Teema ülevaade |
twistY
|
postitati 19.10.17 07:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Soovitus - ära kunagi alusta mingi kemikaaliga välispinnalt, proovi mingi tilgake kuhugi küljele või kuhu siis iganes, kus silma ei paista. Olen omal
nahal kogenud, kuidas 80 algusest pärit plasttulele tegi tänapäevane keemia katastroofilise pinnakahjustuse samas kui tänapäevane tuleplast oli
töötlemisel täiesti neutraalne. |
Samamoodi nooruspõlves ühe V8 paneeli atsetooniga p**** keeranud. Juba aurudest seal lähedal piisab.
|
kps
|
postitati 18.10.17 23:38 |
Soovitus - ära kunagi alusta mingi kemikaaliga välispinnalt, proovi mingi tilgake kuhugi küljele või kuhu siis iganes, kus silma ei paista. Olen omal
nahal kogenud, kuidas 80 algusest pärit plasttulele tegi tänapäevane keemia katastroofilise pinnakahjustuse samas kui tänapäevane tuleplast oli
töötlemisel täiesti neutraalne.
|
medical
|
postitati 18.10.17 18:39 |
Tänud info eest. Proovin mingiaeg vajalikud kemikaalid soetada ning proovida.
Hullemaks ikka minna ei saa
Proovin ka mingit pildimaterjali teha.
|
stihl
|
postitati 16.10.17 18:35 |
Vanadel plastidel on see koostis ise juba UV tõttu muutunud. Kui saadki prao kinni, siis võib kõrvale tulla uus, kui pingeid ei likvideeri.
Hädaga (kui üks, max kaks pragu), kui detaili pole inimese hinnaga või üldse mitte saada, olen hakkama saanud Loctite 406 + vastavalt osale ja
seisukorrale kas Autoglymi paint renovator või Mequiarsi plastiku taastamise piimaga. (D170)
"Superliimil" ja Loc`i 406el on suur vahe, suurem, kui meie lauaviinal ja ruutslaste Absolut`il.
Ja kui plast ikka täiesti pekkis on olnud, siis ei teegi mitte midagi.
Siin üks peu 205GTi:
mille tuledevahelist plastikut lihtsalt enam ei saa. (tähed oleks seest andnud üle värvida, aga väsimuspragusid oli samuti liiga palju. Ja see tükk
oli neil mingi hullkallis tehasetuuning, tegiat ei mäleta)
Ei saanudki muud, kui
ehk pragudele sisse metallvõrk sulatada ja väljast lihtsalt kerevärvi värvida. Klepsudega teksti välja kaa ei tahtnud teha.
(see on üks ja seesama auto, number lihtsalt sai uus)
.
|
kps
|
postitati 16.10.17 17:32 |
Heh, ma proovisin ka ise b3 tagapaneeli arstida. Sama laks, et luuki kakuti paneelist üles ja see oli nii "praguline" või kahjustustega, et paha
hakkas. Mina igatahes väga head tulemust ei saanud. Tegin puhtaks ja umbes kaks reaalset mõra "lokktati" flex läks vahele, mille jäägid sain küll
kenasti ära, aga näha jäi ikka. No puru pole igatahes rohkem läinud. Mul oli mure pigeb selles, et need ülejäänud hunnik "mõrasid" polnud otseselt
mõradki, millele midagi vahele väga kannataks toppida. Tegemist oli pigem paindest tingitud plasti venitusega, mis oli siis tänu survele ka värvi
muutnud sisemiselt selliseks läbipaistmatuks ja heledaks - ei julgenud ka kuuma anda kartes, et jään üldse sellest asjast ilma .
|
medical
|
postitati 16.10.17 17:00 |
Kuna erinevad tulepaneelid Audi 90, S4, S6, Treser, Kamei jne on tihti mõralised siis kuidas neid keegi parandada proovinud on?
"Superliimiga" praod kinni, lihvi ning poleeri?
Kuumaliimiga?
Sulatada?
Vedeleb üks b3-e Kamei paneel mida prooviks vähe arstida.
|
|