Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
niar

 postitati 26.02.18 05:50
Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
Mul ka vist nüüd jama sees külje aknaga. Vbl külm mõjutanud, vaevalt, et seest miskit jäätunud on. Aken jääs, üritand lahti teha, vast kinni külmunud klaas ei lase akent alla ja sees miskit järgi andnud. Mootori tööd on kuulda aga midagi nagu ragiseb ka.
Kui raske see polstri ära võtmine on, et uurida mis täpselt viga? Ei loe välja siit, et kui palju siis see parandamine täpselt maksma läinud on?


Võib olla, et sul tross lihtsalt sõlme juba läinud või rulliku soontest mööda jooksnud. Polstri eemaldamine iseenesest väga keeruline pole, aga selle rulliku nägemiseks on sul vaja kogu kupatus lahti võtta (kaasa arvatud akna raam) ja see on juba tükkmaad tööd. Eriti, kui varem pole teinud. Kui oled asjalik, aega, tahtmist on ning soe tuba olemas, siis saaksid ise ka sellega kindlasti hakkama. Praeguste ilmadega välitingimustes ilmselt annaksid üpriski kiiresti alla.

Igatahes, kui tross ongi lappesse läinud ja halvemal juhul trossil nurga sisse murdnud, siis toda enam naljalt funktsioneerivaks ei saa. Jääbki maha jooksma/sõlme minema.

Ise olen nii umbes kokku 5 korda mõlemal kerel seda süsteemi lahti kakkunud. Endal selle ettevõtmine väga probleemne polnud, aga kui rahast kahju pole ja soovid enda närve säästa, siis ma soovitaks lasta mõnel õlinäpul selle ära teha.
jaiks

 postitati 26.02.18 00:14
Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
Mul ka vist nüüd jama sees külje aknaga. Vbl külm mõjutanud, vaevalt, et seest miskit jäätunud on. Aken jääs, üritand lahti teha, vast kinni külmunud klaas ei lase akent alla ja sees miskit järgi andnud. Mootori tööd on kuulda aga midagi nagu ragiseb ka.
Kui raske see polstri ära võtmine on, et uurida mis täpselt viga? Ei loe välja siit, et kui palju siis see parandamine täpselt maksma läinud on?


Ilmselt tross katkenud.

https://www.youtube.com/watch?v=Xra6Fqd5ffs

B6 ja B7 täpselt sama protseduur. B varuosad ei kesta, A varuosad on umbes 70 eurost alates. Minul hetkel mõlmad kasutatud A osad 25 euro eest tk. Teema tegin, siis sai vahetatud ja hetkel toimivad. Väldin päris külmaga kasutamist.
puruvana

 postitati 25.02.18 23:49
Mul ka vist nüüd jama sees külje aknaga. Vbl külm mõjutanud, vaevalt, et seest miskit jäätunud on. Aken jääs, üritand lahti teha, vast kinni külmunud klaas ei lase akent alla ja sees miskit järgi andnud. Mootori tööd on kuulda aga midagi nagu ragiseb ka.
Kui raske see polstri ära võtmine on, et uurida mis täpselt viga? Ei loe välja siit, et kui palju siis see parandamine täpselt maksma läinud on?
mkb

 postitati 07.11.17 21:30
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Ma olen raha kulutanud rohkem, kui originaalosa oleks maksma läinud ja nüüd enam ei raatsigi 120 eurot veel raisata :D
Alguses kartsin et viga on minu paigaldamises aga tundub et ma lihtsalt pole nii raikas et osta odavat asja.

