Teema ülevaade |
commodore
|
postitati 01.07.18 18:41 |
Ei ole vaja stanget maha võtta. Keerad rattad välja ja lased juhipoolse logari lahti. Sealt saab ilusti pumba kätte. Minul ei pritsinud esiklaasile,
samas tagumisele pritsis ilusti. Tellisin Aeromotorsist kõige odavama pumba katsetamiseks(Maxgear 450026) ja toimib juba üle kahe aasta.
|
Rix
|
postitati 01.07.18 17:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
B7 saab mälu järgi ainult mootori põhjakatte eemaldamisega ligi, võib-olla oli vaja logari ka veidi lahti lasta, esistanget ja midagi muud kindlasti
maha ei võtnud.
C6 tundub piltide järgi sarnane. |
Võibolla tõesti, kui seda teha tõstuki/kanali pealt, aga sileda maa peal ilmselt väga auto alla ei mahu. Mul oli muidugi ka see häda, et ma ei
teadnud, kus leke on ja leke oli vaja esmalt üles leida, milleks oli vaja korraliku ligipääsu paagile ja voolikutele.
|
mkb
|
postitati 01.07.18 13:51 |
B7 saab mälu järgi ainult mootori põhjakatte eemaldamisega ligi, võib-olla oli vaja logari ka veidi lahti lasta, esistanget ja midagi muud kindlasti
maha ei võtnud.
C6 tundub piltide järgi sarnane.
|
Rix
|
postitati 01.07.18 12:58 |
Kuna üks mootor on, siis alusta lihtsaimast. Arvuti järgi ja proovi, kas aju kangi käsklusi näeb. Järgmiseks proovida arvutiga pump tööle panna. Ette
ja taha pritsib sama pump (töötab kahte pidi). Suure tõenäosusega on just pump läbi. Pumba vahetuseks (vähemalt turbo mootori ja tuledepesuriga
B7-mel) tuli eemaldada stange ja juhipoolne cooler.
|
Marekk6
|
postitati 01.07.18 12:48 |
Küsimus antud masina kohta, ühel ilusal hetkel lõpetas klaasipesur oma töö, (mõned kuud varem juhtus sama asi tagumise klaasipesuriga).
Kust alustada , kas saab olla kaitse läbi, kui jah kus paikneb?
Kui pesuri mootor läbi siis kuidas kätte saada?
Saab veel mõni viga olla?
|
|