Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 09.12.18 11:46
Tänud, kindlasti tuleb kellelegi veel kasuks see info!
Jõudsin ka ise selle 4F0820031C koodini, aga päris kindel ei saanud olla, sest google annab ikkagi pilte mõlemast variandist selle koodiga. Imelik jah, et tavalistes autopoodides seda erinevust ei nähta.
M.Jaaska

 postitati 09.12.18 10:53
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Ees järjekordne salongiradika vahetus ja vaja on jälle seda vanemat varianti.
Kas keegi on vahepeal asjaga kokku puutunud ja oskab öelda vanemat tüüpi otstega radika koodi? Viimane kord sain õige radika Forss-ist, oli Nissens-i toodang. Hoidsin küll seda karpi pikalt alles varuosakoodi pärast kui tulevikus vaja, aga mingi aeg sai ära visatud ikkagi. Automaailmast tellides tuleb alati see uuem variant, arusaamatu miks.


Kuni 4F-7-114000 - 4F0820031C
Alates 4F-7-114001 - 420898037A

Ehk siis see vanem Nissens võiks olla: 70233
Tartus ka 1 Nissens laos.
teet82

 postitati 08.12.18 21:36
Ees järjekordne salongiradika vahetus ja vaja on jälle seda vanemat varianti.
Kas keegi on vahepeal asjaga kokku puutunud ja oskab öelda vanemat tüüpi otstega radika koodi? Viimane kord sain õige radika Forss-ist, oli Nissens-i toodang. Hoidsin küll seda karpi pikalt alles varuosakoodi pärast kui tulevikus vaja, aga mingi aeg sai ära visatud ikkagi. Automaailmast tellides tuleb alati see uuem variant, arusaamatu miks.
teet82

 postitati 29.03.18 18:39
Seal teemas pole infot nende salongiradikate erinavate versioonide kohta. Kõige paremini näitab erinevust ElsaWin, ülemine on vanem variant, kus kummirõngas jääb põhimõtteliselt kahe toruotsa vahele ja vits hoiab kinni seda ühendust, lekke oht on väga suur. Alumist varianti pole ise veel vahetada saanud, igal juhul tundub see oluliselt parem lahendus. Muutus toimub väidetavalt millalgi 2006, seega olge tähelepanelikud radikat ostes. Kohalikest autopoodidest abi ei saanud, auto omanik organiseeris ise Tartust õige radika, selle vanema variandi.

https://www.upload.ee/image/8259768/heater.jpg
Jann

 postitati 29.03.18 10:20
Aga palun, pole vaja kaugelt otsida.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159863
teet82

 postitati 29.03.18 09:18
Uus probleem C6 salongiradikaga, kaks erinevat varianti on kasutusel, torude ühendused on erinevad. Remondijuhendi järgi toimub muutus 2006. Autopoodides väidetakse, et tellides tuleb ikka uuem versioon ja peaks sobima omavahel. Oskab keegi arvata midagi sellest?
teet82

 postitati 01.02.18 19:23
Kas on keegi vahetanud salongiradikat 3.0TDI C6-l?
Probleem on juhi poolel, liiga vähe on ruumi pedaalide ja soojenduskasti vahel. Ei saa normaalsel viisil kätte seal asuvat õhutoru, see peaks olema tagaistuja jalgade juurde minev toru. ElsaWin ütleb midagi sellist, et sõltuvalt varustusest on võib-olla vaja eemaldada kogu pedaalide süsteem, mis tundub jabur.
AaronK

 postitati 15.10.15 17:31
Suured tänud info eest !
Fugitive

 postitati 15.10.15 17:21
Võiks ju ise ka googeldada, 21 sajand ja interneti ajastu ikkagi :P
http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/2005-a6-3-2-heater-core-leak-replacement-help-2856607/

Pole vaja kogu armatuuri välja kiskuda. Head lugemist.

-remove the side of console both sides
-remove glovebox and cover under steering wheel.
-remove connections and coolant lines from engine compartment, and blow air down the lines to remove coolant from the core.
-throw a towel on each side of the floor, remove the brackets along side the core, then remove the clips and clamps and the core slides right out.
AaronK

 postitati 15.10.15 17:03
Kas sinna siis miskit sedasi ei pääse kui keskonsool välja kiskuda ja alt ( nii juhi kui ka kunde poolne armatuuri alumine osa puhtaks rookida) ?
QUATTRO

 postitati 15.10.15 12:33
Oled kindel et soovid ise teha?
Ega muud juhist ei ole, kui hakka aga roolist ja keskkonsoolist pihta ja lõpetad siis kui kogu armatuur ja turvatala on käes.
Ilmselt tuleb ka kliima tühjaks lasta.
Esimest korda tehes kindlasti selline 2+ päeva kui tööriistadega ka kehvasti.
AaronK

 postitati 15.10.15 11:50
Tervist.


On ees salongiradika vahetus Audi A6 (C6 2.4) 05a, kuna pole ise nii uuel audil seda sorti tõõd teinud siis ehk keegi jagab täpsemaid juhiseid kuidas oleks seda tõõd kõige mõistlikum teostada ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]