Siis tuleb ka edaspidi neid mitu korda aastas vahetada. Töövõtted iseenesest on ju selged.
jaiks

 postitati 07.11.17 20:45
Ma olen raha kulutanud rohkem, kui originaalosa oleks maksma läinud ja nüüd enam ei raatsigi 120 eurot veel raisata :D
Alguses kartsin et viga on minu paigaldamises aga tundub et ma lihtsalt pole nii raikas et osta odavat asja.
80quattro

 postitati 07.11.17 19:22
Siin siis järjekordne näide miks peaks soovitama originaalosi. Kokkuvõttes tuleb odavam teha töö üks kord originaalosaga, kui vahetada odavat osa 3x aastas. Originaalosa on sama kvaliteediga, mis algselt auto tootmisel. Mõnel juhul ka parem kui algupärane, seda siis juhul kui antud osaga ilmnes auto garantiiajal probleeme ja seda originaalosa täiustati auto tootmise käigus. Ehk kui algupärane klaasitõstuk kestis 10 aastat, siis ka originaalosa kestab vastavalt.
jaiks

 postitati 07.11.17 14:54
Forssis olid umbes samad hinnad aga lõppu lisas, et päris A varuosa kvaliteediga maksab 120 eurot.
anduke88

 postitati 07.11.17 14:52
Vaatasin korra, akna tõstuki süsteemi ilma mootorita saab B6le kätte mingi 30 raha eest. Normaalsemad 50 raha juures. Valeo omad 65-68 vahel.
Mootorid peaksid ikka töötama, trossisüsteem see ju mis katki läheb?

See on jah huvitav, kuidas mõni suudab autot kasutada nii, et üldse aknaid üles/alla ei kruvi, teine jällegi paar korda aastas, kolmas laseb pea 10x päevas.
Millalgi ise ka eriti ei kasutanud. Vahepeal sai jälle massiliselt.
Kui vaadata, kus kasutan el. aknaid:
-Tõkkepuu parklas, tõkkepuu tööl nupuga/lased oma kaardi läbi, tökkepuu koduparklas (ühes kohas nö vajutusega nagu see välisustel magnetnööp, teises käis väljasõit automaatselt, kolmandas kohas sisse/välja läbi telefonikõne). Kõige kehvem oli nö 2x kodus ja 2x tööl ehk kokku 4x juhiakent alla laskma päeva jooksul.
- tõkkepuu/pilet kaubanduskeskuse parklas
- hommikul mingite ilmade/temperatuuride aknad udused või lihtsalt paksult vesised et välja ei näe - lased aknad jälle alla.
- kundepoolset siis kedagi peale võtad või peatud vms.
- kuskil tee / tolli / check - in putka juures dokumentide andmiseks / raha maksmiseks
- suvel kui aknad / uksed vahepeal lahti olnud seistes, lased hiljem igast lendavaid loomakesi sõidu pealt õue tagasi
- lapsed kasutavad tagumisi aknaid, samuti loomade jaoks
- tagumisi kasutan vahel ilma luugita tumedatel autodel suvel irvakile laskmiseks, et täielik saun ei oleks
- tagumised või kõik 4tk lasen kuumal suvel alla, kui ala auto päev otsa päikese all seisnud ja vaja kohe sõitma hakata. Ei viitsi higistada mõni minut, ennem kui kliima toa normaalseks teeb.
- mõlemad esiaknad alla suure või raske haagisega tagurdades väga kitsastes kohtades, nt 90 kraadiseid pöördeid tehes.

Kindlasti on midagi veel, mille jaoks aknaid alla/üles lasen.
jaiks

 postitati 07.11.17 13:30
Ma jah elan linnas, ja siis on igast mäki burgeri luugid, kaubanduskeskuste tõkkepuud, suvel ajan kärbseid sõidu ajal autost tuulega välja jne. Seekord kõrvalistuja poolne läks katki sest lasin pimedas vihmaga akna alla, et midagigi tahavaatepeeglist tagurdades näeks. Tuli poole maa peale alla ja tuttava heliga oli mu õhtu jälle rikutud. :D

Käisin poes just uue A osa hinda küsimas ja suht kirves tundus. Kui muud ei saa, siis tuleb see summa letile poetada vist.

Samas kui kellelgi on pakkuda näiteks kogu kupatust aknaraamiga, võib kirjutada mulle.
Jann

 postitati 07.11.17 13:05
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Suures linnas sõidad ühe tõkkepuu tagant järgmise tõkkepuu taha.

