panna.
Tänud nõuannete eest.
|
QUATTRO
|
postitati 04.04.04 21:35 |
See vedru ei tule sulle pikki näppe.Selle ülesanne on hoida roolivarrast,et see alt oma pesast välja ei libise.Parim on see kui suudad armatuuri alt
selle varda ära fikseerida varbaga või mingi puutükiga ja siis kangutadki selle seibi sealt kahe kruvika abil maha.Pärast paigalduseks miski pikem
padrun või torujupp.Ka lehtvõti ajab asja ära ideaalselt.Jõudu tööle.
|
mulds
|
postitati 04.04.04 19:28 |
ja maha võtta(lukustusseib) ta lihtsalt toore jõu ja kruvikeerajatega või peab miski kammits olema?
See vedru seal kah päris tugev, pärast hea võimalus piki näppe hea obadus saada?
|
Eints
|
postitati 04.04.04 17:41 |
selle seibi ja vedru pead soolisamba pealt ära võtma...tagasi saab suht lihtsalt
|
mulds
|
postitati 04.04.04 17:37 |
Vajaks tarkust süüteluku klemmplaadi vahetamisel. Kiskusin rooli, kangid, katted eest maha. Süüteluku korpuse lasin kinnituspoldist lahti aga maha
mitte ei taha tulla. Suure jõuga ei tahaks kohe kallale minna(korpus liigub pikki sammast ca 5mm) . On seal mingi nipp või lausa spets abinõu?
Kahtlustan ühte lukustuseibi roolisambal a seda küll kodus põlveotsas sinna vedru peale tagasi ei saa.
Proovisin ka erinevaid võtme ja rooli asendeid.
Tegelt vahetust vajaks ainult klemmplaadi starteri vedru(ei keera võtit tagasi ja jätab vahest starteri taha).
|