Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tagatulepaneelide parandusest. (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2335)
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 16.10.17 17:00 Tsiteeri
Tagatulepaneelide parandusest.



Kuna erinevad tulepaneelid Audi 90, S4, S6, Treser, Kamei jne on tihti mõralised siis kuidas neid keegi parandada proovinud on?
"Superliimiga" praod kinni, lihvi ning poleeri?
Kuumaliimiga?
Sulatada?

Vedeleb üks b3-e Kamei paneel mida prooviks vähe arstida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.10.17 17:32 Tsiteeri


Heh, ma proovisin ka ise b3 tagapaneeli arstida. Sama laks, et luuki kakuti paneelist üles ja see oli nii "praguline" või kahjustustega, et paha hakkas. Mina igatahes väga head tulemust ei saanud. Tegin puhtaks ja umbes kaks reaalset mõra "lokktati" flex läks vahele, mille jäägid sain küll kenasti ära, aga näha jäi ikka. No puru pole igatahes rohkem läinud. Mul oli mure pigeb selles, et need ülejäänud hunnik "mõrasid" polnud otseselt mõradki, millele midagi vahele väga kannataks toppida. Tegemist oli pigem paindest tingitud plasti venitusega, mis oli siis tänu survele ka värvi muutnud sisemiselt selliseks läbipaistmatuks ja heledaks - ei julgenud ka kuuma anda kartes, et jään üldse sellest asjast ilma :(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.10.17 18:35 Tsiteeri


Vanadel plastidel on see koostis ise juba UV tõttu muutunud. Kui saadki prao kinni, siis võib kõrvale tulla uus, kui pingeid ei likvideeri.

Hädaga (kui üks, max kaks pragu), kui detaili pole inimese hinnaga või üldse mitte saada, olen hakkama saanud Loctite 406 + vastavalt osale ja seisukorrale kas Autoglymi paint renovator või Mequiarsi plastiku taastamise piimaga. (D170)

"Superliimil" ja Loc`i 406el on suur vahe, suurem, kui meie lauaviinal ja ruutslaste Absolut`il.

Ja kui plast ikka täiesti pekkis on olnud, siis ei teegi mitte midagi.
Siin üks peu 205GTi:

https://www.upload.ee/thumb/7565287/IMGP9406.JPG

mille tuledevahelist plastikut lihtsalt enam ei saa. (tähed oleks seest andnud üle värvida, aga väsimuspragusid oli samuti liiga palju. Ja see tükk oli neil mingi hullkallis tehasetuuning, tegiat ei mäleta)

Ei saanudki muud, kui

https://www.upload.ee/thumb/7565290/IMGP9603.JPG

ehk pragudele sisse metallvõrk sulatada ja väljast lihtsalt kerevärvi värvida. Klepsudega teksti välja kaa ei tahtnud teha.
(see on üks ja seesama auto, number lihtsalt sai uus)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 18.10.17 18:39 Tsiteeri


Tänud info eest. Proovin mingiaeg vajalikud kemikaalid soetada ning proovida.
Hullemaks ikka minna ei saa:cool:
Proovin ka mingit pildimaterjali teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.10.17 23:38 Tsiteeri


Soovitus - ära kunagi alusta mingi kemikaaliga välispinnalt, proovi mingi tilgake kuhugi küljele või kuhu siis iganes, kus silma ei paista. Olen omal nahal kogenud, kuidas 80 algusest pärit plasttulele tegi tänapäevane keemia katastroofilise pinnakahjustuse samas kui tänapäevane tuleplast oli töötlemisel täiesti neutraalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.17 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Soovitus - ära kunagi alusta mingi kemikaaliga välispinnalt, proovi mingi tilgake kuhugi küljele või kuhu siis iganes, kus silma ei paista. Olen omal nahal kogenud, kuidas 80 algusest pärit plasttulele tegi tänapäevane keemia katastroofilise pinnakahjustuse samas kui tänapäevane tuleplast oli töötlemisel täiesti neutraalne.

Samamoodi nooruspõlves ühe V8 paneeli atsetooniga p**** keeranud. Juba aurudest seal lähedal piisab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.6% - SQL: 62.4%]