Ja ma tean, et on olemas ka mobiiljuhtimine ja kauglugemine:P


No muidugi, selge see. Viljandis pole ju ühtegi tõkkepuud. Veel üks põhjus, miks Tallinnas üle tunni viibimine mõjub mulle psüühiliselt halvasti :D
rocket

 postitati 07.11.17 12:54
Suures linnas sõidad ühe tõkkepuu tagant järgmise tõkkepuu taha.

Ja ma tean, et on olemas ka mobiiljuhtimine ja kauglugemine:P
Jann

 postitati 07.11.17 12:29
Kui uut a osa ei raatsi osta, on ka romula a osa parem variant kui mingi Hiina toode. Mul on hoopis teine küsimus, mis kuradi pärast peab seda akent üldse kogu aeg alla laskma? Politsei iga päev ju ei peata.. Ise lasen akent alla vist korra aastas:P
rocket

 postitati 07.11.17 10:24
Endal sama saaga C5'ga läbitud, kus kalleim B-osa tundus olevat üldse sobimatu ja konstruktsiooni vigadega. Praak oleks veel väga leebelt öeldud.

Lohutuseks muidugi hea lugemine:cool:
ACE16V

 postitati 07.11.17 10:13
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Ma ilmselgelt pean ka ikka A osa tellima/ostma aga mis firma oma või mis hinnaga saite selle?


Forsist ostsin, alguses B-osa ja poola aastat hiljem A-osa. Kui B-osa järgi andis, googeldasin ja vastused olid, et plastosade sulamid ei ole B-osal sellised nagu vaja.
A-osa võis olla ca 2 kuni 3 korda kallim - ei mäleta enam.

Terv.
jaiks

 postitati 06.11.17 21:45
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Enda viimase viie aasta ja umbes 30 erineva tõstuki puhul mitte ühtegi sellist probleemi.
Kindel et klaas liigub peale paigaldust kergelt ja ilma kõrvalise helita.


Klaasid olen üritanud jah kergelt liikuma saada. Kõik siinid ja asjad puhastatud, määritud, asendid reguleeritud.
Ainult et üles ja alla lastes on näha et ühe trossi laseb liiga lõdvaks ja teise tõmbab pingule. See lõdvaks minev tross enamasti läheb poolil valesse soonde ja poob kinni ja keerab krussi lõpuks.
Juhipoolele sai nüüd suvel pandud ühe b6 aken koos klaasi ja raamiga. See on hetkel veel toimiv.
yanekk

 postitati 06.11.17 21:24
Enda viimase viie aasta ja umbes 30 erineva tõstuki puhul mitte ühtegi sellist probleemi.
Kindel et klaas liigub peale paigaldust kergelt ja ilma kõrvalise helita.
jaiks

 postitati 06.11.17 20:58
Ma ilmselgelt pean ka ikka A osa tellima/ostma aga mis firma oma või mis hinnaga saite selle?
ACE16V

 postitati 06.11.17 20:48
Minu B6-el kestis B-osa alla 6 kuu. A-osa juba 3-ndat aastat.
jaiks

 postitati 06.11.17 20:26
Olen vahetanud esiuste aknatõstukeid juba nii palju, et polstri tüübli augud hakkavad ära kuluma. Olen proovinud Forssist B varuosasid, olen netist tellinud mingisuguseid, olen neid remontinud, mitmest ühe kokku teinud ja igasugu lahendusi juurde üritanud pookida aga ikka mingi hetk keerab trossi sõlme või jooksutab pooli peal radadelt maha. On kellelgi kogemusid, kuidas kestma saaks need tõstukid? Mul paar korda aastas tuleb lahti võtta.
On A varuosa tegelikult kestvam ka või teen ma paigaldusel mingi vigu? Ei tundu nagu raketi teadus, et B osa ei kesta. Tross siiani katkenud pole ühelgi.
Mis firma oma on üldse A varuosa kvaliteediga kui ostma lähen nüüd jälle? On teistel ka nendega probleeme? Mingeid soovitusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.2% - SQL: 35.8%]