Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
Paksemad aknaklaasid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: rs156[/i] Mis puutub paigaldusse siis kui lugeja suure tõenäosusega ei tea, kuidas keegi midagi teeb. Niikauaks ei tasu ka lahmima tulla, [/quote] Sry, kui lahmisin, ega ma ei teagi. Lihtsalt lampi oletasin su enda väidete põhjal. ([i]kuid minu teada isoleeritakse autot seestpoolt, mitte väljast ? Või tehakse koopaid väljast ka?[/i]) Sest muidugi tehakse väljast ka, vastavalt vajadusele, kerele, automudelile jne. Siin üks hoolsate kollaste väikeste käte VW "vaiksustamise" töö: [url=https://www.youtube.com/watch?v=oaLWryK_Xbk&t=55s]VIDEO[/url] Armatuuri nad maha ei viitsi võtta, selle asemel teevad pisut väljastpoolt, teiselt poolt torpeedot, niipalju, kui ligi pääsevad. Ja ega ma ise ei oskagi, lihtsalt need kuni max 10 autot, milled olen vaikseks teinud, on lihtsalt koba peale õnnestunud...:D Viimane, Golf 1 tingimus oli, et oleks vaikne nagu 30a noorem A4. Saab küll. [url=https://www.upload.ee/image/8583994/IMGP1324.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/8583994/IMGP1324.jpg[/img][/url] Kuna autoomanik soovis autole ka musti uunikuminumbreid, siis tuli hakkama saada lukiaegsete materjalidega. (tänapäevaseid on märksa lihtsam paigaldada) Pigi on all (60% plekist) ja peal 1 - 4 kihti vilti, sõltuvalt asukohast. Lagi, uksed, koopad, tagatiivad seest, pagass, põrand, torpeedo, kõik ühesõnaga. Originaalis on tal täpselt sama vilt, ainult vähem. Pigi on mõned üksikud lapid. Samuti kaasaegsetel, isegi keskklassi autodel on tehasest seda isolatsiooni ikka ülivähe. Autoajakirjanik Tõnu Tramm teeb näiteks Octaviaga proovisõidu ja [url=http://www.whatcar.ee/proovisoit/4257/skoda-rapid-asjalik-kontseptsioon-soodne-hind]jääb müraga väga rahule.[/url] Kuidas sel näiteks müraga TEGELIKULT lood on, on näha näiteks [url=http://autokaitse.ee/docs/skoda_octavia_noise_insulation_2011.pdf]SIIT[/url] Ehk siis palja pleki peal polegi peaaegu midagi, kõik tuleb ise teha. C7 on vast parem, aga mitte samuti ideaalne. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Kere & sisustus
»
Paksemad aknaklaasid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]